• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів Національного університету фізичного виховання і спорту України

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту транспортних засобів Національного університету фізичного виховання і спорту України)

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 500.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2018 13:50 - 01.04.2018 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційні вимоги

Номер: 0ae99eed16554090a1b7cbefbc53cc92
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-001649-c.b1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію (ID UA-2018-03-20-001649-c), було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. висувається вимога щодо місцезнаходження учасника «… 1.1. СТО повинна бути розміщена на відстані не більше 15 км від адреси (по дорогам загального користування) Замовника та мати зручні під’їзди з вулиці. Транспортні засоби Замовника розміщуються за адресою: м. Київ, вул. Фізкультури,1.». Встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Зазначене положення штучно обмежує конкуренцію серед учасників. Крім того, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказує, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. 2. В Тендерній документації прописана вимога до учасника про надання: «4. Наявність документу що підтверджує статус учасника, як офіційного представника Концерну Фольксваген (надати копію дилерського / субдилерського або дистриб’юторського договору)». Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, що порушує наше право прийняти участь у зазначеній закупівлі. Зазначена вимога штучно обмежує коло учасників, які мають намір прийняти в ній участь. Відсутній причинно-наслідковий зв'язок між зазначеною вимогою та предметом закупівлі, оскільки автомобілі Замовника не знаходяться на гарантії. Згідно норм чинного законодавства України не існує обмежень щодо надання послуг з технічного обслуговування та ремонтування автомобілів, саме дилерами. 3. Замовник встановив наступну вимогу: «2.2. …. Наявність не менше 2 (двох) автотранспортних засобів, які Учасник, за вимогою Замовника може надати у тимчасове користування на час здійснення ремонтних робіт по обслуговуванню транспортних засобів Замовника.». Зазначена вимога суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки зазначена послуга не є обов’язковою для суб’єктів господарювання які надають послуги у зазначеній сфері та несе певні ризики для учасників. А одним з принципів закупівель є прозорість. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо виключити дискримінаційні положення з тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь: 1. П.5.1 Розділу 3 тендерної документації передбачено, що перелік документів, що підтверджує інформацію учасника щодо відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям, наведено у Додатку 2. Додаток 2 тендерної документації не містить інформації та вимог щодо місця надання послуг, у зв’язку з чим звинувачення з боку учасника у порушенні замовником вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) є безпідставними. Разом з тим, відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг, тим самим замовник виконав вимоги Закону. 2. Автомобілі марки Фольксваген та Шкода відносяться до автомобілів Концерну VW Group. Концерном VAG був розроблений єдиний стандарт і протокол для всього асортименту автомобілів, таких як Ауді, Сіат , Фольксваген, Шкода, Бентлі, Бугатті, Lamborghini. Статус учасника процедури закупівлі, як офіційного представника Концерну Фольксваген, гарантовано забезпечить при наданні послуг з ремонту транспортних засобів використання оригінальних запчастин. Використання оригінальних запчастин забезпечує найголовніше – безпеку водія та пасажирів. Оригінальні деталі SKODA постачаються тільки через офіційних дилерів SKODA. З огляду на викладене вище, вимога в тендерній документації є цілком обґрунтованою та не обмежує коло потенційних учасників, оскільки учасник не обов’язково повинен бути дилером/субдилер. Положеннями тендерної документації передбачено, що статус офіційного представника Концерну Фольксваген може бути підтверджений також копією дистриб’юторського договору. 3. Предметом закупівлі є технічне обслуговування та ремонт 3-х транспортних засобів замовника. Замовник не володіє достатнім парком транспортних засобів, які можуть використовуватися на час ремонту окремих транспортних засобів, та може залишитися взагалі без транспортного обслуговування на час проведення ремонту наявних транспортних засобів. Саме з огляду на необхідність забезпечення відповідного транспортного обслуговування на час проведення ремонтних робіт транспортних засобів, що належать замовнику, вимога є доцільною та обґрунтованою.
Статус вимоги: Відхилено