• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби навчання та обладнання для учнів початкових класів (НУШ) код ДК 021:2015-80520000-5 "Навчальні засоби"

Завершена

188 851.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 944.26 UAH
Період оскарження: 23.07.2021 17:11 - 29.07.2021 09:00
Вимога
Вирішена

проблема лишається

Номер: ffe9d7462d6641549e9a47d7016128ab
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-008655-b.b2
Назва: проблема лишається
Вимога:
Шановний замовник, у своїй відповіді ви прямо визнаєте, що ми маємо право вільно вступати у господарські відносити з будь-якими виробниками товарів, але ноголошуємо, це є ПРАВО, а не обов'язок, тому немає жодних законних підстав з вашого боку спонукати чи схиляти нас до співпраці із конкретним виробником чи офіційним представником, як ви це робите своїми вимогами. Що до "тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації", то наведіть, будь ласка, відповідну норму закону, яка передбачає оримання учасником авторизаційних листів? Також, надайте посилання на нормативно-правові акти, які визначають такий тип документу як "листи авторизації виробника (або його офіційного представника)", описують його зміст, хто уповноважений і на яких підставах видавати? Якщо ви вважаєте за потрібне включити вимогу, то обгрунтуйте її законність, адже норма закону прямо про це говорить - тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. То яким законодавством? Дайте відповідь.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, ми вдячні за те, що ви проявляєте такий значний інтерес до нашої закупівлі, а тому готові роз'ясни для Вас необхідність умови тендерної документації, щодо “листів авторизації” від виробника. Слід зазначити, що Замовник ні в якому разі в примусовому порядку не спонукає та не схиляє будь-якого учасника, який зацікавлений в участі у даній процедурі закупівлі до співпраці з конкретними виробниками та офіційними представниками. Замовник наголошує на тому, що залишає за собою право на придбання товару належної якості та отримання інформації про цей товар, відповідно ст. 6 Закону України “Про захист прав споживачів”, а тому продукції можливе лише за умови чіткого визначення її параметрів. Так як добросовісні виробники в рахунок своєї репутації та усіх належних нормативних документів, спроможні виготовляти належний товар, тому їх товар, маючи при цьому усі необхідні сертифікати та висновки цілком і повністю може задовольнити потреби Замовника, відповідно умов тендерної документації. Отже постачання товару від виробника або його офіційного представника надає Замовнику забезпечення його права на отримання товару належної якості, відповідно статті закону, що зазначений вище. Звертаючи увагу на Ваше зауваження щодо назви документу, який містить відомості, що вимагаються тендерною документацією, повідомляємо, що під поняттям “лист авторизації” мається на увазі лист (довідку) в довільній формі як документ інформаційного характеру, що містить опис та підтвердження юридичних фактів, діяльності окремих осіб чи обставин діяльності установ. Так відповідно “Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях”, затвердженого наказом Міністерства юстиції від 18.06.2015 № 1000/5 , які встановлюють єдині вимоги щодо створення управлінських документів і роботи зі службовими документами в установах та організаціях, визначаються вимоги до створення документів та їх погодження. В такому разі Замовник за рахунок наданої учасником інформації щодо листа (довідки) під назвою “лист авторизації” реалізує своє право на інформацію про товар та виробника, який його виготовляє і в свою чергу гарантує його належну якість за рахунок його репутації як виробника, відповідно т. 6 Закону України “Про захист прав споживачів” Враховуючи вищезазначене, дана умова про надання “листів авторизації” від виробника не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, не є дискримінаційною, та не створює перешкод для участі у процедурі закупівель жодному з потенційних Учасників, який насправді має можливість гарантовано поставляти якісний товар, що є предметом даної закупівлі. Тому було прийнято рішення про відхилення вимоги Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 26dbb7c8f32447b08d3b99c81ebaa249
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-23-008655-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник. Вами висунуто наступну вимогу "Якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, для підтвердження статусу офіційного представника виробника необхідно надати листи авторизації виробника (або його офіційного представника)". Проте, згідно положень Господарського кодексу України, Стаття 44. Принципи підприємницької діяльності, 1. Підприємництво здійснюється на основі: вільного вибору підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, ВИБОРУ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ і споживачів продукції, що виробляється, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом, встановлення цін на продукцію та послуги відповідно до закону. Таким чином, ваша вимога суттєво обмежує коло осіб, що можуть прийняти участь у закупівлі лише тими, що є представниками виробника. Це прямо суперечит нормам ГКУ, адже придбати дані товари можна не тільки у виробника, а і в гуртових постачальників, диллерів, тощо. Стосовно "листа авторизації" - наведіть норму закону, яка прямо зобов'язує юридичних та фізичних особ, в тому числі фізичних осіб-підприємців, отримувати такий документ? Яким законом передбачена форма цього документу та хто уповноважений його видавати, яку юридичну силу він має? Тому вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу з тендерної документаці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Ваше звернення щодо дискримінаційних умов тендерної пропозиції, в частині вимоги підтвердження статусу офіційного представника виробника у вигляді листів авторизації виробника. У своєму зверненні, Ви визначаєте, що дана вимога у тендерній документації суперечить ст. 44 ГКУ. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно вимогам ЗУ “Про публічні закупівлі”, замовник має чіткий перелік документів, які необхідні бути у тендерній пропозиції, та залишає за собою право, відповідно потреби, вимагати інші документи, які визначаються виключно у тендерній документації закупівлі. В такому разі, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В свою чергу, відповідно тієї ж ст. 44 ГКУ, Ви як учасник процедури, маєте вільне право вступати у господарські відносити з будь-якими виробниками товарів та відповідно співпраці з даними виробниками отримувати листи підтвердження з копіями інших документів, щодо офіційної співпраці та представництва. При цьому Замовник не визначає встановленої форми листа
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні