• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНА ЗЙОМКА 2200 ГА В МАСШТАБІ 1:2000 ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СМТ.ЧЕРНЯХІВ ТА С.НОВОСІЛКА ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНЯХІВСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Завершена

350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 27.02.2018 01:10 - 14.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження протоколу №7/3

Номер: 1380c7c8c4b745a08dc929c6d1a56928
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000002-a.b3
Назва: Оскарження протоколу №7/3
Вимога:
ВИМОГА Вимога про скасування протоколу №7/3 від 04.04.2018 року, та визнання переможцем ФОП ГОВОРУХА О.В. (ЄДРПОУ 3120120917) у процедурі відкритих торгів з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015»Єдиний закупівельний словник»71350000-6 «НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ ПОСЛУГИ В ГАЛУЗІ ІНЖЕНЕРІЇ»(ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНА ЗЙОМКА 2200 ГА В МАСШТАБІ 1:2000ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СМТ.ЧЕРНЯХІВ ТА С.НОВОСІЛКА ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНЯХІВСЬКОГО РАЙОНУ,ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ). Відповідно до даного протоколу, пропозиція ФОП Говоруха О.В. не відповідає вимогам Тендерної документації ,а саме не була надана довідка про застосування у своїй діяльності заходів захисту навколишнього середовища. В пропозиції поданої ФОП Говоруха О.В. було надано « Підтвердження відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам відповідно до предмета закупівлі встановленим замовником», де ми гарантуємо виконання робіт, а саме зазначено у погоджені з Технічним завданням, Вих. №04/15/03 від 15.03.2018р., що Я, Фізична особа-підприємець Говоруха Олег Володимирович, відповідно до умов закупівлі підтверджую відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим замовником. Зобов’язуюся виконати зазначені роботи відповідно до Додатку № 2, до тендерної документації, в зазначені термін своїми силами без залучення субпідрядних організацій, також своїм підписом та печаткою підтверджую погодження з технічним завданням приведеним нижче та установленим Замовником. Відповідно до пункту 6 Технічного завдання, зазначені Вимоги до послуг: Виконавець виконує і узгоджує з Замовником повний комплекс робіт у відповідності до: Законів України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про основи містобудування», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про топографо-геодезичну та картографічну діяльність», «Про інформацію», «Про захист персональних даних», «Про доступ до публічної інформації», та ін. де та інше включає у себе Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища». Де Стаття 32. Екологічні стандарти зазначає: Державні стандарти в галузі охорони навколишнього природного середовища є обов'язковими для виконання і визначають поняття і терміни, режим використання й охорони природних ресурсів, методи контролю за станом навколишнього природного середовища, вимоги щодо запобігання забрудненню навколишнього природного середовища, інші питання, пов'язані з охороною навколишнього природного середовища та використанням природних ресурсів. Екологічні стандарти розробляються і вводяться в дію в порядку, що встановлюється законодавством України. Згідно з Законом України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» зазначається: Стаття 2. Законодавство про топографо-геодезичну і картографічну діяльність Відносини в сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності регулюються цим Законом та іншими нормативно-правовими актами України. Стаття 5. Суб'єкти топографо-геодезичної і картографічної діяльності Суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є: Кабінет Міністрів України; центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у галузі топографо-геодезичної і картографічної діяльності, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин; { Абзац третій статті 5 в редакції Законів N 5462-VI ( 5462-17 ) від 16.10.2012, N 367-VII ( 367-18 ) від 02.07.2013 } Міністерство оборони України та його спеціальні підрозділи; інші центральні та місцеві органи виконавчої влади; юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням та у складі яких за основним місцем роботи є сертифікований інженер-геодезист, що є відповідальним за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт. { Абзац шостий статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5394-VI ( 5394-17 ) від 02.10.2012; в редакції Закону N 367-VII ( 367-18 ) від 02.07.2013 } Яким і являється Говоруха Олег Володимирович та має відповідний досвід і сертифікат, що і відображено тендерної пропозиції. Також у вище згаданому законі зазначені стандарти (ДСТУ) які ставить Держава перед сертифікованими інженерами-геодезистами, при виконанні робіт ст..10 та відповідальність за невиконання цих стандартів ст.26 Закону. Стаття 10. Основні вимоги щодо здійснення топографо-геодезичної і картографічної діяльності Під час здійснення топографо-геодезичних, картографічних робіт повинні забезпечуватися: додержання вимог стандартів та нормативно-технічної документації; впровадження прогресивних технологій і методів організації топографо-геодезичного і картографічного виробництва; розроблення, впровадження та організація програмного, технологічного і технічного забезпечення ефективного використання цифрових карт і геоінформаційних систем; виконання робіт методами і способами, безпечними для життя і здоров'я людей, стану довкілля та об'єктів, що мають історико-культурну цінність; графічне зображення на картах державних кордонів України та меж адміністративно-територіального устрою, а також кордонів іноземних держав та інших політико-адміністративних і географічних елементів; зберігання та облік топографо-геодезичних, картографічних, аерозйомочних і космічних матеріалів; систематичний аналіз державної астрономо-геодезичної основи на території України та відповідності картографічних матеріалів сучасному стану місцевості; виконання топографічних, картографічних, кадастрових зйомок та оновлення карт і планів, зйомок континентального шельфу та водних об'єктів в єдиній системі координат і висот. Стаття 26. Відповідальність за порушення законодавства в сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності Порушення законодавства про топографо-геодезичну і картографічну діяльність тягне за собою дисциплінарну, адміністративну, цивільно-правову і кримінальну відповідальність згідно з законом. { Частина перша статті 26 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5462-VI ( 5462-17 ) від 16.10.2012 } Відповідальність за правопорушення в сфері топографо-геодезичної і картографічної діяльності несуть особи, винні у: порушенні норм, правил, стандартів під час виконання топографо-геодезичних, картографічних робіт. Що нами і була викладено у письмовому погоджені(лист вих. № 08/15/03 від 15.03.2018р.), а саме: «Цим листом ми підтверджуємо, що якщо Вами буде прийнято рішення про визначення нас переможцем закупівлі, ми зобов’язуємося підписати Договір про закупівлю, на умовах викладених у конкурсній документації, із замовником не пізніше ніж 5-ти робочих дні після оприлюднення рішення про переможця закупівлі, а також у письмовому вигляді додати до договору кошторис відповідно до якого будуть виконуватися роботи, та який відповідає ДСТУ, окремо гарантуємо наявність всіх необхідних діючих дозволів для надання послуг за договором.» Таким чином Нами були надані усі необхідні документи до тендерної документації та вона повністю відповідає законодавству України та тим стандартам які вимагаються при виконанні робіт зазначених у Тендерній документації. З іншого боку позиція тендерного комітету з питання дискваліфікації ФОП «Говоруха» є протиправна та не відповідає як Законодавству України а саме: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії Закону України «Про публічні закупівлі» 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Де у частині 2 зазначеної статті склад кваліфікаційних критеріїв які ФОП «Говоруха» виконав у повному обсязі, що і підтверджено протоколом тендерного комітету. Частина 4 цій же статті зазначає, що непередбачені законодавством документи не можуть бути підставою для відхилення пропозиції замовником. Стаття 22. Тендерна документація 1. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу. 2. Тендерна документація повинна містити: 1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій; 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Як ми бачимо з вище наведеної статті частина 3 зазначає, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля, що було підготовлено Замовником, а ми відповідним чином погодилися з ними та гарантували виконання відповідними листами та Довідками згаданими вище. Таким чином доводи наведені у протоколі №7/3 від 04.04.2018 також протирічать практиці ЄСПЛ «щодо дискримінації», підписаним Україною міжнародним Договорам (з гармонізації законодавства України та ЄС) які ратифіковані Верховною радою України, а тобто набрали чинності і мають застосовуватися Україною, та усіма посадовими особами у тому числі і юридичними особами. Виходячи з вище наведеного ,зауважуємо що довідка про застосування у своїй діяльності заходів захисту навколишнього середовища дублює вимоги Законів України і не впливає на зміст пропозиції також згадана вимога не відповідає законодавству України, або в такому випадку технічне завдання не відповідає статті 22 Закону ч. 1 пункту 3 та ч. 3. де зазначено «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.», а отже Визнання дискваліфікованим ФОП «Говоруха» зазначеного у Протоколі №7/3 від 04.04.2018 є незаконним та противоправним. Таким чином дискваліфікуючи нашу пропозицію тендерний комітет визнає, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація завантажена Замовником до майданчика не відповідає законодавству України, а визнаючи переможцем наступного учасника, не дочекавшись терміну оскарження, говорить про дискримінацію учасника, що підпадає під дію закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» і може бути кваліфіковано відповідними органами як за статтями кримінального кодексу так и інших законів України. Виходячи з вище наведеного: Ми вимагаємо скасувати протокол №7/3 від 04.04.2018 року щодо відхилення тендерної пропозиції(дискваліфікації), поданої ФОП Говоруха О.В. на участь у процедурі відкритих торгів з предметом закупівлі код національного класифікатора України ДК 021:2015»Єдиний закупівельний словник»71350000-6 «НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ ПОСЛУГИ В ГАЛУЗІ ІНЖЕНЕРІЇ»(ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНА ЗЙОМКА 2200 ГА В МАСШТАБІ 1:2000ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СМТ.ЧЕРНЯХІВ ТА С.НОВОСІЛКА ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНЯХІВСЬКОГО РАЙОНУ,ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Голова тендерного комітету Бабицький Іван Васильович повідомив, що згідно зі статтею 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Секретар тендерного комітету повідомила, що інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Інформація про відхилення пропозиції оприлюднюється відповідно до статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Голова тендерного комітету Бабицький Іван Васильович запропонував відхилити тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНА ЗЙОМКА 2200 ГА В МАСШТАБІ 1:2000 ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СМТ.ЧЕРНЯХІВ ТА С.НОВОСІЛКА ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНЯХІВСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ)» — «ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ГОВОРУХУ ОЛЕГА ВОЛОДИМИРОВИЧА (код ЄДРПОУ 3120120917)» з наступних підстав: 1) Відповідно до реєстру наданих документів та самої тендерної пропозиції наданої ФОП Говоруха О.В., учасником не була надана довідка довільної форми про застосування у своїй діяльності заходів захисту навколишнього середовища, яка передбачена вимогою пункту 3.5.14 розділу 3 Тендерної документації, що не відповідає вимогам тендерної документації; Враховуючи вищевказане, пропозиція учасника не відповідає тендерній документації. Відповідно до вимог п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога до організатора

Номер: 46a53a572ad94653b3346d6ff4ea4c4f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000002-a.b2
Назва: Вимога до організатора
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2018-02-27-000002-a Черняхівська селищна рада проводить закупівлю послуг топографо-геодезична зйомка 2200 га в масштабі 1:2000 для виготовлення генерального плану смт.Черняхів та с.Новосілка Черняхівської селищної ради Черняхівського району, Житомирської області. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій – та відповідно до Протоколів засідання тендерного комітету Черняхівської селищної ради про розгляд тендерних пропозицій та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції №3/3, №3/4, №3/5 від 26.03.2018 (далі Протокол) Вами відхиллено тендерні пропозиції: 1. ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ" (Код в ЄДРПОУ 31976537) 2. ПП «РІГА» (Код в ЄДРПОУ 20820202) 3. ФОП Данилюк Максим Вікторович (код ІПН 3078212295) Тоді, як відповідно до Протоколів засідання тендерного комітету Черняхівської селищної ради про розгляд тендерних пропозицій на закупівлю та прийняття рішення про намір укласти договір №3/6 від 27.03.2018 Вами визнано пропозицію ФОП Говоруха О.В. (код ІПН 3120120917) такою що відповідає кваліфікаційним критеріям і щодо якої у Вас відсутні підстави у відмові. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) одним із принципів публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише па підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Разом з тим, Конституцією України та ст. ст. 18, 25 Господарського кодексу України, органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Проте, відповідно до реєстру наданих документів та самої тендерної пропозиції наданої ФОП Говоруха О.В., учасником не була надана довідка довільної форми про застосування у своїй діяльності заходів захисту навколишнього середовища, яка передбачена вимогою пункту 3.5.14 розділу 3 Тендерної документації, що свою чергу було однією із підстав відхилення тендерної пропозиції ФОП Данилюк Максим Вікторович та ПП «РІГА» (відповідно до Протоколів розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу ). Також відповідно до тендерної документації, а саме пункту 6.2.4 розділу 6 необхідно було надати в складі пропозиції завірену копію усіх сторінок паспорта особи, уповноваженої на підписання договору, учасником ФОП Говоруха О.В. всупереч вказаної вимого не було подано копії паспорта усіх сторінок. Наголошуємо також на тому, що пунктом 3.1.4 розділу 3 Тендерної документації визначено, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копій, усі копії документів повинні бути завірені нотаріально (у випадку, якщо це прямо передбачено тендерною документацією), або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі наявності печатки). В супереч даній вимозі, учасник ФОП Говоруха О.В. подає не завірену копію позитивного відгуку від замовника аналогічного договору (Коростишівська міська рада). Також вказаний відгук Коростишівської міської ради, не містить реєстраційного (вихідного) номеру, та підпису міського голови І.М. Кохана, що ставить під сумнів його автентичність і співпадає з однією із причин у відмові тендерної пропозиції ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ" зазначеній у Протоколі № 3/3. На підставі вищевикладеного, керуючись ч.3 ст. 30 Закону прошу Вас надати роз’яснення стосовно зазначеного нами, і якщо зазначені порушення мають місце скасувати рішення про намір укласти договір та розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за вашу активність. Тендерним комітетом проведено більш глибокий аналіз поданої пропозиції та прийнято рішення відхилити вказаного учасника через не відповідність його пропозиції тендерній документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 2e28f3f73f2c4240a56df9480cb9f26d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-27-000002-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога про скасування протоколу № 3/3 від 26.03.18 р. та дискваліфікацію учасника Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі «ProZorro», ТОВ «ДВАДЦЯТЬ П’ЯТЬ» стало відомо, що пропозицію учасника ТОВ «ДВАДЦЯТЬ П’ЯТЬ» було дискваліфіковано. ТОВ «ДВАДЦЯТЬ П’ЯТЬ» не погоджується з даним рішенням з огляду на наступне. Відповідно до даного протоколу, пропозиція ТОВ «ДВАДЦЯТЬ ПЯТЬ» не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: 1) В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені ПІБ, місце проживання, ідентифікаційний код, та паспортні дані. Вся ця інформація була надана у довідці, а тому дискваліфікація за даною причиною є безпідставною. Окрім того, Замовник в своїй тендерній документації допускає допущення технічних помилок та описок, що не мають жодного впливу на ціну пропозиції. Під час заплвненн я документації була допущена саме так описка, і додана зайва цифра «1» 2) Щодо 2 пункту, повідомляємо, що відповідно до положень чинного законодавства, а саме Цивільно та Господарського Кодксів України, істотними умовами договору є, предмет,сторони, строк виконання, ціна договору. Ставити під сумнів їх автентичність, та визнавати недійсним, відповідно до положень чинного законодавства України має право лише суд, а не тендерний комітет. Припущення тендерного комітету є не більше , ніж оціночними судженнями. В той же час, ці судження не повинні йти в розріз чинного законодавства. Додатково повідомляємо, що договори, що були зазначені нами у довідці на даний момент містяться у системі «ProZorro» 3) Щодо 3 пункту повідомляємо, що в складі пропозиції був наданий такий лист, що має назву «лист-гарантія щодо узгодження іст» і за своїм змістом, він повністю відповідає встановленій вимозі. Додатково повідомляємо, що Антимонопольний комітет, у своїх рекомендаціях Замовникам від 21.06.2017р., зазначав, що «невірне зазначення Учасниками назви документу, при цьому повне збереження його змісту, що вимагав Замовник, не повинне призводити до дискваліфікації такого Учасника, так як умови Замовника були повністю виконані». Згідно змісту ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 10.04.2014 № 1197-VII, ТОВ «Мастерстрой Україна» як учасник торгів має право подати обґрунтовану вимогу/скаргу. На підставі положень, визначених ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. Скасувати протокол № 3/3 від 26.03.18
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу UA-2018-02-27-000002-a.a1 подану 29 березня 2018 12:36 по процедурі UA-2018-02-27-000002-a на закупівлю 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНА ЗЙОМКА 2200 ГА В МАСШТАБІ 1:2000 ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СМТ.ЧЕРНЯХІВ ТА С.НОВОСІЛКА ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНЯХІВСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ), за результатами розгляду листа можемо повідомити Вам наступне: Голова тендерного комітету Бабицький Іван Васильович повідомив, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНА ЗЙОМКА 2200 ГА В МАСШТАБІ 1:2000 ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ СМТ.ЧЕРНЯХІВ ТА С.НОВОСІЛКА ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЧЕРНЯХІВСЬКОГО РАЙОНУ, ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ) було подано 11 (одинадцять) тендерних пропозиції, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЛЕБУДПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ 38290492), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УГК-1" (код ЄДРПОУ 40926811), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ 37116086), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЗЕМІНВЕСТ+" (код ЄДРПОУ 40374775), НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА" (код ЄДРПОУ 02071010), ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ПО РЕМОНТУ ТА МЕТРОЛОГІЧНОМУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ ТОПОГРАФО-ГЕОДЕЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ПРИЛАДІВ (ВЦ "ГЕОСЕРВІС") (код ЄДРПОУ 21702367), ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНКОМЗВ'ЯЗОК" (код ЄДРПОУ 19353391), ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛЮК МАКСИМ ВІКТОРОВИЧ (код ЄДРПОУ 3078212295), ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІГА" (код ЄДРПОУ 20820202), ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОВОРУХА ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ (код ЄДРПОУ 3120120917) та ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ" (код ЄДРПОУ 31976537). Протокольним рішення № 3/З від 26.03.2018 року ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ" (код ЄДРПОУ 31976537) було відхилено відповідно до вимог п.4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Щодо першої вимоги: Відповідно до вимог п. 3.1.5. Розділу 3 Тендерної документації - на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), проте Вашою установою надана довідка, яка не містить усієї інформації, що вимагалась, крім того вказаний номер паспорта не відповідає наданій копії, що не відповідає вимогам тендерної документації, крім того тендерний комітет не може виходити за рамки встановлені законом та повинен керуватися виключно тими документами, які надані учасником. Щодо другої вимоги: Відповідно до вимог п. 3.5.2. Розділу 3 Тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі, про укладання договору/договорів учасником на надання аналогічних послуг зі створення (оновлення) топографічних планів масштабу 1:2000, із зазначенням предмету договору, номеру договору, дати укладання договору, терміну виконання договору, результату надання послуг, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон) (не менше двох договорів). Додати копію позитивного відгуку від замовника аналогічного договору включеного до довідки, що був виконаний учасником щодо створення (оновлення) топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, або аналог, проте учасником в складі пропозиції надано довідку № 16.03/18-07 від 16.03.2018 року з зазначенням інформації по виконані договори та надані копії договорів, однак договір з Курівською сільською радою Лиманського району Одеської області та акт приймання-передачі матеріалів не містять номеру документу, числа укладення документу, місяця укладення, що є не припустимим в оформленні даних документів та ставить під сумнів їх автентичність, та не відповідає вимогам тендерної документації, крім того п. 5.3.1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону; 4) ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Щодо третьої вимоги: Відповідно до вимог п. 6.4.6. Розділу 6 Тендерної документації учасник повинен надати ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, проте учасником в складі пропозиції даного документу не надано, що не відповідає вимогам тендерної документації. Крім того, тендерному комітету не зрозуміло, як через електронний кабінет ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ", Код ЄДРПОУ:31976537 подана вимога від ТОВ «Мастерстрой Україна», та чому ТОВ «Мастерстрой Україна» як учасник торгів (хоча згідно реєстру отриманих пропозицій такого учасника не було) має право подати обґрунтовану вимогу/скаргу. Ваші дії, та подані Вами документи наводять тендерний комітет на думку, щодо не законних дій з боку ТОВ "ДВАДЦЯТЬ П'ЯТЬ". ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕВКАЗАНЕ, У ЗАМОВНИКА ТОРГІВ НЕ МАЄ ЗАКОННИХ ПІДСТАВ ДЛЯ ВІДМІНИ ТОРГІВ АБО Ж СКАСУВАННЯ ПРОТОКОЛУ ВІДМІНИ, ОСКІЛЬКИ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ЗАМОВНИКОМ ТОРГІВ ДОТРИМАНО УСІ ВИМОГИ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
Статус вимоги: Відхилено