Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (Підгузники дитячі (код НК 024:2019 - 35008 Дитячий підгузник) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Підгузники для дорослих (код НК 024:2019 - 11239 Підгузник для дорослих) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Підгузки для дорослих (код НК 024:2019 - 11239 Підгузник для дорослих) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Урологічні прокладки чоловічі (код НК 024:2019 - 35817 - Прокладки для нетримання) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Прокладки урологічні жіночі (код НК 024:2019 - 35817 - Прокладки для нетримання) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Урологічні прокладки (код НК 024:2019 - 35817 - Прокладки для нетримання) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Пелюшки гігієнічні (код НК 024:2019 - 60709- «Пелюшка вбирає») (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Пелюшки сечопоглинальні (код НК 024:2019 - 60709- «Пелюшка вбирає») (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки))
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Торги не відбулися
1 290 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 450.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:02.09.2022 17:49
Дата розгляду скарги:15.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:06.09.2022 13:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:19.09.2022 15:11
Дата виконання рішення Замовником:01.10.2022 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:замовником виконано рішення Колегії та 30.09.2022 р. прийнято відповідні зміни до тендерної документації
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я", Ольга Кісіль 380992068628 moezdorovya2020@gmail.com
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога на умови
Номер:edf9797ecbbc456e980f2a3b776779fe
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-08-22-004252-a.a1
Назва:Вимога на умови
Вимога:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом за кодом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (Підгузники дитячі (код НК 024:2019 - 35008 Дитячий підгузник) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Підгузники для дорослих (код НК 024:2019 - 11239 Підгузник для дорослих) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Підгузки для дорослих (код НК 024:2019 - 11239 Підгузник для дорослих) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Урологічні прокладки чоловічі (код НК 024:2019 - 35817 - Прокладки для нетримання) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Прокладки урологічні жіночі (код НК 024:2019 - 35817 - Прокладки для нетримання) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Урологічні прокладки (код НК 024:2019 - 35817 - Прокладки для нетримання) (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Пелюшки гігієнічні (код НК 024:2019 - 60709- «Пелюшка вбирає») (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки); Пелюшки сечопоглинальні (код НК 024:2019 - 60709- «Пелюшка вбирає») (детальний код ДК 021:2015 - 33751000-9 – Підгузки)), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-22-004252-a просимо розглянути можливість внести відповідні зміни в тендерну документацію, а саме:
1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Конкретні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені замовником відображені у Додатку №4 до тендерної документації.
Відповідно до Технічної специфікації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Також Технічною специфікацією передбачені Медико-технічні вимоги до товару.
У колонці «Якісні характеристики» разом із назвою товару по кожній із 20 позицій зазначена чітка кількість штук в упаковці.
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо дискримінаційною саме умову щодо вказаної кількості штук в упаковці, оскільки у сукупності із іншими зазначеними характеристиками до предмету закупівлі призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
За інформацією, якою володіємо, вказана чітко визначена кількість штук в упаковці із зазначеними характеристикам наявна лиш в одного виробника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо чітко зазначеної кількості штук в упаковці не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які пропонують продукцію інших виробників, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку з невідповідністю кількості штук в упаковках.
Враховуючи викладене, просимо дозволити пропозиції з іншим фасуванням та кількістю упаковок, при цьому загальна кількість запропонованого товару в перерахунку на штуки має відповідати вимогам документації закупівлі. Кількість штук товару повинна бути не меншою, ніж та, яку визначено в Додатку 2 ТД в графі «кількість». У випадку, якщо упаковка товару містить кількість підгузників, яка не є кратною до загальної кількості товару для окремої позиції, відповідно до кількісних вимог Додатка №4 до тендерної документації, то допускається подання тендерної пропозиції з кількістю підгузників, яка є більшою максимум на 1 упаковку ніж кількість, яка вказана в графі «кількість» Додатка №4.
3. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Конкретні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, установлені замовником відображені у Додатку №4 до тендерної документації.
Відповідно до Технічної специфікації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Також Технічною специфікацією передбачені Медико-технічні вимоги до товару.
Медико-технічними вимогами до товару передбачено наступні вимоги до позицій:
По позиції 11 Підгузники дитячі 4 (7-14 кг) передбачена вимога: Повне поглинання 600гр.
По позиції 2 Підгузники дитячі 5 (11-25кг) передбачена вимога: Повне поглинання 710гр
По позиції 3 Підгузники дитячі 6 (16+ кг) передбачена вимога Повне поглинання 890гр
По позиції 4 Підгузники 6 Junior extra (+16кг) передбачена вимога Повне поглинання 890гр
По позиції 10 Урологічні прокладки чоловічі Level 2 передбачена вимога Поглинання вологи 566мл
По позиції 14 Урологічні проклаки Comfort Super передбачена вимога Поглинальна здатність 2300мл (ISO 11948-1)
По позиції 15 Пелюшки гігієнічні Soft HE, 60x60 см передбачена вимога Поглинальна здатність 550г
Вважаємо, що такі вимоги є дискримінаційним та такими, що обмежують конкуренцію, у зв'язку з наступним.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вважаємо дискримінаційною саме умову щодо зазначення чіткого значення поглинання товар, що призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
За інформацією, якою володіємо, вказані характеристики наявні лиш в одного виробника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Зважаючи на це просимо, внести зміни у документацію та зазначити характеристики щодо поглинання по цих позиціях із приставкою «не менше».
Медико-технічними вимогами до товару передбачено також такі вимоги до позицій:
По позиції 4 Підгузники 6 Junior extra (+16кг) передбачені наступні вимоги: Довжина 555мм, Ширина 335мм; Ширина вбирної основи тильна частина-промежина-передня частина 120-90-120[мм] - Довжина вбирної основи 430 [мм].
Просимо внести зміни до тендерної документації та або видалити вказаний діапазон або зазначати із можливістю відхилення показника на +-10 см.
По позиції 9 Підгузки для дорослих super extra small зазначений склад Целюлоза, суперабсорбент, білий паропроникний ламінат з двома блакитними смужками, верхній нетканий матеріал гідрофільно-гідрофобний, розподільчий нетканий матеріал білого кольору (EDS), гідрофобний нетканий матеріал (для воланів), гігієнічний папір, поясні гумки, еластомірна пряжа, розташована уздовж промежини і в складці, застібки-липучки, індикаційна туш, індикаційний клей, клеї, натуральний екстракт зеленого чаю, який відповідає лиш одному виробнику.
Просимо внести зміни в цій частині тендерної документації.
По позиціях 18: Підгузки для дорослих super small, 19 Підгузки для дорослих Basic S та 20 Підгузки для дорослих Standart Air large зазначено, що повинні мати широкі поясні резинки спереду та ззаду, що забезпечить краще прилягання до тіла, вибір розміру та запобігання протіканню. Зазначена характеристика наявна лиш у одного виробника.
Просимо внести зміни в цій частині тендерної документації.
Зауважуємо, зазначені характеристики призводить до обмеження потенційної участі учасників в даній процедурі закупівлі.
За інформацією, якою володіємо, вказані характеристики наявні лиш в одного виробника.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Додатково звертаємо увагу, що умови тендерної документації, що містять вказання чіткої кількості штук в упаковці у сукупності із іншими зазначеними характеристиками до предмету закупівлі АМКУ вважає дискримінаційними, що підтверджується Рішенням АМКУ №5174-р/пк-пз від 21.07.2022 у закупівлі UA-2022-06-30-005264-a.
Дякуємо за розуміння та очікуємо на Ваше рішення.
Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.