• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електрична енергія (Електрична енергія для будівель коледжу) Код НК «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія

Торги відмінено

148 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2023 18:27 - 23.03.2023 23:00
Вимога
Є відповідь

Бенефіціарний власник!

Номер: 038b3dbac7cb47a0be81f924db468cf6
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-13-009209-a.c1
Назва: Бенефіціарний власник!
Вимога:
В розділі 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначається: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації з накладанням кваліфікованого електронного підпису». Відповідно до Витягу з єдиного державного реєстру кінцевим бенефіціарним власником ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» являється: Фірташ Дмитро Васильович. Згідно Указу Президента України «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»», що можна переглянути за посиланням https://www.president.gov.ua/documents/2662021-39265,- позиція 538 санкційного списку: «Фірташ Дмитро Васильович (Фирташ Дмитрий Васильевич, FIRTASH DMYTRO) 02.05.1965 р.н., громадянин України, уродженець с. Бересток Заліщицького р-ну Тернопільської області, зареєстрований за адресою: м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 12, кв. 19, ІПН 2386315712»; строк застосування санкцій - три роки. Додатково Замовником перевірено на сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, а саме https://sanctions.nazk.gov.ua/sanction-lists/ знаходження кінцевого бенефіціара в списках «Фізічні особи до яких застосовані санкції». ФІРТАШ Дмитро Васильович знаходиться в цих списках з санкційною категорією «Окупаційна влада і коллаборанти». Згідно з п.2 статті 3 ЗУ «Про санкції» передбачено: «Застосування санкцій ґрунтується на принципах законності, прозорості, об’єктивності, відповідності меті та ефективності.», також згідно абзацу 4 ЗУ «Про санкції» : «усвідомлюючи потребу невідкладного та ефективного реагування на наявні і потенційні загрози національним інтересам і національній безпеці України, включаючи ворожі дії, збройний напад інших держав чи недержавних утворень, завдання шкоди життю та здоров’ю населення, захоплення заручників, експропріацію власності держави, фізичних та юридичних осіб, завдання майнових втрат та створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод», додатково п.1 статті 1 ЗУ «Про санкції» передбачає: «З метою захисту національних інтересів, національної безпеки, суверенітету і територіальної цілісності України, протидії терористичній діяльності, а також запобігання порушенню, відновлення порушених прав, свобод та законних інтересів громадян України, суспільства та держави можуть застосовуватися спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (далі - санкції).». З визначеного вище Учасник не може дотриматись вимог Замовника в частині договірних відносин, а саме пп. 1 п. 7.2 частини 7 Проєкту договору «Права і обов’язки Постачальника»: «забезпечувати належну якість надання послуг з постачання електричної енергії відповідно до вимог чинного законодавства та цього Договору», так як на кінцевого бенефіціара накладено спеціальні економічні санкції. Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність» від 15.03.2022 року передбачена кримінальна відповідальність за «Колабораційну діяльність», з огляду на санкційні списки Національного агентства з питань запобігання корупції – бенефіціар Учасника знаходиться в цих списках з санкційною категорією «Окупаційна влада і коллаборанти», тому уповноважена особа Замовника не може брати на себе відповідальність за підписання договору з організацією, бенефіціар якої має відповідний статус. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність вимогам в цій документації, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону п. 44 Постанови № 1178 і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються и замовником у цій тендерній документації. Відповідно до пунктиу 4 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”. Відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, у розділі "відповіді учасника" Скаржник зазначив, зокрема: "Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" – Підтверджую". Відповідно до інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб та громадських формувань ТОВ "ТВІЙ ГАЗЗБУТ" - бенефіціари: ФІРТАШ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ Адреса: 01011, КИЇВ,ВУЛ.МИРНОГО ПАНАСА,БУДИНОК 12,КВАРТИРА 19 Відсоток частки статутного капіталу або відсоток права голосу: 100 Тип бенефіцарного володіння: Не прямий вирішальний вплив Роль по відношенню до пов'язаного суб'єкта: КІНЦЕВИЙ БЕНЕФІЦІАРНИЙ ВЛАСНИК". Указом Президента України від 24 червня 2021 року № 266/2021 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" передбачено, зокрема: Відповідно до статті 107 Конституції України постановляю: 1. Увести в дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" (додається). 2. Контроль за виконанням рішення Ради національної безпеки і оборони України, введеного в дію цим Указом, покласти на Секретаря Ради національної безпеки і оборони України. 3. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування. Рішенням Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" передбачено, зокрема: Відповідно до статті 5 Закону України "Про санкції" Рада національної безпеки і оборони України вирішила: 1. Підтримати внесені Службою безпеки України пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). 2. Застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до: 1) фізичних осіб згідно з додатком 1. Додатком 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" передбачено, зокрема: Фірташ Дмитро Васильович; (Фирташ Дмитрий Васильевич, FIRTASH DMYTRO) 02.05.1965 р.н., громадянин України, уродженець с. Бересток Заліщицького р-ну Тернопільської області, зареєстрований за адресою: м. Київ, вул. Панаса Мирного, буд. 12, кв. 19, ІПН 2386315712": Вид обмежувального заходу (відповідно до Закону України "Про санкції"): 1) блокування активів – тимчасове обмеження права особи користуватися та розпоряджатися належним їй майном; 2) обмеження торговельних операцій; 3) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України (повне припинення); 4) запобігання виведенню капіталів за межі України; 5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань; 6) анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами; 7) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах; 8) повна заборона заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів; 9) заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави; 10) припинення видачі дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з іноземної держави чи вивезення з України валютних цінностей та обмеження видачі готівки за платіжними картками, емітованими резидентами іноземної держави; 11) заборона передання технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності; 12) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення; 13) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим Законом України ''Про санкції''. Враховуючи наведене, Учасник зазначив у Пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим частини п’ятнадцятої статті 29 Закону. Замовник, як бюджетна організація, не може мати договірні відносини з Учасником, бенефіціар якого знаходиться в санкційних списках відповідно до Постанови 1178 від 12 жовтня 2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме: «замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб -підприємців) - резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, робіт і послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою;», ЗУ «Про санкції» та ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність». З огляду на зазначене вище пропозиція учасника ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ» має бути відхилена. Аналогічне рішення було описане за рішенням Антимонопольного комітету України №7193 від 06.12.2022 року, закупівля № UA-2022-11-03-012010-a. В разі ігнорування нашої вимоги – будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 29 березня 2023 року № __94_ м. Вінниця Я, Закутня Марина Олександрівна, уповноважена особа Відокремленого структурного підрозділу «Вінницький фаховий коледж Національного університету харчових технологій», керуючись вимогами п. 37 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), - ВСТАНОВИЛА: 13.03.2023 ВСП «ВФК НУХТ» оголошено торги на закупівлю електричної енергії (код ДК 021:2015:09310000-5), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-13-009209-a. 27.03.2023 визначено переможця торгів – ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ». 28.03.2023 ТОВ «ЕНЕРА ВІННИЦЯ» опубліковано вимогу про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ». Закупівля товару здійснювалася відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Згідно з Особливостями замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у: громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Згідно з інформацією, отриманою з відкритих джерел, Фірташ Дмитро Васильович є громадянином України. Відтак, заборона на укладення договорів з юридичними особами, кінцевим бенефіціаром яких він є, в даному випадку не можу бути застосована. Дійсно, відповідно до п. 4 розділу 5 тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України “Про санкції”. Статтею 4 Закону України «Про санкції» визначено види санкцій, а саме: 1. Видами санкцій згідно з цим Законом є: 1) блокування активів - тимчасове позбавлення права користуватися та розпоряджатися активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними; 1-1) стягнення в дохід держави активів, що належать фізичній або юридичній особі, а також активів, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними; 2) обмеження торговельних операцій; 3) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України; 4) запобігання виведенню капіталів за межі України; 5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов’язань; 6) анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами; 7) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах; 8) заборона користування радіочастотним ресурсом України; 9) обмеження або припинення надання електронних комунікаційних послуг і використання електронних комунікаційних мереж; 10) заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом; 11) заборона або обмеження заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів та повітряних суден до повітряного простору України або здійснення посадки на території України; 12) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом; 13) заборона видачі дозволів, ліцензій Національного банку України на здійснення інвестицій в іноземну державу, розміщення валютних цінностей на рахунках і вкладах на території іноземної держави; 14) припинення видачі дозволів, ліцензій на ввезення в Україну з іноземної держави чи вивезення з України валютних цінностей та обмеження видачі готівки за платіжними картками, емітованими резидентами іноземної держави; 5) заборона здійснення Національним банком України реєстрації учасника міжнародної платіжної системи, платіжною організацією якої є резидент іноземної держави; 16) заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність; 17) запровадження додаткових заходів у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю; 18) припинення дії торговельних угод, спільних проектів та промислових програм у певних сферах, зокрема у сфері безпеки та оборони; 19) заборона передання технологій, прав на об’єкти права інтелектуальної власності; 20) припинення культурних обмінів, наукового співробітництва, освітніх та спортивних контактів, розважальних програм з іноземними державами та іноземними юридичними особами; 21) відмова в наданні та скасування віз резидентам іноземних держав, застосування інших заборон в’їзду на територію України; 2) припинення дії міжнародних договорів, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України; 23) анулювання офіційних візитів, засідань, переговорів з питань укладення договорів чи угод; 24) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення; 24-1) заборона на набуття у власність земельних ділянок; 25) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом. Як видно з наведеного переліку, заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг є окремим видом санкцій. Водночас з додатку 1 до рішення Ради національної безпеки і оборони України від 18 червня 2021 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" вбачається, що до Фірташа Дмитра Васильовича не застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг. Відтак, у замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ТВІЙ ГАЗЗБУТ», поданої в рамках закупівлі № UA-2023-03-13-009209-a. Виходячи з викладеного, Закутня М.О., уповноважена особа Відокремленого структурного підрозділу «Вінницький фаховий коледж Національного університету харчових технологій» ВИРІШИЛА: 1. Відхилити вимогу за ідентифікатором № UA-2023-03-13-009209-a.c1 учасника ТОВ "ЕНЕРА ВІННИЦЯ", подану в межах закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-03-13-009209-a. 2. Інформацію про прийняте рішення оприлюднити в електронній системі закупівель в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено