• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

інтерактивна дошка (код ДК 021:2015 - 32322000-6 Мультимедійне обладнання)

Завершена

39 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 199.00 UAH
Період оскарження: 08.07.2021 17:19 - 14.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірна вимога Замовника

Номер: 42282e352fe04195bf268c5450240c1d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-010349-c.c4
Назва: Неправомірна вимога Замовника
Вимога:
Відповідно до вимог пункту 4 Додатку 1 Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції обладнанням Сертифікат консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Видача зазначеного сертифікату не регламентується жодним нормативно-правовим актом, не зазначається в жодних рекомендаціях МОН. Більше того, жоден з актів не встановлює його необхідність та не забороняє проводити навчання без його наявності. Міністерство освіти і науки України НЕ МАЄ уповноважених на видачу таких сертифікатів органів! Правила користування обладнанням конкретної торгової марки визначаються та встановлюються безпосередньо виробником цього обладнання та лише він може підтвердити, що працівник Постачальника має необхідні знання, щоб проводити майстер-класи з метою навчання інших. Документ, який Ви вимагаєте (що виданий на обладнання конкретної торгової марки) має лише працівник компанії «Крео Сінержі» (ТМ INTBOARD), але такий сертифікат не виданий органом МОН. Враховуючи вищезазначене, можна зробити висновок, що вимога щодо наявності вищезгаданого Сертифікату, встановлена Вами з метою умисного обмеження конкуренції та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 та видалити вимогу щодо необхідності надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі дійсно містить технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема, щодо надання Сертифікату консультанта з інтерактивного обладнання тієї торгівельної марки, обладнанння якої запропоноване, виданого органами Міністерства освіти і науки України. Варто зазначити, згідно останнього абзацу частини статті 14 Закону, В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ. Не існує жодного нормотворчого акту, який забороняв би Замовнику встановити таку вимогу. Санкційне законодавство також подібних заборон не містить. У першому абзаці своєї вимоги ви повідомляєте (Далі – викопіювано) : «Міністерство освіти і науки України НЕ МАЄ уповноважених на видачу таких сертифікатів органів», таким чином, з Ваших слів, таких сертифікатів нібито не існує. Проте у цьому ж зверненні ви звинувачуєте Замовника у тому, що такий документ все ж має працівник певної компанії. Незрозуміло, яким чином він міг би отримати його, у разі, якщо Міністерство освіти і науки України не мало б уповноважених на видачу таких сертифікатів. У той же час, інформація, наведена Вами, не знаходить жодного документального підтвердження, та ґрунтується виключно на Ваших особистих підозрах. Насправді ж предмет закупівлі не є рідкісним товаром, існує велика кількість виробників та постачальників даного товару, які мають всі необхідні дозвільні документи. Вимога щодо надання в складі пропозиції таких документів є необхідною для підтвердження відповідності учасника національним стандартам. Наявність такого документа гарантує можливість Учасника безпечно постачати якісні товари. Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників процедури закупівлі. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: 6dc0acc5b21f42c283fc9c1224cc2480
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-010349-c.c3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 9 Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є прямим порушенням Закону України "Про публічні" закупівлі, оскільки участь у Вашій закупівлі зможуть взяти лише ті Учасники, які зареєструють торгову марку в Україні. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вищезгаданого Закону участь у публічних закупівлях можуть брати всі Постачальники, в тому числі нерезеденти. Крім цього, обмеження щодо країни походження товару, місця виробництва, місця реєстрації торгової марки встановлюються виключно санкційними нормами законодавства України. Відсутність реєстрації торгової марки в Україні жодним чином не впливає на якість обладнання, рівень гарантійного сервісу, досвід та репутацію Постачальника. Ви, як Замовник, не маєте право обмежувати коло Учасників публічної закупівлі. Крім цього, законодавство України не зобов'язує Постачальників реєструвати торгівельну марку та не забороняє здійснювати продаж, розповсюдження та обслуговування обладнання без такої реєстрації!!! Тому, вимагаємо внести зміни до Додатку 2 Оголошення та видалити пункт 9. щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні..
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне: ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі дійсно містить технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема, щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Варто зазначити, згідно останнього абзацу частини статті 14 Закону, В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ. Не існує жодного нормотворчого акту, який забороняв би Замовнику встановити таку вимогу. Санкційне законодавство також подібних заборон не містить. Вимога щодо надання в складі пропозиції таких документів є необхідною для підтвердження відповідності учасника національним стандартам. Наявність такого документа гарантує можливість Учасника безпечно постачати якісні товари. Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників процедури закупівлі. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Обмеження конкуренції

Номер: 28bf6376518a491484a8deb3afec00c7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-010349-c.c2
Назва: Обмеження конкуренції
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з вимогами пункту 9 Додатку 1 Учасники повинні надати у складі своїх пропозицій Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. По-перше, відповідно до Наказів Міністерства освіти і науки України №574 від 29.04.2020 року «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» та №1440 від 02.11.2017 року «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Жоден з Наказів МОН не зазначає, що навчальне обладнання повинно обов’язково мати Свідоцтво на знак для товарів і послуг, оскільки воно не підтверджує якість обладнання. Вищезазначені Накази забезпечують єдині підходи і вимоги до рівня надання освітніх послуг та однакові умови для всіх здобувачів освіти, визначають загальні та спеціальні вимоги до навчального обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що буде використовуватись в цих закладах. Здійснюючи закупівлі для освітніх закладів Замовники зобов’язані дотримуватися Наказів МОН та не вимагати зайвих документів. По-друге, Учасники, які не мають зазначеного Вами НЕОБОВ’ЯЗКОВОГО відповідно до українського законодавства Свідоцтва на знак для товарів і послуг позбавлені можливості взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки строк отримання такого Свідоцтва по скороченій процедурі становить мінімум 7 місяців, а по звичайній процедурі – до двох років. З цього випливає, що Ви навмисне встановили таку вимогу з метою обмеження конкуренції у даній закупівлі та надання переваги конкретному Постачальнику. Таким чином, для дотримання законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне: По-перше, згідно з пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) тендер - це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Замовником проводиться спрощена закупівлі згідно статті 14 Закону, та спрощена закупівля не є тендером згідно з п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону, тому і «тендерної документації» не містить. Замовнику не зрозуміло, на яку тендерну документацію ви посилаєтесь, та яке відношення вона може мати до даної закупівлі. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі дійсно містить технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема, щодо надання Свідоцтва на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реєстрацію торгівельної марки в Україні. Вимога щодо надання в складі пропозиції таких документів є необхідною для підтвердження відповідності учасника національним стандартам. Наявність такого документа гарантує можливість Учасника безпечно постачати якісні товари. Сертифікатів, які вимагаються Замовником в Оголошенні, ви не маєте не через те, що ми вимагаємо надання документів, передбачених згідно з чинним Законодавством, а через те, що не змогли, чи не захотіли їх отримувати. Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників процедури закупівлі. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Свідоцтво МОН

Номер: 0e5ee64a37544300a28232d2094abd13
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-08-010349-c.c1
Назва: Свідоцтво МОН
Вимога:
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки. Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі, оскільки їх видача повністю припинена та коміся, що видавала такі свідоцтва була ліквідована. Підтвердженням цього є Лист від МОН України, з яким Ви можете знайомитися за посиланням https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-neuhilnogo-dotrimannya-zakonodavstva, в якому наголошується на неухильному дотриманні законодавства під час використання коштів та здійснення закупівельних процедур засобів навчання на обладнання. Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! У відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне: По-перше, згідно з пунктом 13 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон) тендер - це здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Замовником проводиться спрощена закупівлі згідно статті 14 Закону, та спрощена закупівля не є тендером згідно з п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону, тому і «тендерної документації» не містить. Замовнику не зрозуміло, на яку тендерну документацію ви посилаєтесь, та яке відношення вона може мати до даної закупівлі. ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі дійсно містить технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема, щодо надання Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України, на інтерактивні дошки Вимога щодо надання в складі пропозиції таких документів є необхідною для підтвердження відповідності учасника національним стандартам. Наявність такого документа гарантує можливість Учасника безпечно постачати якісні товари. Стосовно вашого вислову (далі – викопіювано): «подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг», повідомляємо, що Замовник жодним чином не дискримінує жодного з учасників, всі учасники, що відповідають вимогам чинного законодавства та мають необхідні дозвільні документи можуть прийняти участь у закупівлі на рівних умовах. Ми не маємо права надавати конкурентні переваги жодному із учасників, тому дійсно, дана вимога Оголошення їх не створює. Замовник у своїй діяльності дотримується виключно норм чинного законодавства, жодним чином не дискримінує Учасників процедури закупівлі, та не надає преференцій жодному з учасників процедури закупівлі. Дякуємо за Ваше звернення!
Статус вимоги: Відхилено