-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Монтаж системи охоронної сигналізації Бородянка
Завершена
30 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2022 19:35 - 02.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Номер:
180d5e63e1a64914975a61d52f75da46
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-28-000189-a.b4
Назва:
Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику тендерної закупівлі.
Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А".
В додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в розділі "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" Ви вимагаєте від Учасників процедури закупівлі в тендерній пропозиції надати п.4. Довідку у довільній формі щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Серед переліку працівників, вказаних у довідці обов’язкова наявність в Учасника електромонтер, налагоджувальник. Наявність відповідних працівників у Учасника повинно підтверджуватися наступними наданими ним копіями документів:
Нарешті Ви, як Замовник влючили вимогу до Учасників, щодо наявності в них кваліфікованих працівників (фахівців), які дійсно повинні виконувати роботи з "монтажу системи охоронної сигналізація", які є предметом закупівлі.
Але є ряд запитань до вас, як до "цікавого" досить Замовника, надайте будь-ласка чітку відповідь на наступні запитання:
1. Якими документами Ви як Замовник для себе отримаєте підтвердження, що штатні працівники, а саме електромонтер та налагоджувальник, які будуть зазначені в Довідці, щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації мають відповідну освіту та кваліфікацію?
Доводимо до Вашого відома, якщо ви не володієте інформацією, такими документами є копії дипломів про освіту державного зразка (ПТУ - кваліфікація - кваліфікований робіт, коледж - кваліфікація - технік-електрик), або проходження спеціального навчання (в навчально-виробничих центрах, які мають на це відповідну ліцензію) та отримання відповідного посвідчення (засідання кваліфікаційно-атестаційної комісії), згідно ДКПП 7241 "Електромеханіки та електромонтажники".
Чи ви будете сподіватися на чесність Учасників, щодо правдивості інформації, яка буде зазначена ними в "Довідці у довільній формі щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації". Чи вам байдуже, як Замовнику, чи є у працівників Учасника, відповідний рівень освіти та підтверджуючі документи?
2. Чому ви грубо порушуєте норми Закону України "Про Охорону праці" зі змінами № 2468-IX від 28.07.2022, в якому чорним по білому зазначено наступне:
Стаття 18. Навчання з питань охорони праці
Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
На вашу думку, чи будуть дані працівники (електромонтер та налагоджувальник) виконувати наступні види робіт:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- працювати з електричними ручними інструментами та пристроями.
Згідно Закону України "Про Охорону праці" вони зобов'язані пройти спеціальне навчання і мати відповідні посвідчення та витяги з протоколу, щодо правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.71-13; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 (адже роботи виконуються на висоті понад 1,3 м на рівнем землі, чи підлоги);
3. При підлючені Приладу приймально-контрольного охоронного типу «ОRІОN NOVA M», на Вашу думку, чи повинні вони мати відповідну групу допуску з електробезпеки, яка регламентується та визначається чинними
Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), згiдно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 п.2.1.3 та додатку 1, група допуску з електробезпеки повинна бути не нижче ІV до 1000 В (для керівника робіт) та не нижче ІІІ до 1000 В (для виконавці робіт, якими є електромонтер та налагоджувальник);
Цікаво, яким чином виконавці робіт, не маючи групу допуску з електробезпеки, матимуть законне право підключати Прилад приймально-контрольний охоронний «ОRІОN NOVA M» в електромережу напругою 220В (16А). А якщо їх вб'є електричним струмом, а відповідне посвідчення щодо групи допуску вони не матимуть, хто цікаво з відповідальних осіб сяде до в'язниці? Або якщо не дай Боженька вони впадуть з висоти понад 1,3 метри або з драбини, хто буде їх потім лікувати, за чий рахунок та відповідати за недотримання вимог Привил чинних нормативних актів з Охорони праці та Закону України "Про Охорону праці". Якщо відповідальна особа Замовника не знає Законів, це не звільняє від відповідальності!!!
Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена вимогами чииних нормативних актів з Охорони праці (НПАОП) та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів "наполяємо" на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог до Учасників, які повністю відповідають нормам чинного законодавства України.
Також доводимо до Вашого відома, що згідно Розділу V "НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ"
Стаття 27. Документи, що належать до нормативно-правових актів з охорони праці
Нормативно-правові акти з охорони праці - це правила, норми, регламенти, положення, інструкції та інші документи, обов'язкові для виконання!!!
Ми розуміємо, що в "Потенційного переможця" з яким ви вже визначились, відсутні всі вищеперераховані дозвільні документи та посвідчення, які дають законне право безпечно та з дотриманням букви Закону виконувати електромонтажні роботи, які є предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 31.08.2022 14:58
Дата подачі:
30.08.2022 15:19
Вирішення:
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що відповідно пункту 6 «Вимоги до надання послуг» Додаток 1 «Учасник-переможець бере на себе зобов’язання з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на об’єкті.
Також повідомляємо, що згідно тендерної документації за достовірність поданої інформації Учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2022 15:02
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
72f836258f3c41c594e333e7438a54a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-28-000189-a.a3
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, наша вимога, яка спростовує та підкреслює те що Ваша тендерна документація складена, згідно норм чинного законодавства, а з наявнісю значних порушень. Це стосовно вашої відповіді, щодо законної вимоги попередньому потенційному Учаснику, яка була спрямована Вам, сподіваючись, що звернення спрямоване як до чесного та добросовісного Замовника процедури закупівлі.
В тендерній документації Ви вимагаєте від Учасників надати, згідно п.15. Скан копію сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронного призначення, виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП).
Доводимо до Вашого відома, що Декрет КМУ № 46-93 втратив чинність від 01.01.2018, про що також є лист Мінекономрозвитку від 12.01.2018 р. № 3433-06/1382-07, де зазначено, що "з 01.01.2018 у зв'язку із втратою чинності Декрету державна система сертифікації припинила своє існування, а тому з 01.01.2018 відсутні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації. Отже, з 01.01.2018 органи із сертифікації при проведенні будь-яких видів робіт із сертифікації не можуть посилатися на рішення про їх призначення органами із сертифікації в державній системі сертифікації та використовувати у своїй діяльності бланки документів (крім бланків копій документів) державної системи сертифікації." Відповідно випливає висновок - суб'єкт видачі такого документу ліквідован та позбавлен повноважень щодо видачі. Питання номер 3: предмет Вашої закупівлі: Монтаж системи охоронної сигналізації, для суб'єктів даної сфери діяльності є лише одна вимога - ліцензія на провадження відповідних видів господарської діяльності. Більше няіких вимог законодавець не визначає, то чому ж їх визначаєте Ви і які ви маєте на це законні підстави? Отже, враховуючи вищезазначені аргументи, ВИМАГАЄМО прибрати незаконну та неправомірну вимогу про сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації та внести зміни до тендерної документації!
Це є черговим свідченням того, що ви вже визначились з "Потенційним переможцем" і це чітко проглядається з вашої тендерної документації, з ймовірністю 99 % - це Управління поліції охорони в м. Києві, то заключіть з даним Управлінням прямий договір, адже сума не перевищує 50 000 гривень і не робіть з себе чесних та справедливих Замовників, які борються з корупцією та проти дискримінації Учасників, а виступають за чесні та прозорі закупівлі. Виникає чітке запитання - навіщо Ви взагалі проводите дану закупівлю і навіщо іншим Учасникам приймати в ній участь та витрачати час та кошти, коли у вас вже є "Потенційний переможець".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2022 13:58
Вирішення:
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право просити від Учасників документи на підтвердження якості виконаних робіт. Замовником вимагається надати сертифікати для підтвердження якості виконаних робіт передбачених закупівлею, про що говорить сертифікація державним органом відповідних робіт
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2022 13:28
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Номер:
f9e251edbf844292bb0d394bea089804
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-28-000189-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, наша вимога, яка спростовує та підкреслює те що Ваша тендерна документація складена не згідно норм чинного законодавства, а з значними порушеннями. Це стосується вашої відповіді, щодо законної вимоги попередньому потенційному Учаснику, яка спрямована до Вас, як до чесного та добросовісного Замовника процедури закупівлі.
В тендерній документації Ви вимагаєте від Учасників надати, згідно п.15. Скан копію сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем охоронного призначення, виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП).
Доводимо до Вашого відом, що Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», з усіма змінами № 2296-IX від 31.05.2022, розділом 3 "Оцінка відповідності" статтями 24 та 25 передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент, згідно ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації.
Саме тому Учасники не повинні на "не зобов'язані" надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання та бажання тих, хто вам порадив включити дану вимогу до тендерної документації, ніхто не повинен!
Вашою вимогою до Учасників ви прямо і грубо порушує принцип максимальної економії та ефективності, згідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", стосовно основних Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
частини 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта господарювання, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги та високої якості робіт (надання послуг) і тут працюють люди і т.д. по тексту», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України, а також підтвердженим значним досвідом Учасника, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, який має на це всі необхідні дозвільні документи!!!
Саме тому, вимагаємо прибрати, абсолютно абсрдну та нічим не обгрунтовану назаконну вимогу до Учасників, щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви навмисно обмежуєте коло потеційних Учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv)
«В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель.
Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!
На останок, якщо ви вже визначились з "Потенційним переможцем", яке чітко проглядається з вашої тендерної документації, а це з ймовірністю 99 % - Управління поліції охорони в м. Києві, то заключіть з даним Управлінням прямий договір, адже сума не перевищує 50 000 гривень і не робіть з себе чесних та справедливих Замовників, які борються з корупцією та проти дискримінації, а виступають за чесні та прозорі закупівлі. Виникає чітке запитання - навіщо Ви взагалі проводите дану закупівлю і навіщо іншим Учасникам приймати участь та витрачати час та кошти, коли у вас вже є "потенційний переможець".
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 31.08.2022 13:01
Дата подачі:
30.08.2022 13:21
Вирішення:
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право просити від Учасників документи на підтвердження якості виконаних робіт. Замовником вимагається надати сертифікати для підтвердження якості виконаних робіт передбачених закупівлею, про що говорить сертифікація державним органом відповідних робіт
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2022 13:03
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ЗАКУПІВЛЯ, КОРУМПОВАНИЙ ЗАМОВНИК!
Номер:
7b58bb70fc0944aaaebf76ab8babdaea
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-28-000189-a.b1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНА ЗАКУПІВЛЯ, КОРУМПОВАНИЙ ЗАМОВНИК!
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК, Ви встановили наступну дискримінаційну вимогу до учасників, а саме:11. Учасник –переможець після закінчення монтажу повинен забезпечити підключення до сертифікованого пункту спостереження Управління поліції охорони в Київській області. На підтвердження надати згоду та сертифікат пункту централізованого спостереження та відповідності його вимогам державних стандартів України ДСТУ ЕN 50518-2019 . Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, оскільки її зможе виконати дише управління поліції охорони. Не обмежуйте коло потенційних учасників, та думайте про раціональне використання коштів!!!!
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 30.08.2022 08:26
Дата подачі:
29.08.2022 09:41
Вирішення:
Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що відповідно до Категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 975 «Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах», Центральне міжрегіональне управлінням Державної міграційної служби у м. Києві та Київській області належить до об’єктів, де розміщуються органи державної влади та які повинні охоронятися органами поліції охорони.
У зв’язку з цим Центральне міжрегіональне управлінням Державної міграційної служби у м. Києві та Київській області зобов’язане залучити для охорони підрозділи Поліції охорони.
Наразі зробити монтаж системи охоронної сигналізації може замовник, що вийде на закупівлю з найкращою ціновою пропозицією та відповідатиме всім кваліфікаційним умовам. При цьому учасник-переможець повинен забезпечити підключення до сертифікованого пункту спостереження Управління поліції охорони в Київській області.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні