Придбання комплекту спортивного майданчика для благоустрою населеного пункту с. Смотрики з монтажем на місцях його безпосередньої експлуатації ( код ДК 021-2015: 37440000-4 - Інвентар для фітнесу)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
Виконавчий комітет Пирятинської міської ради
Україна, 37000, Полтавська обл., Лубенський р-н, м. Пирятин вул. Соборна, 42
Уповноважена особа-Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності -Сенчило Наталія Сергіївна, тел.(095)055-93-76,
м. Пирятин, Полтавська обл., Лубенський р-н., вул. Соборна, 42.
e-mail:senchilo1990@ukr.net
По питанню облаштування майданчика звертатися до старости с.Смотрики –Котяй Марія Миколаївна тел.096-299-72-39
Відкриті торги (з особливосями визначеними Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р № 1178)
Товар:
придбання комплекту спортивного майданчика для благоустрою населеного пункту с. Смотрики з монтажем на місцях його безпосередньої експлуатації ( код ДК 021-2015: 37440000-4 - Інвентар для фітнесу).
Предмет закупівлі не ділиться на лоти.
Учасник подає тендерну пропозицію до предмета закупівлі вцілому.
с.Смотрики, Лубенський район,Полтавська обл.- 1 комп.
Завершена
600 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:31.07.2023 15:07 - 05.08.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога в Додатку 2
Номер:2d96dda6dd674cf39b9baae5ceb4763b
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2023-07-31-006340-a.c1
Назва:Дискримінаційна вимога в Додатку 2
Вимога:
Шановний Замовнику! Вимагаємо внести зміни до п.8 Додатку 2 до тендерної документації та зазначити, що "8.Відповідність запропонованого учасником товару підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції чинного на дату розкриття сертифікату відповідності. Сертифікат про відповідність вимогам зокрема ДСТУ EN 1176-1:2019 пп.4.2.4.1-4.2.4.4, п.4.2.4.6,п.4.2.4.7; EN 16630:2015 п.4.3 або еквівалентним ДСТУ або ТУ".
Вимагаємо внесення змін відповідно до абзацу 2 п.6 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Зазначаємо, що вимога про надання конкретних сертифікатів значно зменшує коло потенційних учасників та порушує принципи здійснення публічних закупівель та призводить до дискримінації учасників.
Вирішення:02.08.2023р в електронній системі закупівель оприлюднено Звернення такого змісту: «Шановний Замовнику! Вимагаємо внести зміни до п.8 Додатку 2 до тендерної документації та зазначити, що "8.Відповідність запропонованого учасником товару підтверджується шляхом подання у складі тендерної пропозиції чинного на дату розкриття сертифікату відповідності. Сертифікат про відповідність вимогам зокрема ДСТУ EN 1176-1:2019 пп.4.2.4.1-4.2.4.4, п.4.2.4.6,п.4.2.4.7; EN 16630:2015 п.4.3 або еквівалентним ДСТУ або ТУ". Вимагаємо внесення змін відповідно до абзацу 2 п.6 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Зазначаємо, що вимога про надання конкретних сертифікатів значно зменшує коло потенційних учасників та порушує принципи здійснення публічних закупівель та призводить до дискримінації учасників».
.
Виходячи зі змісту Звернення та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, необхідно надати роз’яснення на Звернення такого змісту:
«Шановний Учасник! Ми уважно розглянули Вашу вимогу і вважаємо, що вона не підлягає до задоволення, виходячи з наступного: відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація повинна містити перелік складових визначених ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Відповідно до ст. 16 Закону, кваліфікаційні критерії — це вимоги, які замовник встановлює до учасників публічних закупівель. Вони дозволяють переконатися в тому, що учасник може надати відповідні послуги та роботи або вчасно постачати необхідні товари у необхідному обсязі.
Враховуючи вищевикладене, ми як Замовник маємо право самостійно визначити необхідні якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
В даному випадку для отримання предмету закупівлі, який відповідає вимогам європейського стандарту безпеки підтвердженому Сертифікатом про відповідність вимогам зокрема ДСТУ EN 1176-1:2019 пп.4.2.4.1-4.2.4.4, п.4.2.4.6,п.4.2.4.7; EN 16630:2015 п.4.3 ми як Замовник в кваліфікаційних критеріях до публічної закупівлі розмістили вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів.
Аналогічна правова позиція, щодо того, що тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію міститься в постанові Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17».