-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання
код ДК 021:2015 код 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (код ДК 012:2015 50413200-5 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання)
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
22.12.2022 15:13 - 31.12.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовника, що в черговий раз підтверджує наявність зацікавленого Учасника процедури закупівлі
Номер:
dcff1c43ebeb4e6cb64a3b8e19e164e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-22-016599-a.b5
Назва:
Наявність дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовника, що в черговий раз підтверджує наявність зацікавленого Учасника процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації наявна низка дискримінаційних вимог до Учасників, які визнані як дискримінаційні низкою рішень постійно діючою комісією АМКУ, а саме:
2. В тендерній документації в ДОДАТКУ 1 згідно п.2.5. ви як Замовник вимагає надати:
Надати договір добровільного страхування відповідальності учасника перед третіми особами за нанесення шкоди під час здійснення господарської діяльності або договір добровільного страхування цивільної відповідальності власників або користувачі майна з загальним лімітом відповідальності за договором на суму не менше очікуваної вартості закупівлі.
Дана вимог є дискримінаційною та такою, яка суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі, не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 року. Даний вид страхування є виключно «добровільним» і не може вимагатися Замовником. Встановлюючи дану вимогу до Учасників, ви як Замовник навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як «обов'язковий».
2. В тендерній документації в ДОДАТКУ 1 згідно п.3.2 ви як Замовник вимагає надати:
3.2. Копії протоколів або витягів з протоколів перевірки знань на всіх працівників, вказаних в довідці, перевірки знань з охорони праці (Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правила охорони електричних мереж, загальний курс з охорони праці), копії протоколів або витягів з протоколів на всіх працівників, вказаних в довідці, перевірки знань про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки , посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В
По-перше, «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05), (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
По-друге, вимоги «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетними установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Згідно Типового положення розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 Типового положення (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтери ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) персона-лом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера(ів) ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником.
Беззаперечними доказами щодо обгрунтованості наших претензій до вас, як до Замовника, який грубо порушує чинне законодавство України, і навмисно лобіює інтереси зацікавленого Учасника є рішення постійно діючої колегії АМКУ № 6448 від 25.10.2022 року.
І іще одне хочемо зауважити, що сертифікат SIC.COVID-FREE, який ви вимагаєте незаконно надати в тендерній пропозиції Учасникам є тільки в одного підприємства - в м.Києві - це ТОВ "ОХОРОННІ-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ". Також хочемо підчеркнути, що ніякого стандарту SIC.COVID-FREE не існує в природі взагалі, а відповідно не може існувати сертифікат SIC.COVID-FREE, згідно якого він видається.
Просимо внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення вимог, які зазначені в п.1-3 нашої вимоги до вас, як до Замовника. Окрім того ви знаєте, що ми чітко влучили в ціль і чітко розкрили всі ваші "домовленості" з зацікавленим Учасником!!!
У випадку ігнорування нашої вимоги, щодо внесення змін до тендерної документації ми звернемося з офіційною скаргою до АМКУ, до органу, що здійснює контроль над замовником (Держаудитслужба України), або до суду.
В якості доказів нашої правоти надаємо рішення АМКУ № 6448 (питання 8) від 25.10.2022 року в якому чітко підтверджуються всі наші небезпідставні претензії до Вас як до Замовника процедури закупівлі.
А також п.3.1. Довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг з обслуговування пожежної сигналізації, які є предметом закупівлі, із зазначенням переліку працівників у кількості не менше 4-х електромонтерів ОПС та 1-го налагоджувальника КВП та автоматики. Разом в сумі кількість виконавців робіт складає 5 (п'ять) працівників.
Дана вимога не відповідає чинному законодавству України, а саме Постанові №852 від 23.11.2016 року
згідно чинної Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипо-жежного призначення» та відповідно до розділу «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень» виконання робіт, яких є предметом закупівлі Ліцензіат повинен відповідати наступним Кадровим вимогам:
п.14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівницт-во”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрич-на інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (техніч-ного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та прила-дів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регу-лювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
«Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб».
Даною вимогою ви навмисно обмежуєте кількість потенційних Учасників процедури закупівлі на користь одного ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ-БЕЗПЕКИ" В якості доказів нашої правоти надаємо рішення АМКУ № 6448 (питання 5) від 25.10.2022 року в якому чітко підтверджуються всі наші небезпідставні претензії до Вас як до Замовника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ від 25.10.2022 № 6448 (питання №6 та №8).pdf 26.12.2022 20:37
Дата подачі:
26.12.2022 20:37
Вирішення:
ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка" розглянуло вашу вимогу та прийняло рішення внести зміни до тендерної документації частково.
ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка" детально розглянуло вимогу про вилучення з тендерної документації умови: «Надати договір добровільного страхування відповідальності учасника перед третіми особами за нанесення шкоди під час здійснення господарської діяльності або договір добровільного страхування цивільної відповідальності власників або користувачі майна з загальним лімітом відповідальності за договором на суму не менше очікуваної вартості закупівл» та прийняло рішення залишити тендерну документацію в цій частині без змін. Вимога документації сформульована таким чином, що не обмежує учасників щодо того, в кого має бути отриманий такий документ, чи дата його отримання, чи суми більшої очікуваної вартості тощо. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині, наявність зазначеного документа є цілком обґрунтованою вимогою, З огляду на вищезазначене, дана вимога не є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію, учасники не обмежені чинним законодавством у отриманні зазначеного документа. Враховуючи вищезазначене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні. Додатково зазначаємо, що вищезазначена вимога не визнана АМКУ як дискримінаційна, та є прийняті відповідні рішення.
ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка" детально розглянуло вимогу про вилучення з тендерної документації Сертифікату SIC.COVID-FREE та прийняло рішення залишити тендерну документацію в цій частині без змін, та як тендерна документація не містить такої вимоги.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Необхідність внесення вимоги в тендерну документацію до Учасників, відповідно до чинного законодавства України
Номер:
3c2f87906ae0473e92c4e808f64f1489
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-22-016599-a.c4
Назва:
Необхідність внесення вимоги в тендерну документацію до Учасників, відповідно до чинного законодавства України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації відсутня вимога до Учасників, яка є "обов'язкова" відповідно до чинного законодавства України, щодо наявності в Учасника відповідної матеріально-технічної бази для виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме:
В чинній Постанові №852 віл 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділ "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних)" роботи які є предметом закупівлі, ліцензіат "обовязково" повинен мати
Технологічні вимоги щодо наявності матеріально-технічної бази
п.12. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
обладнання для проведення гідро- і пневмовипробувань на міцність та герметичність елементів систем пожежогасіння (крім аерозольних систем пожежогасіння);
промислових приладів для визначення кількості вогнегасної речовини (для газових, порошкових систем пожежогасіння);
електро- або газозварювального обладнання (крім аерозольних систем пожежогасіння);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників.
Наполягаємо на внесенні даної вимоги, так як це є вимога чинного законодавства України та відповідно без наявної матеріально-технічної бази Учасник не може та відповідно не може виконувати роботи, які є предметом закупівлі.
Придбання та наявність даного обладнання повинна бути підтверджена Учасником відповідними накладними, щодо придбання!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2022 20:20
Вирішення:
Шановний Учаснику! ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка" розглянуло вашу вимогу та в рамках своєї компетенції повідомляємо про наступне. Зазначена вимога не потребує внесення в тендерну документацію змін з огляду на те, що умовами тедерної документації передбачно, що Матеріально-технічна база має відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, на яку ви посилаєтесь. Отже, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Порушення вимог чинного законодавства України. Вимоги до Учасників, які не відповідають предмету закупівлі, спрямовані під певного зацікавленого Учасника
Номер:
463999ccf89a40b9a6794df00be7970e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-22-016599-a.c3
Назва:
Порушення вимог чинного законодавства України. Вимоги до Учасників, які не відповідають предмету закупівлі, спрямовані під певного зацікавленого Учасника
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі доводимо до вашого відома відома, якщо ви не в курсі, тому що складається повне враження що цю тендерну документацію вам підсунув зацікавлений Учасник. Наші претензії є небезпідставними з огляду на наступне.
Нагадуємо вам, якщо ви можливо з якихось причин не в курсі, як Замовник, що предметом закупівлі є:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання, але тут все добре, якби не одне але!!!
Відповідно до додатку №3 до тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" в таблицях "Переліку технічного оснащення комплексу системи активного пожежогасіння яке підлягає технічному обслуговуванню і ремонту по вул. Володимирська, 50: наявне обладнання автоматичної системи пожежогасіння (спринклерна та дренчерна), а також система внутрішнього протипожежного водопроводу.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинної Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р. здійснювати технічне обслуговування систем автоматичного водяного пожежогасіння та пожежних кран-комплектів Ліцензіат (Учасник) має право тільки при наявності в чинній ліцензії дозвільного пункту, який дає законне право Учаснику виконувати даний вид робіт:
Даний пункт, згідно чинного законодавства України, має назву - монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні) на об'єктах з високим, середнім на незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.
Так чому з незрозумілих причин ви не вимагає в своїй тендерній документації, те що передбачено чинним законодавством України???
Ви навмисно порушуєте законодавство України, чи це пов'язано з вашою фаховою необізнаністю!!!
Чи можливо це пов'язано з тим, що у вашого потенційного переможця, з яким у вас є домовленість - ТОВ "ОХОРОННІ-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", судячи з цікавих вимог тендерної документації даний дозвільний пункт відсутній в його ліцензії???
Але не знання законів не звільняє вас від відповідальності!!!
І як розпорядник державних коштів ви зобов'язані дотримуватися норм Закону. Тому для нас взагалі є загадкою, чому ви не вимагаєте від Учасників наявність в ліцензії пункту "монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні) на об'єктах з високим, середнім на незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки", який є "обов'язковим" і відповідно до якого Учасник має відповідну матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення для виконання робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі.
На основі вищезазначеного наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом включення вимоги, щодо наявності чинної
Ліцензії в Учасника від державної служби України з надзвичайних ситуацій на право надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, або копія наказу державної служби України з надзвичайних ситуацій про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення на право виконання робіт:
- монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень;
та
- монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні) на об'єктах з високим, середнім на незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.
як того вимагає чинне законодавство України. Адже ви є розпорядником державних коштів і зобов'язані "обов'язково" дотримуватися норм законодавства України.
В випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на доказах, згідно норм Закону, ми зрозуміємо що ця закупівлі, це чистий "фарс" і вона в повній мірі відповідає назві об'єкту "цирк повний" в якому "дужу якісно і на високому рівні", судячи з вимог тендерної документації будуть надаватись послуги!!!
Також у нас виникає логічне до вас запитання, як до Замовника, чому ви в своїй тендерній документації, згідно п.2.1. додатку 1 до тендерної документації вимагає від Учасників надати лише:
2.1. Довідку довільної форми про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до надання послуг, в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності).
Працівники, які мають необхідні знання та досвід, зазначенні в довідках про наявність працівників, повинні відповідати умовам, визначеним в Постанові Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а саме:
- Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому, трудової книжки та/або послужним списком.
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
А де шановний Замовнику наступні працівники (фахівці), а саме:
електрозварник ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду;
монтажник санітарно-технічного устатковання (монтажник санітарно-технічних систем і устатковання) - не нижче 4-го розряду;
які повинні також здійснювати роботи(надавати послуги) з ремонту та технічного обслуговування систем автоматичного водяного пожежогасіння та пожежних кран-комплектів???
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинної Постанови КМУ №852 від 23 листопада 2016 р. при виконанні робіт (наданні послуг) - монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні) на об'єктах з високим, середнім на незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки.
Ліцензіат повинен "обов'язково" відповідати наступним кадровим вимогам:
п.10. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.11. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних) повинні відповідати таким вимогам:
1) водяних, пінних, газових, порошкових систем пожежогасіння:
електрозварник ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду;
монтажник санітарно-технічного устатковання (монтажник санітарно-технічних систем і устатковання) - не нижче 4-го розряду;
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду;
Так чому з незрозумілих причин ви не вимагаєте в своїй тендерній документації, те що передбачено чинним законодавством України???
Ви навмисно порушуєте законодавство України, чи це пов'язано з вашою фаховою необізнаністю!!!
Чи можливо це пов'язано з тим, що у вашого потенційного переможця, з яким у вас є домовленість - ТОВ "ОХОРОННІ-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", судячи з цікавих вимог тендерної документації дані працівники (фахівці) у вас чомусь відсутні, з незрозумілих причин???
Але не знання законів не звільняє вас від відповідальності!!!
І як розпорядник державних коштів ви зобов'язані дотримуватися норм Закону. Тому для нас взагалі є загадкою, чому ви не вимагаєте від Учасників наявність в них всіх тих працівників(фахівців), які "обов'язково" повинні бути у Ліцензіата для виконання робіт(надання послуг), які є предметом закупівлі.
Ці працівники(фахівці) так саме, як і інші працівники(фахівці), які зазначені в тендерній документації, а саме:
- керівник робіт;
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Повинні обов'язково пройти:
- навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки та пожежо-технічного мінімуму, з питань пожежної безпеки згідно Постанови КМУ №444 від 26.06.2013р.
- знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті з використанням індивідуальних страхувальних засобів за інструкцією з безпечного виконання робіт відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»,
- знань та умінь з безпечних методів і прийомів виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями».
Так як проводять роботи на висоті та при цьому застосовують також інструменти та пристрої.
Окрім того електрозварник ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду - також повинен пройти навчання - Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правила улаштування електроустановок, Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правила охорони електричних мереж, та посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В (з результатами перевірки знань з охорони праці, з технології робіт (правил експлуатації), правил пожежної безпеки) - так як відноситься до електротехнологічного персоналу, відповідно до діючих Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС).
На основі вищезазначеного наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом включення вимоги, щодо наявності в Учасника наступних працівників (фахівців):
- керівника робіт;
- електрозварника ручного зварювання (газозварник) - не нижче 4-го розряду;
- монтажника санітарно-технічного устатковання (монтажник санітарно-технічних систем і устатковання) - не нижче 4-го розряду;
- електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду;
як того вимагає чинне законодавство України, а саме Постанова КМУ №852 від 23 листопада 2016 р. п.10-11. Адже ви є розпорядником державних коштів і зобов'язані "обов'язково" дотримуватися норм законодавства України.
В випадку ігнорування нашої вимоги, яка грунтується на доказах, згідно норм Закону, ми зрозуміємо що ця закупівлі, це чистий "фарс" і вона в повній мірі відповідає назві об'єкту "театр" в якому "дуже якісно і на високому рівні", судячи з вимог тендерної документації будуть надаватись послуги!!! Тендерна документація повторює тендерну документацію, вашого сусіда, який розташований від Вас поруч, а саме ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦИРК УКРАЇНИ"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2022 15:31
Вирішення:
Шановний Учаснику! ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка" розглянуло вашу вимогу та прийняло рішення внести зміни до тендерної докумнтації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога, яка не передбачена чинним законодавством України
Номер:
dd8c88274064459488b8aa6d86a74cf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-22-016599-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога, яка не передбачена чинним законодавством України
Вимога:
Шановний Замовнику, в тендерній документації наявна вимога до Учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству Україні
3.7. Надати копії витягу з протоколу засідання комісії та посвідчення керівника учасника «Правил з охорони праці», Правил пожежної безпеки; Закону України «Про загальнообовязкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності»; Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій»; з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб, у тому числі про COVID-19 та інші нормативно-правові акти.
Неодноразово постійно-діючою комісію АМКУ, було зазначено, що це все навчання, що вам розписує ТОВ "ОХОРОННІ-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" називається одним словосполученням - "загальний курс з Охорони праці" для керівника (директора) підприємства, який керівник (директор) повинен обов'язково пройти, з періодичністю 1 раз на 3 роки, відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05),
Яку ціль ви переслідуєте вводячи в оману Учасників процедури закупівлі, вимогою, яка не відповідає чинному законодавству України??? Ваша мета заплутати Учасників???
Далі Шановний Замовник, якщо ви таке вимагаєте, значить у вас на підприємстві відповідальна особа за Охорону праці проводить інструктажі, з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб, у тому числі про COVID-19 та інші нормативно-правові акти.
Зазначена, згідно якого чинного нормативного акту проводяться ці інструктажі??? І ще є прохання попросіть будь-ласка у вашого клієнта ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" дану інструкцію, з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб, у тому числі про COVID-19 і дозавантажте її до закупівлі, щоб всі Учасники закупівлі, що Ви, як Замовник дотримуєтеся букви Закону!!! А то ми зверталися в спеціалізовані навчальні центри, органи Держпраці вони ні "сном ні духом" про подібну інструкцію нічого нажаль не знають. Ми також будемо проводити інструктаж своїх працівників, відповідно до "неіснуючої" інструкції, яка не вимагається чиним законодавством України.
Наполягаємо на приведенні вашої вимоги до норм чинного законодавства України.
І іще одне Шановний Замовнику, грайте далі з Вашим зацікавленим Учасником в ці брудні ігри.
Ми більш чим впевненні, що вами, як небросовісним Замовником, а також іншими подібними Замовниками та відповідно зацікавленим Учасником, адже доказів, більш чим достатньо, а основним доказом є те, що тендерна документація, ніби то в різних Замовників звучить "слово в слово", як і в інших. І Учасник чомусь один і той же - ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ".
Ми впевненні, що Вами, як недобросовісним Замовником та відповідним Учасником дуже скоро зацікавиться - Адміністративна колегія північного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, щодо розслідування та притягнення до відповідальності відповідних уповноважених осіб Замовника(ів) повний перелік у нас є і це перелік з кожним місяцем збільшується!!! та відповідного Учасника, який на диво, чомусь один і той же, до відповідальності, щодо порушення законодавства України "Про захист економічної конкуренції" та накладання відповідних штрафів на всіх зацікавлених в фінансовому плані Учасників, які продовжують безстидно красти гроші під час війни, як то кажуть "бенкет під час війни"!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.12.2022 15:02
Вирішення:
Шановний Учаснику! ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка" розглянуло вашу вимогу та прийняло рішення внести зміни до тендерної докумнтації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Наявність безліч дискримінаційних вимог до Учасників процедури закупівлі, які підтверджені рішеннями колегії АМКУ
Номер:
7424768eb3264c2dbcd8531f466e78e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-12-22-016599-a.b1
Назва:
Наявність безліч дискримінаційних вимог до Учасників процедури закупівлі, які підтверджені рішеннями колегії АМКУ
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в тендерній документації, яка надана люб'язно Вам одним підприємством (судячи зі змісту тендерної документації, яка є аналогічна з тендеру в тендер). Дане підприємство з яким Ви тісно співпрацюєте має назву - ТОВ "ОХОРОННІ СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ".
В так званій "своїй" тендерній документації Ви вимагаєте від Учасників надати:
згідно п.2.3. Оригінал дозволу на проведення робіт верхолазних та скелелазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу або оригінал декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на проведення робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та робіт верхолазних.
Такої назви "верхолазні та скелелазні" роботи не існує, згідно чинного законодавства України. Окрім того цей вид робіт виконується на основі чинної декларації, а не дозволу, як ви того вимагаєте!!!
Даний факт чітко зазначений в чинній Постанові КМУ №77 від 3 лютого 2021 року "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України", Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, група Б
п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм.
Тобто наявність в декларації відповідності матеріально-технічної бази законодавству з Охорони праці, видів робіт, які ви вимагаєте, не можлива, згідно чинного законодавства України!!! Як доказ додаємо копію сторінок Постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021 року в яких чітко зазначено вид робіт!!!
Відповідно до статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" ч.3 Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Роботи, які ви вимагаєте в тій інтерпритації, а саме "верхолазні та скелелазні" не можуть мати місце в чинній Декларації, так як такий вид робіт "не передбачений чинним законодавством України".
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, відповідно до чинного законодавства України, а саме надання Учасниками чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази законодавству з Охорони праці на проведення робіт "Верхолазні роботи та промисловий альпінізм" (п.18), що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу та виконання "робіт на висоті понад 1,3 метра" (п.3) чинної Постанови КМУ №77 від 3 лютого 2021 року, як того вимагає чинне законодавство України, а не так як ви собі придумали, а точніше вам це підсунув "зацікавлений Учасник"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія сторінок Постанови №77 від 3.02.2021 року.pdf 26.12.2022 14:03
Дата подачі:
26.12.2022 14:03
Вирішення:
Шановний Учаснику! ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка" розглянуло вашу вимогу та прийняло рішення внести зміни до тендерної докумнтації.
Статус вимоги:
Задоволено