-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
код ДК 021:2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) на об’єкті: Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 6)
Завершена
2 329 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 650.00 UAH
Період оскарження:
26.04.2023 16:41 - 13.05.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимоги тендерної документації не узгоджуються одна з іншою!!!
Номер:
74071ba7e87b4b27bd99b8487ad19a6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-011646-a.a5
Назва:
Вимоги тендерної документації не узгоджуються одна з іншою!!!
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник повинен надати:
У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва в складі пропозиції надати в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd та в роздрукованому та відсканованому вигляді, підписану уповноваженою особою учасника та під
печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації: - договірну ціну з пояснювальною запискою. До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою); - зведений кошторис; - локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності); - відомість ресурсів; - розрахунок величини адміністративних витрат; - розрахунок очікуваного прибутку; - загальновиробничі витрати на будову; - календарний графік виконання робіт.
По-перше відповідно якої норми чинного законодавства України ви вимагаєте від учасників - надати в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd???
По-друге, дані інформаційного блоку "imd" дані використовуються виключно для обміну даними між користувачами ПК АВК-5, а не між Замовником процедури закупівлі та учасником.
По-трете, інформаційний блок даних imd містить конфендиційну інформацію, яку учасник процедури закупівлі не "зобов'язаний" вам надавати!!!
По-четверте, розділі III. в частині кошторисної документації ви вимагаєте: - договірну ціну з пояснювальною запискою.
До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою);
- зведений кошторис;
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- загальновиробничі витрати на будову;
- календарний графік виконання робіт.
А згідно Додатку 4 до тендерної документації "Проєкт договору" ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі вже інші документи:
Додатки:
1. Додаток № 1 – «Зведений кошторис».
2. Додаток № 2 – «Договірна ціна».
3. Додаток № 3 – «Локальний кошторис.
Тобто, вимоги щодо виконання кошторисної документації в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі взагалі не відповідає Додаткам "Проєкту Договору", як це розуміти???
Ви навмисно плутаєте учасників процедури закупівлі, щоб було по-більше приводів, щодо "відхилення їх пропозиції"??? Так як кошторисна документація виконується учасником на основі Технічної специфікації і при відхиленні та помилках допущених учасниками, щодо вимог стосовно виконання кошторисної документації ви маєте право відразу відхилити учасника не надаючи йому навіть 24 години на виправлення недоліків.
Шановний Замовнику приведіть свої вимоги, щодо кошторисної документації, щоб вимоги, щодо виконання кошторисної документації, які зазначені в розділі III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в повній мірі узгоджувалися з Додаткам "Проєкту Договору", як це розуміти???
А також видаліть вимогу до учасників - надати в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних imd, адже дана вимога не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.05.2023 16:34
Вирішення:
Добрий день!
Шановний учаснику, за результатами вашого звернення повідомляємо таке.
Тендерна документація за предметом закупівлі код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) на об’єкті: Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 6) розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
З огляду на це, Замовник має право вимагати надання у складі пропозиції, зокрема, кошторисної документації в форматі інформаційного блоку даних imd.
Також повідомляємо, що відповідно до п. 13.3 Додатку 4 Проєкт договору додатками до договору є:
1. Додаток № 1 – «Зведений кошторис».
2. Додаток № 2 – «Договірна ціна».
3. Додаток № 3 – «Локальний кошторис».
Додатком 4 не передбачено надання вказаних документів у складі пропозиції.
Перелік документів, які мають міститися у складі кошторисної документації визначені у пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає необхідності вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.05.2023 00:03
Вимога
Вирішена
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не узгоджується з чинним законодавством України, щодо підтвердження первинної сертифікації та продовження дії сертифікату відповідності
Номер:
4e3efb3979c34e4d8bae5d22bd7bf272
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-011646-a.c4
Назва:
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не узгоджується з чинним законодавством України, щодо підтвердження первинної сертифікації та продовження дії сертифікату відповідності
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі в тендерній документації ви вимагаєте від учасників надати наступні сертифікати відповідності:
Сертифікат ДСТУ ІSO 45001:2019 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 45001) "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування" учасника - сфера застосування (сертифікації) – електромонтажні роботи, система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем керування евакуюванням, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ– національний знак акредитації). Сертифікат ДСТУ ІSO 14001:2015 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 14001) "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" учасника -
сфера застосування (сертифікації) – електромонтажні роботи, система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем керування евакуюванням, устаткавання для передачі тривожних сповіщень. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ– національний знак акредитації). Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 9001) «Системи управління якістю. Вимоги» учасника - сфера застосування (сертифікації) – електромонтажні роботи, система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем керування евакуюванням, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Сертифікат повинен бути виданий органом сертифікації, акредитованим НААУ (на сертифікаті повинна бути відмітка (емблема/наліпка/тощо) НААУ– національний знак акредитації). Сертифікат ДСТУ ISO 23932:2009 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 23932) «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» учасника - сфера застосування (сертифікації) – електромонтажні роботи, систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлінням евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Сертифікат ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи» (або інший відповідний актуальний стандарт ISO H CEN/TS 54-14) Системи пожежної сигналізації та оповіщення. Частина 14. Правила побудови, проектування, монтування, введення в експлуатацію експлуатування і технічного обслуговування» учасника - сфера застосування (сертифікації)– електромонтажні роботи, систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлінням евакуацією людей, устатковання для передочі тривожних сповіщень.
Сертифікат ДСТУ ISO 28000:2007 (або інший відповідний актуальний стандарт ISO 28000) «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань» учасника - сфера застосування (сертифікації) – електромонтажні роботи, систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управлінням евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі ЗУ) ч. 3 статті 22 Закону, тендерна документація (ТД) може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до ТД.
Окрім того на всіх без винятку сертифікатах відповідності ДСТУ ISO, який виданий Органом сертифікації, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством України, чітко зазначено наступна інформація, що даний сертифікат вважається дійсним за умови щорічного підтвердження, даним підтверджуючим документом щорічного підтвердження дійсності сертифікату відповідності, згідно чинного законодавства України є (технічний нагляду) звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності.
Також обов’язковість проходження щорічного технічного нагляду (аудиту) сертифікатів відповідності чітко визначена згідно вимог п.9.1.3.3 діючого держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги. Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Також не зрозуміло, чому ви, як Замовник вимагає надання учасниками сертифікатів відповідності ДСТУ ISO, але в той же час не вимагає від учасників надати документи, що підтверджують продовження чинності сертифікату відповідності - звіт аудиту (технічний нагляд), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності).
Особливо це дивно з тієї точки, що ви як Замовник порушує чинне законодавство України та дозволяє учасникам в своїх тендерних пропозиціях надавати не чинні Сертифікати відповідності ДСТУ ISO всупереч нормі держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповідності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту.
На підставі вищезазначеного, наполягаємо внести відповідні зміни до тендерної документації та викласти вимоги, щодо надання Учасниками чинних сертифікати відповідності ДСТУ ISO та ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009 видані на ім’я Учасника процедури закупівлі відносно виконання послуг, щодо предмету закупівлі», разом зі звітом аудиту (технічним наглядом), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності), як того вимагає чинне законодавство України.
В випадку ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ та до Держаудитслужби. З метою створення комісії відповідної комісії та перевірки відповідної закупівлі в якій Замовник визнає Переможцем процедури закупівлі, який має недійсні сертифікати відповідності, в яких відсутні документи, щодо продовження чинності сертифікату відповідності - а саме звіт аудиту (технічний нагляд), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності), що є "обов'язковим" відповідно до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.05.2023 22:33
Вирішення:
Добрий день!
Шановний учаснику, за результатами звернення повідомляємо таке.
Тендерна документація за предметом закупівлі код ДК 021:2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) на об’єкті: Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 6) розроблена Замовником у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та містить вичерпний перелік вимог до учасників цієї процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаних Вами сертифікатів відповідності та Замовник не вбачає за необхідне встановлення в тендерній документації додаткових вимог до учасників процедури закупівлі, крім тих, що вже зазначені у цій тендерній документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ ЗАЦІКАВЛЕНОГО УЧАНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, шляхом порушення норм чинного законодавства України!!!!
Номер:
ad8c82eb4bee4e2d962550704be73fd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-011646-a.a3
Назва:
ЛОБІЮВАННЯ ІНТЕРЕСІВ ЗАЦІКАВЛЕНОГО УЧАНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, шляхом порушення норм чинного законодавства України!!!!
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі ви мало того, що безсоромно "ЛОБІЮЄТЕ" інтереси зацікавленого учасника процедури закупівлі, яким є підприємство ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" 04074 Україна м. Київ місто Київ вул. Новомостицька, буд. 25, то ви ще постійно та зухвало порушуєте норми чинного законодавства України, вимагаючи від учасників процедури закупівлі документи, які не передбачені чинним законодавством і є не що іншим, як порушення норм Закону України та систематичне недотримання рішень постійно діючої колегії АМКУ!!!
Всі вищезазначені звинувачення в ваш бік ми зараз вам з легкістю доведемо:
В Додатку №2 тендерній документації "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі:
2. У складі тендерної пропозиції учасником надається гарантійний лист щодо строку експлуатації обладнання.
До приймання передачі наданих послуг залучаються представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України або інша організація, яка має відповідні законні повноваження. Замовник планує здійснювати таку перевірку в обов’язковому порядку. Учасник надає гарантійний лист, у якому учасник гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державного центру сертифікації ДСНС України або іншої організації, яка має відповідні законні повноваження. На підтвердження Учасник повинен надати письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України, або іншої організації, яка має відповідні законні повноваження, на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися
послуги з монтажу. Замовник звертає увагу, що у разі залучення іншої організації, то такою іншою організацією може бути інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/IEC 17020, що повинно бути підтверджено у складі пропозиції відповідними документами такої організації. Всі витрати на проведення інспектування покладаються на учасника - переможця.
Така вимога по відношенню до нас та до інших учасників процедури закупівлі є "БЕЗЗАПЕРЕЧНО" дискримінаційною, та такою, що порушує наші права на безперешкодну участі у Закупівлі, адже дана вимога Замовника повністю суперечить нормам чинного законодавства України, а саме ДБН.В.2.5.-56:2014 «Системи протипожежного захисту» і була "НЕОДНОРАЗВО" визнана постійно діючою колегією АМКУ, як дискримінаційна і яка не "УЗГОДЖУЄТЬСЯ з чинним законодавством України!!!
По-перше, при прийманні передачі наданих послуг Замовник керується ДБН.В.2.5.-56:2014, а саме додатком И «Перевірка відповідності» в якому зазначено: И.1. Мета перевірки СПЗ – визначення відповідності змонтованої системи вимогам проектної документації та її працездатність. И.1.2. Для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт МОЖЕ бути створена комісія з представників Замовника, проектної, монтувальної, пультової і обслуговуючої організацій, представників третьої сторони тощо. Комісія створюється не пізніше ніж у п’ятиденний строк після одержання повідомлення від монтувальної організації про закінчення робіт. Порядок та тривалість роботи комісії визначається Замовником робіт. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO\IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. Представники третьої сторони повинні бути компетентними, що підтверджується наявністю кваліфікаційного сертифікату відповідально-го виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури за напрямком експертизи в частині дотримання вимог пожежної та техногенної безпеки. Тобто, як бачимо, перевірка відповідності систем протипожежного захисту, змонтованих на об’єкті, МОЖЕ бути ініційована та здійснюватися за бажанням Замовника. Таким чином, бачимо, що даним питанням займається Замовник за своїм бажанням, і коло залучених суб’єктів визначає сам же Замовник самостійно. Тоді виникає питання: чому потенційні учасники (виконавці робіт) повинні подати у складі пропозиції документ від органу, який перевіряє відповідність систем протипожежного захисту, якщо не відомо чи захоче Замовник ініціювати таку перевірку взагалі? І чи виграє учасник даний тендер також невідомо. Виходить, що учасник наперед повинен домовитися з інспекційним органом про надання послуг, які ймовірно (можливо, скоріше за все, а може й ні) будуть надані.
По-друге, виходячи з вимоги, Замовник бажає отримати документ від Державного центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування). Але є питання: Держав-ний центр сертифікації ДСНС України є державним органом, який діє на підставі Положення та Конституції України (стаття 19 Конституції України визначає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України).
Відповідно до обов’язків та повноважень державних органів не належить надання письмових згод, або гарантійних листів, погоджень про включення до складу комісії. Якщо у державно-го органу визначено обов’язок – бути залученим до перевірки відповідності систем пожежної сигналізації на об’єктах, то він це зробить в межах своїх повноважень, незалежно від надання якихось невідомих письмових згод, гарантійних листів і не зобов’язані їх надавати!
По-третє, предметом закупівлі: є послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) і Державний центру сертифікації ДСНС України (є державним органом з інспектування), який немає ніякого відношення до перевірки систем пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху). Державний центру сертифікації ДСНС України, згідно офіційної інформації, займається наступними видами діяльності:
• 71.12 діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах;
• 71.20 технічні випробування та дослідження;
• 75.13;75.13.0;84.13 регулювання та сприяння ефективному веденню економічної діяльності.
У якості доказу(ів) додаємо скан-копію сторінок додатку И ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», статті 19 «Конституції України» та скан-копію офіційної сторінки Державного Центру сертифікації ДСНС України, з зазначенням видів діяльності.
Встановлення такої вимоги саме в такій редакції Замовником нічим не обґрунтовано і суперечить чинному законодавству. На підставі вищевикладеного, наполягаємо на внесенні відповідних змін Замовником процедури закупівлі та викласти дану вимогу відповідно до діючого законодавства, а саме: Учасник надає гарантійний лист, у якому гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності змонтованої системи протипожежного захисту, відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», шляхом включення представників інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки.
Ваша вимога була "НЕОДРНОРАЗОВО" визнана, як дискримінаційна рішеннями постійно діючої колегії АМКУ, а саме:
- рішення постійно діючої колегії АМКУ № 5748 від 08.09.2022р. (питання №4);
- рішення постійно діючої колегії № 5773 АМКУ від 08.09.2022р. (питання №4).
Додаємо до вимоги як Докази.
Також у якості доказів додаємо скан-копію сторінок додатку И ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», статті 19 «Конституції України» та скан-копію офіційної сторінки Державного Центру сертифікації ДСНС України, з зазначенням видів діяльності.
Тепер стосовно "ЛОБІЮВАННЯ" інтересів підприємства ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" 04074 Україна м. Київ місто Київ вул. Новомостицька, буд. 25 - ідентична процедура закупівлі - код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчики напрямку евакуювання), на об’єкті: СШ №252, вул. Зої Гайдай, 10-В, м.Київ (ID-тендеру - UA-2022-08-17-010253-a)
та ідентична процедура закупівлі - код ДК 021:2015 – 45310000-3 (Електромонтажні роботи) (Послуги встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху), на об’єкті: СШ №20, проспект Оболонський, 32-Б, м. Київ) (ID-тендеру UA-2022-08-17-010209-a)
Ми гадаємо доказів для вас достатньо!!!
У випадку ігнорування нашої законної вимоги, щодо внесення відповідних змін до вимог тендерної документації, яка базується на рішеннях АМКУ та нормах чинного законодавства України ми повірте звернемося з офіційною скаргою до АМКУ, Держаудитслужби України, відповідно до ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист економічної конкуренції" для ініціювання відповідної службової перевірки та до відповідних правоохоронних органів, Поліції та СБУ, щодо притягнення відповідних уповноважених осіб, як Замовника ТАК І учасника інтереси якого ви БЕЗЗАПЕРЕЧНО ЛОБІЮЄТЕ І ЦЕ Є БЕЗЗАПЕРЕЧНИЙ ФАКТ до кримінальної відповідальності, по всій "СТРОГОСТІ" Закону.
Нам ваші "ДОГОВОРНЯКИ" та відмивання бюджетних коштів, під час війни, коли гинуть люди та діти вже вкрай "НАБРИДЛИ"!!! Повірте ми не жартуємо.
Сподіваємось на здоровий глузд ви вирішенні даного питання та дотримання норм чинного законодавства України та рішень АМКУ!!!
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 08.09.2022 № 5748 (питання №4).pdf 03.05.2023 13:02
- Види діяльності Державного центру сертифікації ДСНС.jpg 03.05.2023 13:02
- рішення від 08.09.2022 № 5773 (питання №4).pdf 03.05.2023 13:02
- Офіцйна сторінка Державного центру сертифікації ДСНС.jpg 03.05.2023 13:02
- ДБН В2.5-56-2014 Системи протипожежного захисту Додаток И.pdf 03.05.2023 13:02
- Стаття 19 Конституції України.pdf 03.05.2023 13:02
Дата подачі:
03.05.2023 13:02
Вирішення:
Шановний учаснику, розглянувши Ваше звернення з вимогою, повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - код ДК 021:2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) на об’єкті: Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 6) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, замовник має право включити вимогу щодо надання гарантійного листа, у якому учасник гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державного центру сертифікації ДСНС України або іншої організації, яка має відповідні законні повноваження та письмову згоду Державного центру сертифікації ДСНС України, або іншої організації, яка має відповідні законні повноваження, на проведення робіт з інспектування по об’єкту, де будуть надаватися послуги з монтажу.
Більше того, Замовник у тендерній документації обґрунтував необхідність надання вказаних документів, зазначивши, до приймання передачі наданих послуг залучаються представники інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки - Державний центр сертифікації ДСНС України або інша організація, яка має відповідні законні повноваження. Замовник планує здійснювати таку перевірку в обов’язковому порядку.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.05.2023 00:03
Вимога
Залишено без розгляду
Банальне порушення норм чинного законодавства України і пряме "ЛОБІЮВАННЯ" учасника процедури закупівлі, який має сертифікати відповідності, які видані на нечинні Держстандарти України ДСТУ!!!
Номер:
939e9550e92b4a0ba5b06df9c7229c7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-011646-a.a2
Назва:
Банальне порушення норм чинного законодавства України і пряме "ЛОБІЮВАННЯ" учасника процедури закупівлі, який має сертифікати відповідності, які видані на нечинні Держстандарти України ДСТУ!!!
Вимога:
Шановний Замовник процедури закупівлі дуже уважно ознайомившись та проаналізувавши Перелік змін на процедуру закупівлі за предметом від 2 травня 2023 року. По-перше ми шоковані вашим систематичним порушенням норм чинного законодавства України, щодо сертифікації продукції, послуг і т.д. Ми хочемо до вас звернутися з відповідним запитанням - ви що навмисно "насміхаєтеся" над учасниками процедури закупівлі і навмисно не дотримуєтеся вимог чинного законодавства України, грубо порушуючи його, тим самим ЛОБІЮЮЧИ інтереси учасника, який має нечинні сертифікати відповідності ДСТУ та ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009Д, СТУ ISO 23932:2009 та SO 28000:2007???
В переліку змін, вами, як Замовником зазначене наступне - У разі якщо у цьому пункті містяться посилання на недіючі ДСТУ, учасники у складі пропозиції надають сертифікати отримані на підставі діючих ДСТУ. А навіщо ви навмисно робите посилання на недіючі сертифікати відповідності, при цьому ви самі це визнаєте, адже ви зазначили "У разі якщо у цьому пункті містяться посилання на недіючі ДСТУ" яке це зрозуміти Шановний Замовнику???
Тобто ви готові визнати Переможцем закупівлі учасника, який має "недіючі" сертифікати??? Так тоді напишіть по всім навчанням, витягам з протоколів та посвідченнях, що ви дозволяєте учасникам надавати "недіючі" посвідченні, свідоцтва, протоколи...... що це взагалі за цирк???
Відповідно до діючого Держстандарту України ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ "Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг". В розділі "ВСТУП" чітко зазначене наступне:
Загальною метою сертифікації продукції, процесів або послуг є надання впевненості усім зацікавленим сторонам, що продукція, процес або послуга відповідає встановленим вимогам. Цінністю сертифікації є ступінь впевненості та довіри, створених неупередженим та компетентним демонструванням третьою стороною виконання встановлених вимог. Сторони, зацікавлені в сертифікації, охоплюють (але не обмежуються цим):
а) клієнтів органів з сертифікації;
b) замовників організацій, чия продукція, процеси або послуги були сертифіковані;
с) органи державної влади;
d) неурядові організації;
е) споживачів та інших членів суспільства.
Сертифікація продукції, процесів та послуг є засобом забезпечення впевненості, що вони відповідають вимогам, встановленим у стандартах та в інших нормативних документах.
Тобто ви грубо і навмисно порушуєте норми чинного законодавства України, Держстандарт України ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ "Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг", дозволяючи учасникам надавати сертифікати відповідності на недіючі ДСТУ??? Ваша вимога йде повністю в розріз, а відповідно не узгоджується з чинним законодавством України.
Державний стандарт України ДСТУ – Н СEN/TS 54-14:2009, згідно офіційної інформації є недійсним. На його заміну прийнятий Державний стандарт України ДСТУ–Н СEN/TS 54-14:2021 Наказ № 226 від 16.06.2021р.; статус – діючий; дата прийняття – 16.06.2021.; дата початку дії – 01.07.2021р.
Окрім того необхідно чітко зауважити, що дія даного сертифікату становить 1 рік, дата початку дії – 16.07.2021р. (більше 1-го року), це в черговий раз засвідчує те, що Сертифікат ДСТУ–Н СEN/TS 54-14:2009, який вимагає Замовник в своїй тендерній документації є недійсним, а державний стандарт ДСТУ–Н СEN/TS 54-14:2009 не діючим.
Державний стандарт України ДСТУ ISO 23932:2009 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи (ISO 23932:2009, IDT)», згідно офіційної інформації є недійсним. На його заміну прийнятий Державний стандарт України ДСТУ ISO 23932:2018 Наказ № 96 від 11.04.2018; статус – діючий; дата прийняття – 11.04.2018р.; дата початку дії – 12.04.2018р.
Державний стандарт України ISO 28000:2007 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги, згідно офіційної інформації є недійсним. На його заміну прийнятий Державний стандарт України ДСТУ ISO 28000:2008 Наказ № 268 від 04.08.2008; статус – діючий; дата прийняття – 04.08.2008р.; дата початку дії – 01.01.2009р.
І друге, яким чином учасник взагалі може отримати сертифікат відповідності на нечинний ДСТУ, а також пройти щорічний технічний нагляд з отримання звіту технічного нагляду (аудиту), який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату???
Обов’язковість проходження технічного нагляду (аудиту) чітко визначена згідно вимог п.9.1.3.3 діючого держстандарту ДСТУ ISO/IEC 17021-1:2015 Оцінки відповід-ності – Вимоги згідно до органів, що здійснюють аудит і сертифікацію систем менеджменту – Частина 1: Вимоги. Наглядові аудити необхідно проводити щонайменше один раз на рік, за винятком років, коли проводиться повторна сертифікація. Дата першого наглядового аудиту, наступного після первинної сертифікації, не повинна бути пізніше, ніж через 12 місяців від дати прийняття рішення щодо сертифікації.
Також нам, як потенційному учаснику не зрозуміло, чим викликана вибірковість Замовника та недотримання чинного законодавства України, щодо вимог до учасників процедури закупівлі, стосовно надання ними сертифікатів відповідності ДСТУ ISO та відповідних підтверджуючих документів.
Також ви як Замовник ЛОБІЮЮЧИ інтереси зацікавленого учасника процедури закупівлі з не зрозумілих причин, чомусь при наданні учасниками Сертифікатів відповідності ВЗАГАЛІ НЕ вимагає документи, що підтверджують продовження чинності - звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності) ЦЕ НОНСЕНС!!!
На підставі вищезазначеного, НАПОЛЯГАЄМО на внесенні відповідних Замовником до тендерної документації до умов Тендерної документації, шляхом узгодження вимоги щодо сертифікатів відповідності ДСТУ ISO та долучення вимоги, разом з документами, що підтверджують продовження чинності – (технічний нагляд) звіт аудиту, який підтверджує первинну сертифікацію або продовження дії сертифікату відповідності) по кожному з сертифікатів відповідності.
В випадку повного ігнорування нашої вимоги, яка ПОВНІСТЮ і беззаперечно підтверджується нормами чинного законодавства України ми звернемося по цим пунктах з Додатковою скаргою до АМКУ, адже має беззаперечні докази, що навмисно порушуєте норми чинного законодавства України, які чітко зазначені в діючому Держстандарті - України ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 ОЦІНКА ВІДПОВІДНОСТІ "Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.05.2023 11:38
Вирішення:
Добрий день!
Шановний учаснику, за результатами звернення повідомляємо таке.
Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей (далі – Особливості).
Разом з тим, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Зважаючи на зазначене, Замовник розробив тендерну документацію за предметом закупівлі - код ДК 021:2015 : 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) на об’єкті: Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 6) та включив до неї вимоги до учасників процедури закупівлі, які замовник вважав за необхідне.
З огляду на це, замовником прийнято законне рішення щодо надання учасниками у складі пропозиції вказаних Вами сертифікатів відповідності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.05.2023 00:03
Скарга
Відхилено
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг Код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) на об’єкті: Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 6)
Номер:
382db08a77e24b2b9b659f113089d9c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-04-26-011646-a.a1
Назва:
СКАРГА
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, які містяться
в тендерній документації Замовника, щодо процедури закупівлі послуг
Код ДК 021:2015:45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням (в частині систем оповіщення про пожежу і покажчики напрямку руху) на об’єкті: Школа І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 6)
Скарга:
В тендерній документації Замовник допустився численних порушень чинного законодавства, у тому числі грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», які суттєво обмежують конкуренцію під час проведення процедури Закупівлі. Такі вимоги по відношенню до нас, як до потенційного учасника є дискримінаційними та порушують наші законні права та інтереси, щодо участі в закупівлі, керуючись положеннями статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ п.2 - Сторінки НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»,.pdf 30.04.2023 23:27
- 30.04.2023р. Скарга до АМКУ Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації.pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.3 - сторінки ч.10 та ч.16 Постанови КМУ №444.pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.2 - рішення АМКУ № 6756 від 15.11.2022р. (питання №5).pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.3 - рішення АМКУ № 6448 від 25.10.2022р. (питання №9).pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.2 - Скан-копія сторінок Постанови №77 від 3.02.2021 року.pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.5 - Перелік акредитованих ООВ від 06_10_2022 рік.xlsx 30.04.2023 23:27
- Доказ п.5 - Рішення колегії АМКУ №2926 від 09.03.2023р. (питання №2).pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.1 - Сертифікат відповідності ДСТУ-Н СENTS 54-14-2021.pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.5 - Сертифікати ДСТУ ISO ФОП Мельниченко О.В..pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.1 - фото сторінки, щодо ДСТУ–Н СENTS 54-14-2021 (Будстандарт Online).jpg 30.04.2023 23:27
- Доказ п.4 - ДСТУ ISO 23932-2018 (Будстандарт).jpg 30.04.2023 23:27
- Доказ п.2 - рішення АМКУ №614 від 18.01.2023р. (питання №5).pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.2 - Додаток №2 до ТД (Технічне завдання).pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.5 - ст.11 Закону України Про акредитацію органів з оцінки сертифікації.pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.4 - ДСТУ ISO 28000-2008 Системи управління безпекою ланцюга постачання..pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.3 - Загальний курс з ОП Бабенко Л.П. (інженер, керівник робіт).pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.2 - Скан-копія сторінок Постанови №77 від 3.02.2021 року, Група А та Група Б.pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.5 - ст.1 Закону України Про акредитацію органів з оцінки сертифікації.pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.4 - Сертифікат ДСТУ 23932-2018 Інжиніринг пожежної безпеки..pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.3 - Типове положення навчання з ОП НПАОП 0.00-4.12-05 (додаток 3).pdf 30.04.2023 23:27
- Доказ п.4 - ДСТУ ISO 28000-2008 (Будстандарт).jpg 30.04.2023 23:27
- Доказ п.3 - ЗМІНА №8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці».PDF 30.04.2023 23:27
- Доказ п.1 - рішення від 22.11.2022 № 6894 (питання №2).pdf 30.04.2023 23:27
- Рішення від 02.05.2023 № 5708.pdf 02.05.2023 16:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.05.2023 № 6284.pdf 11.05.2023 12:04
- Рішення від 10.05.2023 № 6284.pdf 15.05.2023 16:02
- пояснення по скарзі UA-2023-04-26-011646-a.a1.docx 03.05.2023 16:42
- Перелік змін 8 школа.docx 03.05.2023 16:42
- Пояснення по скарзі UA-2023-04-26-011646-a.a1.pdf 03.05.2023 16:43
- ТД_8_школа_монтаж_аспс_зі_змінами.docx 03.05.2023 16:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.04.2023 23:29
Дата розгляду скарги:
10.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2023 16:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.05.2023 16:03