-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання офісних приміщень згідно ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання
В межах кошторисних призначень на відповідний період (закупівля на 2023 рік). Категорія замовника: органи соціального страхування (Пенсійний фонд України)
Завершена
2 327 062.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 635.31 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 635.31 UAH
Період оскарження:
12.01.2023 16:34 - 17.01.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
439efe3f5ea5429e8c6c5a96eb3b315e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-12-009227-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Детально в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2023-01-12-009227-a.pdf 27.01.2023 14:30
- 14_Тендерна пропозиція.pdf 27.01.2023 14:30
- рішення від 31.01.2023 №1003.pdf 31.01.2023 15:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.02.2023 №1456.pdf 09.02.2023 13:29
- рішення від 08.02.2023 №1456.pdf 13.02.2023 13:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2023 16:22
Дата розгляду скарги:
08.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.01.2023 15:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.02.2023 13:04
Вимога
Є відповідь
Порушення норм чинного законодавства
Номер:
09ed2bb3abbb4f45b51765e457aeffa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-01-12-009227-a.c1
Назва:
Порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Просимо надати нам можливість на усунення порушень згідно норм закону, відхилення без надання такої можливості є неправомірним. Такі невідповідності стосуються цінової пропозиції та кваліфікаційних критеріїв, що застосовує до нас даний пункт Особливостей. В інакшому випадку, з метою захисту своїх прав нами буде подано до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.01.2023 11:58
Вирішення:
Шановний учасник! На Вашу вимогу про усунення порушення, номер вимоги: UA-2023-01-12-009227-a.c1 повідомляємо наступне.
Відповідно до пунктів 35 та 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості) відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону. Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначеного замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкривається вся інформація, зазначена в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформація про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій).
Тобто ціна тендерної пропозиції є остаточною та не підлягає виправленню. Розрахунок вартості Послуг з прибирання офісних приміщень згідно ДК 021:2015 код 90910000-9 Послуги з прибирання (по кожному об'єкту прибирання окремо) є складовою частиною ціни тендерної пропозиції, тому положення пункту 40 Особливостей не розповсюджується на вказані документи.
Пунктом 40 Особливостей передбачено надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що стосуються кваліфікаційних критеріїв, однак згідно рішення Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.11.2022 № 6991-р/пк-пз, закупівля № UA-2022-11-01-007325-а, у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації або документах, визначених пунктом 40 Особливостей не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція може бути відхиленою відповідно до підстав, визначених у пункті 41 Особливостей, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей.
Також слід наголосити, що умовами тендерної документації встановлені однакові вимоги та умови до всіх учасників, однак свідоме неподання Вами значної кількості документів, передбачених тендерною документацією свідчить про порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників та нехтування правом на участь в процедурі закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено