• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд по об’єкту "Капітальний ремонт автодороги по вул.Шевченка в м.Красний Лиман."

Завершена

67 654.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 676.55 UAH
Період оскарження: 16.05.2017 10:52 - 19.05.2017 16:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: de41e5bca8fc4d71b7db1798f8277ff5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-16-000500-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 1.1.1. Додатку № 3 Документації на проведення допорогової закупівлі (надалі – «Документація»), учасник повинен надати документально підтверджену довідку про наявність в штаті працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в тому числі інженерно – технічних працівників (обов’язково: інженер-кошторисник, інженер технічного нагляду будівель та споруд, інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг (з досвідом роботи інженером технічного нагляду не менше 5-ти років, та сертифікованого інженера консультанта FIDIC). Пункт 1.2.1. Документації передбачає, що учасник повинен надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору зі здійснення технічного нагляду на об’єктах капітального будівництва (ремонту) автодоріг (не менше 1). Крім того, Додаток № 2 Документації передбачає, що відповідальна особа за здійснення технічного нагляду повинна мати підтверджений досвід проведення технічного нагляду за будівництвом доріг. Вважаємо, вищезазначені вимоги дискримінаційними та такими, що обмежують коло потенційних учасників. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з ч. 2 ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-XIV» (надалі – «Закон»), технічний нагляд забезпечується замовником та здійснюється особами, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат. Частина 5 ст. 11 Закону передбачає, що порядок проведення авторського і технічного наглядів установлюється Кабінетом Міністрів України. Пункт 3 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 (надалі – «Порядок»), закріплює, що технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. Враховуючи вимоги Закону та Порядку, наявність у особи виданого відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційного сертифікату надає право здійснювати технічний нагляд за будівництвом. Закон та Порядок не містять вимоги щодо необхідності залучення інших фахівців (інженер-кошторисник, інженер технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг, сертифікований інженер–консультант FIDIC), або наявності іншої дозвільної документації при здійсненні технічного нагляду за будівництвом. Крім того, Закон та Порядок не містять поділу технічного нагляду в залежності від виду або об’єкту будівництва (технічний нагляд за капітальним ремонтом автодороги, технічний нагляд за реконструкцією котельної і т.п.). Тобто, відповідно до Закону та Порядку, наявність досвіду зі здійснення технічного нагляду (без поділу в залежності від виду або об’єкту будівництва) підтверджує відповідність учасника в розумінні ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково зазначаємо, що ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено будь-яке обмеження щодо періоду належного виконання аналогічних договорів (досвіду виконання аналогічних договорів). Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність такого досвіду, а не період його набуття. Зазначена вище кваліфікаційна вимога не повинна бути пов'язана з певним періодом у часі, зокрема, з конкретними роками. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, ч. 3 ст. 5 названого закону передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Підпункт 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, закріплює, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з пп. 14.1. п. 14 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 N 35, у випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі через відповідну електронну форму. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, та виключити з Документації, вимоги щодо: 1. наявності в штаті інженера-кошторисника, інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг (з досвідом роботи інженером технічного нагляду не менше 5-ти років, та сертифікованого інженера – консультанта FIDIC). 2. виконання аналогічного договору зі здійснення технічного нагляду на об’єктах капітального будівництва (ремонту) автодоріг (не менше 1). 3. наявності у відповідальної особи за здійснення технічного нагляду підтвердженого досвіду проведення технічного нагляду за будівництвом доріг.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: . Ваші Вимоги не стосуються тендерної документації :"Усунути порушення у процесі проведення Закупівлі, та виключити з Документації, вимоги щодо: 1. наявності в штаті інженера-кошторисника, інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг (з досвідом роботи інженером технічного нагляду не менше 5-ти років, та сертифікованого інженера – консультанта FIDIC). 2. виконання аналогічного договору зі здійснення технічного нагляду на об’єктах капітального будівництва (ремонту) автодоріг (не менше 1). 3. наявності у відповідальної особи за здійснення технічного нагляду підтвердженого досвіду проведення технічного нагляду за будівництвом доріг."
Статус вимоги: Задоволено