-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту, технічного обслуговування та технічного контролю транспортних засобів
Завершена
449 742.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 500.00 UAH
Період оскарження:
21.02.2018 16:36 - 07.03.2018 00:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційні вимоги
Номер:
e91452c63fa34664a4e5398f1f52bd9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-21-002019-c.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію (ID UA-2018-02-21-002019-c), було встановлено наявність дискримінаційного положення, яке суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушує наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. 1. висувається вимога щодо місцезнаходження учасника СТО не повинно знаходитись на відстані більше 10 км від стоянки КТЗ Замовника. Встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Зазначене положення штучно обмежує конкуренцію серед учасників. Стаття 3. Закону про публічні закупівлі: «Закупівлі здійснюються із дотриманням принципу недискримінації учасників». Встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні обмеження щодо місцезнаходження учасника. Так, ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначає перелік положень, що має містити документація конкурсних торгів. Серед них не міститься вимог щодо місцезнаходження учасника. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» документація конкурсних торгів може містити також інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Однак, законодавець чітко наголошує на тому, що документація конкурсних торгів може містити додаткову інформацію, а не дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказує, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дане положення тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель (недискримінація учасників), вважаємо його протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо виключити дискримінаційне положення з тендерної документації, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.03.2018 08:12
Вирішення:
Оскільки, транспортні засоби КЛ «Феофанія», перелік, яких визначено в Додатку № 3 до Тендерної документації, використовуються Замовником з метою надання швидкої високоспеціалізованої медичної допомоги, оперативної доставки лікарських засобів для проведення невідкладних медичних процедур пацієнтам стаціонарного відділення відповідно до уніфікованих стандартів медичних технологій діагностично-лікувального процесу, а також використовуються медичною установою в інших екстрених ситуаціях, пов’язаних з обслуговуванням лікувальних та діагностичних центрів, лабораторій КЛ «Феофанія», а тому повинні знаходитись в радіусі оперативного реагування на виклики.
Вимога до місцезнаходження станції технічного обслуговування учасника закупівлі пов’язана також зі скороченням експлуатаційних витрат Замовника на паливно-мастильні матеріали, продовження ресурсу експлуатації транспортного засобу та його частин, оперативного відновлення працездатності автомобілів, а також ефективного та раціонального використання робочого часу працівників КЛ «Феофанія».
Виходячи з зазначених вище обставин вимога Замовника, визначена в абзаці 2 Технічних вимог Додатку № 3 до Тендерної документації (учасник повинен розміщуватися в межах міста Києва на відстані надання послуг – не більше 10 км від місцезнаходження автомобілів Замовника (м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 21 адміністративний корпус) та мати зручні прямолінійні під’їзди) спрямована на ефективне використання державних коштів, виділених на діяльність медичного закладу та висококваліфікованих спеціалістів лікарні, основним завданням яких є надання високоспеціалізованої медичної допомоги пацієнтам.
Крім того, посилання заявника на штучне обмеження конкуренції, шляхом звуження кола потенційних учасників закупівлі, також не відповідає дійсності, оскільки, в радіусі 10 км від місцезнаходження автомобілів Замовника здійснюють свою діяльність велика кількість станцій технічного обслуговування, які відповідають вимогам Замовника до предмету закупівлі та забезпечують наявність здорової ринкової конкуренції серед професійних станцій технічного обслуговування та ремонту колісних транспортних засобів.
Статус вимоги:
Відхилено