• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей)

ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) згідно документації. Склад послуг: 1.Розробити робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на підставі вихідних даних. Вихідним даним для розробки робочої документації є: розроблена стадія «Проект», архітектурні плани в форматі dwg, завдання на проектування. Робоча документація повинна містити структурні схеми, плани розміщення обладнання та прокладання комунікацій, схеми підключення, специфікацію. При виконанні робіт щодо предмету закупівлі Виконавець повинен передбачити в документації комплекс технічних засобів системи автоматичної пожежної сигналізації, що має модульну структуру побудови, розрахований на цілодобову роботу, надійно забезпечує контроль стану пожежних зон: «норма», «несправність», «пожежа», забезпечує раннє виявлення загорання в приміщеннях, видає сигнал на запуск системи оповіщування та іншого інженерного обладнання згідно вимог нормативних документів. Система має містити у складі систему передачі тривожних сповіщень на пульт пожежного спостерігання в м. Києві по GSM-каналу. Передбачене у документації обладнання повинне бути сертифіковане згідно вимог чинного законодавства. Обладнання приміщень системою пожежної сигналізації та оповіщення та управління евакуюванням людей повинно виконуватися згідно вимог ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" та інших нормативно – правових актів, чинних в Україні. Робоча документація повинна відповідати вимогам: ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»; ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту"; ДСТУ CEN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщування. Частина 14. Настанови щодо побудови, проектування, монтування, пусконалагоджування, введення в експлуатацію, експлуатування та технічного обслуговування (CEN/TS 54-14:2018, IDT). ДБН В.2.5-23:2010 "Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення" НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні» НПАОП 40.1-1.32-01 "Правила будови електроустановок. Електрообладнання спеціальних установок"; МЕ та ВПУ Наказ №476 від 21.07.2017 «Правила улаштування електроустановок»; ПУЕ - Правила улаштування електроустановок для України, та іншим нормативно-правовим актам. Робоча документація передається Замовнику Виконавцем у паперовому вигляді в 3-х екземплярах та електронний варіант у форматі pdf. Отримати експертну оцінку на робочу документацію на улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. 2. Виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей. Виконавець допускається на об’єкт Замовника за попередньо наданим листом зі списком працівників (при наявності посвідчень особи), узгодженим режимом роботи. Учасник у складі пропозиції надає наряд - допуск для виконання робіт на висоті, оскільки виконання монтажних робіт улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей буде виконуватись по місцю на висоті не менше 2.2м., від рівня підлоги. Результатом надання послуг є оформлення акту підтвердження відповідності систем протипожежного захисту на об’єкті Форма А.1 (ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності). Оцінку відповідності СПЗ/ІСтаТО проводять інспектуваннням третьою стороною — органом інспектування, який відповідає типу «А» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020. На етапі «власне експлуатування» оцінкувідповідності СПЗ/ІСтаТО також можуть проводити організації, що виконують підтримання експлуатаційної придатності (друга сторона), які відповідають типу «В» чи «С» згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17020.

Торги відмінено

4 850 285.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 48 502.85 UAH
Період оскарження: 20.12.2022 17:23 - 25.12.2022 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на прийняті рішення Замовника

Номер: 4a82b8921f5d4882a7126718cb6623a1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-20-020942-a.a3
Назва: Скарга на прийняті рішення Замовника
Скарга:
Вих. № П/23/01/27/01 від 27.01.2023 року До органу оскарження: Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» код ЄДРПОУ 43184777 Юридична адреса: 47755, Україна, Тернопільська обл., Тернопільський р-н, с. Ступки, вул. Тернопільська, 83 а тел. +38(067) 815 85 38 e-mail: bildingprotekt@gmail.com Замовник: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації код ЄДРПОУ 39833860 01021, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 тел. +38(044) 253 00 86 e-mail: tender.osvita@ukr.net Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-20-020942-a СКАРГА на прийняті рішення Замовника І. ОПИС ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН 20 грудня 2022 року Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації (Код в ЄДРПОУ – 39833860) (далі - Замовник) оприлюднило на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про закупівлю послуг за процедурою відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі UA-2022-12-20-020942-a. Предмет закупівлі ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей). Також Замовник оприлюднив тендерну документацію (далі – ТД), затверджену протоколом уповноваженої особи від 20.12.2022 р. № ВТО/16. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій – 28.12.2022 09:00 год. 27.12.2022, до закінчення строку подання тендерних пропозицій, ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було подано тендерну пропозицію, підготовлену з дотриманням вимог, що були викладені замовником в тендерній документації. Результати електронного аукціону, що відбувся 29.12.2022 р.: УЧАСНИК ПОЧАТКОВА ПРОПОЗИЦІЯ ОСТАТОЧНА ПРОПОЗИЦІЯ ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ" 2`863`212.30 2`863`212.30 ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ" 4`745`106.00 4`183`000.00 ТОВ "ПОЖДУМА" 4`331`982.34 4`183`479.48 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮКРЕЙН БІЛДІНГ ТРЕЙД" 4`800`285.00 4`329`000.00 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Л. С. ЦЕНТР-ЗАХИСТУ" 4`849`793.21 4`849`793.21 Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ФОП "ЄВТУШЕНКО ВЯЧЕСЛАВА МИХАЙЛОВИЧА", проте 20 січня 2023 року вона була відхилена відповідно до Протокольного рішення (Протоколу) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, оскільки пропозиція Учасника не відповідає вимогам , установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Наступною до розгляду прийнята пропозиція ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ», проте 25 січня 2023 р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення (Протокол) Уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель управління та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації в електронній системі закупівель, яким тендерну пропозицію ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було відхилено. Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» є таким, що прийняте з порушенням вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель та підлягає скасуванню. ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИМОГ Відповідно до вищевказаного протокольного рішення Замовника тендерну пропозицію ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було відхилено у зв’язку із тим, що в порушення вимог Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації, ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» в складі документів пропозиції відсутній чинний сертифікат відповідності на виносний пристрій оптичної сигналізації «ВУОС». Вищевказане твердження Замовника не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ», оскільки на вимогу пункту 1 Додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ» до тендерної документації надати в складі пропозиції 1. Копії Сертифікатів відповідності на обладнання, що буде монтуватись, пропонується Учасником відповідно до типу систем визначених в ДБН В.2.5.56-2014 учасником було надано наступні документи: Файл 8. Листи-пояснення.pdf, що містить Лист-пояснення (Вих. № П/22/12/27/39 від 27.12.2022 року), в якому зазначається наступне: Товариство з обмеженою відповідальністю «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» інформує Замовника про те, що з 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету «Про стандартизацію і сертифікацію» (та власне втратив чинність сам Декрет). З викладеного вбачається, що з указаної дати вся продукція, яка наразі сертифікується та входить до «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації. Виносний пристрій пожежної сигналізації ВУОС не підлягає обов’язковій сертифікації, відповідно сертифікат відповідності не видавався на дане обладнання. Проте ВУОС має Декларацію відповідності вимогам стандартів України, технічних регламентів та державних будівельних норм, що є однією з форм сертифікатів відповідності. Сертифікат відповідності та Декларація відповідності мають однакову юридичну силу в питанні підтвердження якості та безпеки продукції. Файл 7. Сертифікати відповідності_2.pdf, який містить Декларацію про відповідність вимогам стандартів України, технічних регламентів та державних будівельних норм (сторінка 4) , в якій зазначено, що виносний оптичний індикатор ВУОС відповідає вимогам стандартів України, технічних регламентів та державних будівельних норм. Відповідно до підпункту 1.3. пункту 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені законодавством України, не подаються останніми в складі тендерної пропозиції. При цьому такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т. ч. аналогів документу/інформації із посиланням на відповідний нормативно-правовий акт. Таким чином ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було надано всі необхідні документи, що вимагалися тендерною документацією, а отже – тендерна пропозиція ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» є такою, що відповідає її вимогам. Згідно специфікації до проектної документації, на основі якої Замовником було складено технічне завдання до закупівлі UA-2022-12-20-020942-a, передбачено монтаж виносного пристрою пожежної сигналізації ВУОС виробництва компанії «Артон». На підтвердження того, що даний пристрій не підлягає обов’язковій сертифікації надаємо до даної скарги лист від вищевказаного виробника №93/2601-Л від 26 січня 2023 року, в якому зазначено, що сертифікат відповідності на вищезазначене обладнання не видавався. Замовник самостійно міг би отримати підтвердження наданої учасником інформації, звернувшись до компанії «Артон», адже відповідно до абзацу другого частини 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Враховуючи все вищезазначене вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» таким, що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, такі як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також порушують права та законні інтереси Скаржника на об'єктивне та неупереджене прийняття Замовником рішень щодо Закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Встановити порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель; 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 25.01.2023, яким тендерну пропозицію ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» було відхилено; 3. Зобов’язати Замовника визнати ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» переможцем закупівлі; 4. Запросити Скаржника на засідання Постійно діючої адміністративної колегії для надання додаткових пояснень тощо. Додатки: 1. Копія протокольного рішення уповноваженої особи замовника від 25.01.2023 на 2 арк.; 2. Документи Файлу 8. Листи-пояснення.pdf, що були надані у складі тендерної пропозиції на 2 арк; 3. Документи Файлу 7. Сертифікати відповідності_2.pdf, що були надані у складі тендерної пропозиції на 7 арк. 4. Лист від компанії «Артон» (№ 93/2601-Л від 26 січня 2023 року). Директор ТОВ «БІЛДІНГ ПРОТЕКТ» Сергій ГУПАЛЮК _______________________
Дата розгляду скарги: 06.02.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.01.2023 16:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.02.2023 17:53
Автор: ТОВ "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ", Гупалюк Сергій Васильович +380977471338 bildingprotekt@gmail.com
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога до Учасників, а також така яка не відповідає чинному законодавству України

Номер: a0107c196d134399814d7e77be81a806
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-20-020942-a.c2
Назва: Дискримінаційна вимога до Учасників, а також така яка не відповідає чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі в додатку №1 наявна дискримінаційна вимога до Учасників процедури закупівлі, якою ви навмисне обмежуєте коло потенційних Учасників, а також порушуєте основні принципи недискримінації Учасників, згідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Ви вимагаєте від Учасників надати: У складі пропозиції Учасник надає копію Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами. Зазначена вами вимога про надання Учасниками Копії чинного Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами є дискримінаційною і такою, яка суперечить чинному законодавству, адже роботи, які передбачені предметом закупівлі, не належать до переліку видів обов’язкового страхування, закріпленого статтею 7 Закону України «Про страхування» від 07.03.1996 року. Даний вид страхування є виключно «добровільним» і не може вимагатися Замовником. Встановлюючи дану вимогу до Учасників Замовник навмисно зменшує кількість потенційних учасників лише до тих, які мають даний страховий поліс, у зв’язку з чим виникають додаткові фінансові витрати від учасників, у яких відсутній даний страховий поліс, адже він не передбачений жодним нормативно-правовим актом як «обов'язковий». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Встановлена вимога не відповідає нормам Закону та порушує основні принципи здійснення закупівлі, щодо недискримінації Учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому, та такою, що порушує права Учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Згідно ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. На підставі вищезазначеної інформації, наполягаємо внесенні змін Замовником процедури закупівлі, до тендерної документації та видалити вимогу, щодо наявності в Учасників та надання ними у складі своєї пропозиції - копії Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами. Також доводимо до Вашого відома, що вимога, щодо надання Учасниками копії Договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами, була визнана такою, яка призводить до дискримінації Учасників низкою рішень постійно-діючої колегії АМКУ, а саме: - рішення колегії АМКУ № 10451-р/пк-пз від 27.05.2020р. (питання №1); - рішення колегії АМКУ № 6448-р/пк-пз від 25.10.2022р. (питання №6). Додаємо дані рішення для підтвердження інформації, яка зазначена та обгрунтована в нашій вимозі. Шановний Замовнику процедури закупівлі Ви є державною установою, яка є в свою чергу розпорядником державних коштів. Тому ви "зобов'язані" дотримуватися норм чинного законодавства України і не висувати до Учасників вимог, які не передбаченні чинним законодавством України, а відповідно є не законні та дискримінаційні!!! Сподіваємось на здоровий глузд та дотримання чинного законодавства України. В випадку ігнорування нашої вимоги ми змушені будемо звернутися з офіційною скаргою до АМКУ для відстоювання своїх законних прав та інтересів, щодо участі в процедурі закупівлі і повірте ми це зробимо, адже маємо беззаперечні докази та чинні рішення АМКУ. Що в свою чергу затягне тривалість процедури на невизначений термін. І щоб ви потім Шановний Замовнику не писали, ай-я-яй які нехороші Учасники пишуть скарги до АМКУ. Ви нам не залишаєте іншого вибору.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу про надання договору добровільного страхування відповідальності перед третіми особами при виконанні електромонтажних робіт може виконати будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, а тому вона не може обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Додатково повідомляємо – що об’єкт, на якому будуть виконуватися послуги – це об’єкт де постійно або тимчасово перебувають вчителі та діти. Роботи виконуються в робочий час, в тому числі під час освітнього процесу, тому Замовник і вимагає надати даний договір, який, в тому числі, покриває збитки, які можуть статися та понести за собою загрозу життю та здоров’ю дітей, людей, спричинені учасником при виконанні будівельно – монтажних робіт. Крім того, роботи зі встановлення систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей при пожежі є роботами підвищеної небезпеки відповідно до Постанови Кабінету міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», в зв’язку з чим Замовник і вимагає у складі тендерної пропозиції надати даний договір, з метою забезпечення відшкодування можливих збитків з боку учасника під час виконання будівельних робіт. Замовник бажає отримати якісні послуги та в разі настання обставин, передбачених договором страхування, компенсацію збитків. У Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.12.2022 09:01
Вимога
Залишено без розгляду

Наявна дискримінаційна вимога до Учасників, яка порушує основні принципи проведення процедури закупівлі

Номер: a00ba634bf454dcb8a36bb1d7692f73a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-12-20-020942-a.b1
Назва: Наявна дискримінаційна вимога до Учасників, яка порушує основні принципи проведення процедури закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику процедури закупівлі, в тендерній документації, відповідно до Додатку 1 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ" під час укладання договору Учасник повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до чинної Постанови КМУ №77 від 3.02.2021 року "Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України" та розділу "Види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці", Група Б Перелік робіт, які виконуються відповідно до "Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці" налічує в собі 24 види робіт. І зрозуміло, що в своїй "Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці", яку має Учасник ви не повинен і не може мати дозвіл, згідно Декларації на всі ці види робіт, адже це не можливо і дуже дорого. Кожен пункт робіт з підвищеною небезпекою, також передбачає наявність відповідної Матеріально-технічної бази, а також кваліфікованого персоналу, який пройшов відповідне навчання, згідно чинних НПАОП. Учасник процедури закупівлі "зобов'язаний" мати чинну Декларацію тільки на ті види робіт, які передбачені предметом закупівлі. І судячи з предмету закупівлі ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Системи протипожежного захисту (послуги з розробки робочої документації та улаштування системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей) - це є Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Інших робіт, згідно технічної специфікації "не передбачено", по крайній мірі ми їх не розгледіли. Виходячи з вищезазначеної інформації, наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом "конкретизації" тих видів робіт, які повинні бути зазначені в Учасника в його чинній Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці". Не конкретизуючи дану вимогу до Учасників, ви порушуєте основні принципи проведення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наполягаємо на внесенні відповідних змін до тендерної документації та не обмежувати навмисно коло потенційних Учасників процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, У відповідності до законодавства України, це -  документ, яким суб'єкт господарювання повідомляє представника відповідного дозвільного органу про відповідність своєї матеріально-технічної бази вимогам законодавства. Декларація відповідності складається відповідно до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 та по формі, що визначається даною Постановою. Відповідно до технічного завдання здійснюється, серед іншого закупівля монтажу системи пожежної сигналізації. З урахуванням особливостей такого монтажу в приміщеннях Замовника, вимога щодо надання вищевказаного документу не є дискримінаційною, адже будь-який учасник, який планує виконувати роботи згідно положень технічного завдання, має можливість отримання відповідної декларації в законному порядку. Звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно обирає кваліфікаційні критерії.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.12.2022 09:01