• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт - заміна вікон (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6)

Завершена

985 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 928.50 UAH
Період оскарження: 20.02.2023 12:23 - 25.02.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування дисквалифікації

Номер: dbd843fb87cc4cc2ac49322de20f5dd1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-20-005354-a.b2
Назва: Вимога про скасування дисквалифікації
Вимога:
Протоколом № 46/1 Замовником було дискваліфіковано ТОВ "ГЛОРІЯ-В". Вимагаємо скасувати дане рішення виходячи з наступного: У відповідності до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації при складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 09.12.2021 року № 3704/3745. Пунктом 2.3. таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації передбачено обов’язок учасника застосовувати розмір заробітної плати згідно зазначеного рішення. Згідно вищевказаного замовник ПЛАНУЄ отримувати визначену розрахунком заробітну плату яка не перевищує заробітну плату вказану в рішенні КМДА від 09.12.2021 року № 3704/3745, що не є порушенням. Згідно Додатку 2 тендерної документації, умовами виконання робіт є застосування коефіцієнту 1,2. В наданих кошторисних розрахунках учасника – ТОВ «ГЛОРІЯ-В» даний коефіцієнт не застосовується з метою зниження ціни тендерної пропозиції. Застосування підвищувальних коефіцієнтів 1,2 не є обов'язковим параметром для розрахунків договірної ціни тендерної пропозиції, а є компенсаційним механізмом для відшкодування понесених витрат підрядником в зв'язку зі зміною умов виконання робіт. Замовник не має права самостійно збільшувати понесені витрати підрядника, які підрядник не хоче застосовувати. Тобто, якщо підрядник не хоче отримувати надприбуток з виконаних робіт, то замовник не може його змусити це робити. Кошторисна документація ТОВ «ГЛОРІЯ-В», зокрема, зведений кошторисний розрахунок, не передбачає витрат на проведення експертизи, тому що в тендерній документації не прописаний механізм відшкодування витрат на проведення експертизи і обов'язок замовника відшкодувати ці витрати. В тендерній документації лише в договорі вказано, що "Замовник доручає Підряднику провести експертизу кошторисної документації та отримати позитивний висновок."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Управління освіти Оболонського району в місті Києві державної адміністрації (далві - Замовник) є бюджетною органзацією. При складанні вимог тендерної документації Замовник керується Настановою з визначення вартості будівіництва (розділ І Загальні положення 1.1) 1. Розмір заробітної плати, що врахований учасником закупівлі під час розрахунку договірної ціни, не відповідає вимогам положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 09.12.2021 року №3704/3745. Обов’язкове врахування зазначених угод, договорів та розпорядження передбачено також тендерною документацією (пункт 6 розділу ІІІ). Розрахунок договірної ціни, за таких умов, не може вважатися обґрунтованим. 2. Незастосування учасником коефіцієнту 1,2 при розрахунку договірної ціни суперечить вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, зокрема, додатку №2 до тендерної документації, що є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. 3. Виходячи з вимог п. 3 частини 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» проведення експертизи кошторисної документації на об’єкті, що становить предмет закупівлі, є обов’язковим. Відтак, витрати на її проведення мають бути враховані при складанні кошторису і включені до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва згідно з Настановою з визначення вартості будівництва. Пункт 6 розділу ІІІ тендерної документації містить вимогу про те, що ціна тендерної пропозиції має бути розрахована у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва. Розрахунок ціни тендерної пропозиції, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, не відповідає вимогам Настанови в цій частині, а тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внести зміни в тендерну документацію

Номер: 25a5e87bb4d045f3beb8305fe4d652fe
Ідентифікатор запиту: UA-2023-02-20-005354-a.b1
Назва: Внести зміни в тендерну документацію
Вимога:
Вих № 439 від 21.02. 2023 р. Найменування органу оскарження: «Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації Суб’єкт оскарження : ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРКАДА-ПЛАСТ» 08631,Україна, Київська область, Васильківський Район, смт. Глеваха, вул. Ботанічна, 15-А. Код ЄДРПОУ 21662878 e-mail : info@arkadaplast.com.ua (044) 501-67-71 Інформація про закупівлю : Відкриті торги з особливостями № в ЦБД UA-2023-02-20-005354-a Замовник: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації ВИМОГА Про внесення змін в тендерну документацію «код ДК 021:2015 - 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт - заміна вікон (заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів № 8 Оболонського району м. Києва, вул. Вишгородська, 6) Процедура закупівлі здійснюється у відповідності до вимог Закону України « Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України « Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Результатом роботи Уповноваженої особи Замовника закупівлі є максимальна економія бюджетних коштів при здійсненні закупівель, тому що на Замовника закупівлі покладено тимчасово функції Держави в частині використання бюджетних коштів. Аналіз документів тендерної документації на наш розсуд потребує внесення змін, а саме: 1. п.п 2.1 таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» , вимагає надати «Ліцензію ДАБІ з додатками відповідно до предмету закупівлі.» Технічним завданням передбачено демонтаж та монтаж вікон з влаштуванням віконних укосів. Ліцензування будівельних робі здійснюється на підставі згідно з Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396 (із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 27.02.2012 № 148), Держархбудінспекція України здійснює ліцензування господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єкта архітектури, який за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорії складності. Будівництво об’єкта архітектури (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) відповідно до ст. 9 Закону України «Про архітектурну діяльність» здійснюється згідно із затвердженою проектною документацією, державними стандартами, нормами і правилами. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України, від 30 березня 2016 року № 256, та змінами до даної постанови від 07.06.2017 р.№ 401, ліцензуванню у сфері провадження господарської діяльності з будівництва, підлягають об’єкти IV-V категорії складності. З списку виключені : - роботи з проектування; - Роботи з будівництва об‘єктів I-III категорії складності (клас наслідків СС-1 та СС-2), як такі, не належать до об’єктів із середніми та значними наслідками. - Роботи які виконуються на підставі Дефектного акту відносяться до СС-1. Таким чином Ліцензія на виконання даних видів робіт не потрібна. Просимо виключити даний пункт з Тендерної документації. 2. п.п. 2.1 таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником» , вимагає надати «Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки , або декларації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») (зі змінами) за наступними роботами: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин ». ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надає наступне пояснення посилаючись на - Постанови КМУ № 357 від 24.03.2022р "Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки на період дії військового стану"; - Постанови КМУ № 165 від 28.02.2022 "Про зупинення строків надання адміністративних послуг та документів дозвільного характеру" Постановою Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 року № 1107 затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Перелік видів робіт підвищеної небезпеки ( далі Перелік) зазначено у додатку 2 до даної постанови, викладено у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 року № 48. Роботи , що становлять предмет Закупівлі згідно з оголошенням, відсутні у Переліку видів робіт підвищеної небезпеки(додаток 2 ), на виконання яких видається Дозвіл за формою згідно із Додатком 1 до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.11 р. № 1107. З огляду на вище наведене зрозуміло , що роботи не потребують Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Просимо прибрати даний пункт з тендерної документації. Вимога замовника закупівлі надати Декларацію відповідності МТБ підприємства вимогам законодавства з охорони праці у наступному вигляді ; - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин ». Не є можливим з наступних причин : - Декларація відповідності формується у відповідності Додатку 2 до Порядку ( в редакції Постанови КМУ від 3 лютого 2021 року № 77) Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б « роботи що виконуються на висоті понад 1,3 м » включені в перелік, а «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин » відсутні в переліку Групи Б тому не може бути включеним в Декларацію. Просимо прибрати з вимоги до Декларації розділ «монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин ». Надаємо Перелік Групи А та Групи Б ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі дозволу Група А 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху, утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки, виготовлення, випробування, транспортування, зберігання та використання промислових вибухових матеріалів та їх знешкодження. 3. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах. 4. Підземні гірничі роботи на шахтах, підземні роботи на шахтах та рудниках та відкриті гірничі роботи. 5. Технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 6. Виробництво піротехнічних виробів. 7. Роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). 8. Земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою. 9. Роботи в діючих електроустановках і на кабельних лініях напругою понад 1000 В, в зонах дії струму високої частоти. 10. Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. 11. Монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. 12. Виробництво агломерату, коксу, розплавів чорних і кольорових металів, прокату, металевих труб, феросплавів, вогнетривів, хімічних продуктів коксування, ртуті, нікелю, цинку, свинцю, олова, кадмію, індію, алюмінію, силуміну, магнію, титану, кристалічного кремнію, сірки, сірчаної, соляної, азотної і ортофосфорної кислот, ціаністих солей та розчинів, порошків, лігатур та інших сполук рідкоземельних металів, наплавочних порошків і прутків, твердих сплавів і тугоплавкого дроту, напівпровідників, пиловугільного палива. 13. Буріння та експлуатація свердловин під час геологічного вивчення та розробки родовищ корисних копалин. 14. Будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов’язаних з видобутком корисних копалин. 15. Лісосічні роботи, трелювання, транспортування та сплав лісу, у тому числі: лісогосподарські, лісозаготівельні та лісотранспортні роботи на забруднених радіонуклідами територіях. 16. Освоєння і глушіння газових та нафтових свердловин. 17. Злив, очистка, нейтралізація резервуарів, тари та інших ємностей з-під нафтопродуктів, кислот, лугів та інших небезпечних речовин, в тому числі радіоактивних. 18. Плавильні, заливочні роботи і роботи з термообробки лиття. 19. Монтаж, експлуатація і демонтаж бурових вишок. 20. Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів. 21. Роботи з ліквідації нафтогазоводопроявлень в процесі буріння свердловин. 22. Роботи із застосуванням піротехнічного інструменту. 23. Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин. 24. Продавлювання тунельних конструкцій під будинками, спорудами, магістралями і водоймищами. 25. Роботи в охоронних зонах діючих магістральних трубопроводів та ліній електропередачі. 26. Виготовлення виробів та деталей із пластмас, гуми на пресах, вулканізаторах, виливних та черв’ячних машинах, таблетмашинах, каландрах та вальцях. 27. Розмивання порід з використанням гідромоніторів та інших засобів гідромеханізації. 28. Роботи із збагачування корисних копалин, утворення і експлуатація відвалів гірничих порід, обкладання та скріплення укосів, бортів, уступів кар’єрів, підземна геологорозвідка, геолого-маркшейдерські роботи. 29. Ремонт гідротехнічних споруд, зведення і нарощування дамб гідротехнічних споруд і гідровідвалів. 30. Будівництво магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Група Б 1. Виколювання, звалення, розпилювання і обробка блоків природного каменю, переміщення і навантаження їх в транспортні засоби. 2. Промислово-геофізичні дослідження свердловин. 3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. 4. Роботи в зонах дії іонізуючого випромінювання, електростатичного та електромагнітного полів, а також роботи із застосуванням лазерів, дозиметрів. 5. Водолазні роботи. 6. Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єктів господарювання. 7. Сейсморозвідка. 8. Навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання. 9. Буксирувальні роботи всіх видів на морському та річковому транспорті. 10. Монтаж, демонтаж, експлуатація, ремонт і переміщення насосних і землесосних установок, драг і земснарядів. 11. Обслуговування і ремонт акумуляторних батарей промислового призначення. 12. Обслуговування лампових, обладнання лампової, апаратури аерогазового контролю і сейсмопрогнозу. 13. Експлуатація та ремонт водозбірних споруд. 14. Гранулювання доменного шлаку. 15. Спорудження і обслуговування крижаних і поромних переправ, доріг, бродів. 16. Гідрометричні, гідрологічні і гідрохімічні роботи: на великих і середніх річках у період повені; рейдові виїзди на безмоторних човнах на озерах і водоймищах; роботи на річках і каналах, пов’язані з використанням човнових переправ, роботи і спостереження з льоду у період нестійкого льодоставу; гідрографічні обстеження водних об’єктів у важкодосяжних і необжитих районах. 17. Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпакльовок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо). 18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм. 19. Зварювальні, газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого полум’я. 20. Обслуговування верстатів з обробки деревини і металів. 21. Обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів. 22. Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів. 23. Ручне виробництво скловиробів (видування), де існує контакт працівника із скломасою. 24. Роботи в термічних цехах та дільницях на електротермічних установках підвищеної та високої частоти. {Додаток 2 в редакції Постанов КМ № 48 від 07.02.2018, № 207 від 03.03.2020, № 77 від 03.02.2021 3. Розділ № 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Вимагає на підтвердження виконання аналогічного договору надати – «Копію, завірену належним чином, із зазначенням виразу «Згідно з оригіналом». ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» вважає дану вимогу анахронізмом, бо на наш погляд достатньо сканкопії аналогічного договору в кольорі та підпису КЕП на пропозицію. Просимо внести зміни в тендерну документацію. 4. Аналіз закупівель в системі ПРОЗОРО , які проводить Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації, вказує на те , що потенційним переможцем є ТОВ «ЦЕНТРА-БУД» ЄДРПОУ 41941762, це 45 тендерів на суму 25 576 967,07 грн. і документи закупівель прописані під потенційного переможця, тому просимо зробити закупівлі конкурентними та з економією бюджетних коштів. Передбачений Законом механізм - є способом захисту прав та інтересів учасників. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як : добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінація учасника, обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. ПРОСИМО: 1.Прийняти Вимогу до розгляду; 2. Внести зміни в Тендерну документацію, а саме : - Прибрати вимогу про Ліцензію; -Прибрати вимогу про Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки; - Прибрати з Декларації відповідності розділ «Монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин.» - Прибрати фразу «завірені належним чином із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» що стосується копії аналогічних договорів. Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В.О.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації зазначає наступне: 1. Щодо внесення змін до тендерної документації в частині виключення вимоги про наявність ліцензії, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, декларації відповідності матеріально-технічної бази підприємства вимогам законодавства з охорони праці (п.п 2.1 таблиці 2 «Інші документи, що вимагаються замовником»): Частиною 11 статті 26 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» передбачено: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції / пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції / пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації також встановлено: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником… У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. Враховуючи зазначені вище норму Закону України «Про публічні закупівлі» та умову тендерної документації, учасник, який вважає, що він не зобов’язаний мати ліцензію чи інший дозвільний документ, що вимагається тендерною документацією, має право не подавати такі документи, зазначивши про це у листі-роз’ясненні, що має бути поданий разом із тендерною пропозицією. З огляду на викладене, замовник залишає вимогу про внесення змін до тендерної документації в цій частині без задоволення. 2. Щодо вимоги про внесення змін до тендерної документації в частині підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: Згідно із ч. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України "Про електронні довірчі послуги". Отже учасник має право підтвердити відповідність своєї тендерної пропозиції даному кваліфікаційному критерію кількома способами за власним вибором: шляхом надання сканованої копії аналогічного договору (з додатками та доказами виконання), надання сканованого оригіналу договору, надання сканованої кольорової копії договору з накладенням кваліфікаційного електронного підпису. Будь-який із цих способів є прийнятним і належним. Враховуючи викладене вище, Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації залишає вимогу в цій частині без задоволення. Також Управління зазначає, що умови закупівлі викладені у тендерній документації, яка публікується на електронному майданчику і є відкритою для необмеженого кола осіб. Умови тендерної документації є однаковими для всіх суб’єктів господарювання, що мають бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Замовник, організовуючи закупівлі, керується у своїй діяльності нормами Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі», а також інших нормативно-правових актів, що регулюють правові відносини із здійснення публічних закупівель в Україні.
Статус вимоги: Відхилено