-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (встановлення дорожніх знаків на вулично-дорожній мережі міста) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Категорія Замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування
Завершена
2 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
16.06.2021 19:28 - 28.06.2021 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника закупівлі
Номер:
cb38f7fff32641729351f58557e113e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-16-015505-b.c2
Назва:
СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника закупівлі
Скарга:
16.06.2021р. в електронній системі закупівель була оголошена процедура закупівлі, предметом якої є «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (встановлення дорожніх знаків на вулично-дорожній мережі міста) на основі CPV за ДК 021:2015-45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
05.07.2021р. відбувся аукціон.
07.07.2021р. в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій та Протокольне рішення (протокол) № 274 про прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» (ЄДРПОУ 43153183).
Вважаємо таке рішення Замовника дискримінаційним, необгрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України та вимогам тендерної документації, з наступних причин:
1. Відповідно до ч.1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Так, Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (ч.2 ст.16 Закону):
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями… та завантаження файлів з:
1) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) – згідно Додатку 1 до Тендерної документації…
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за встановленою формою, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг, визначених у технічних вимогах.
Форма Довідки , встановлена у Додатку №1 до Тендерної документації:
№ з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** Кількість
Орендовані або власні виробничі потужності або за отриманням відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах Назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями або отримання відповідних послуг на договірних засадах
…
…
Переможець закупівлі - ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку № 01-07 від 01.07у, у якій зазначає про наявність орендованого автомобіля ГАЗ-66 самоскид (держ. номер АВ 2605 ВК) та власних «технологій», без зазначення переліку цих технологій та назви підтверджуючих документів на право володіння чи користування такими «технологіями», як того вимагає Тендерна документація.
Натомість у графі довідки «Назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями або отримання відповідних послуг на договірних засадах» ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» зазначає, що «при наданні послуг застосовуються нові технології, відповідно до діючої ліцензії та норм чинного законодавства» без зазначення номеру та дати видачі ліцензії, хоча по відношенню до орендованого автомобілю Газ-66 інформація надана правильно.
Таким чином, Переможець процедури закупівлі не зазначив ні переліку обладнання та технологій, які слугують підтвердженням його відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації, ані підтверджуючих документів та таке обладнання та технології.
Слід також зазначити, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» посилаючись у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на наявну у нього ліцензію, надає, разом з тим, у складі своєї тендерної пропозиції довідку № 1 від 01.07.2021р. «Довідка про ліцензування та дозвільні документи», в якій повідомляє про відсутність у Товариства ліцензій.
Додаток №1 до Тендерної документації надає можливість учасникам закупівлі у разі відсутності власної матеріально-технічної бази для підтвердження своєї відповідності залучати потужності інших суб’єктів господарювання. Однак, ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» субпідрядників/співвиконавців залучати не планує, про що зазначено у наданій ним довідці № 1 від 01.07.2021р. «Про незалучення субпідрядників/співвиконавців для надання послуг».
Таким чином, Переможець процедури закупівлі не виконав вимоги Тендерної документації та не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому Додатком № 1 до Тендерної документації та ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Оскільки Додаток № 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) передбачає надання такого виду послуг як встановлення дорожніх знаків з металевими стійками, учасники процедури закупівлі при розрахунку договірної ціни повинні враховувати такі матеріали як суміші бетонні та щебінь із природного каменю для будівельних робіт. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Встановлення дорожніх знаків на вулично-дорожній мережі міста, надана ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» не містить розрахунків із врахуванням вищезазначених матеріалів, а, отже, не може вважатися правильною та обгрунтованою.
Відповідно до п.3 розділу 2 Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства;
2) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Незважаючи на це Замовник проігнорував усі невідповідності в тендерній документації та порушення з боку ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1 , вимоги чинного законодавства України про публічні закупівлі та в обхід цього законодавства визнав ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» переможцем даної закупівлі.
09.07.2021р. ТОВ «ДОРСИСТЕМС» направило Замовнику закупівлі лист № 09/07-1 із законодавчо обгрунтованою вимогою про відміну рішення про визнання ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» переможцем закупівлі.
12.07.2021р. ТОВ «ДОРСИСТЕМС» отримало відповідь Замовника, відповідно до якої Замовник вважає прийняте ним рішення правомірним, а зауваження Скаржника безпідставними та такими, які не відповідають тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі», не посилаючись при цьому на жоден з пунктів вищезазначеного Закону.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасника процедури закупівлі такими правами :
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону);
- право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (п.4.ст. 5 Закону) ;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (п. 5 ст. 5 Закону).
Усі вищезазначені принципи були порушені Замовником даної закупівлі, оскільки прийняте ним рішення про визначення переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1 рішення є безпідставним, необгрунтованим і незаконним.
На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 5,16,17,18,22,23,24,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО :
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1.
Додатки :
1. Протокольне рішення (протокол) № 274 від 07.07.2021р.
2. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.07.2021р.
3. Протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.07.2021р.
4. Довідка ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» № 01-07 від 01.07.2021р. про наявність обладнання, матеріальної бази та технологій.
5. Довідка ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» № 01-07 від 01.07.2021р. про ліцензування та дозвільні документи.
6. Довідка ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» № 01-07 від 01.07.2021р. про незалучення субпідрядників/співвиконавців для надання послуг.
7. Договірна ціна ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1».
8. Вимога ТОВ «ДОРСИСТЕМС» про відміну рішення про визнання переможця закупівлі вих № 09/07-1 від 09.07.2021р.
9. Відповідь Замовника від 12.07.2021р. на вимогу ТОВ «ДОРСИСТЕМС» про відміну рішення про визнання переможця закупівлі вих № 09/07-1 від 09.07.2021р.
З повагою,
Директор ТОВ «ДОРСИСТЕМС» Халаш О.П.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ 16.07.2021 15:36
- Додатки до скарги в АМКУ 16.07.2021 15:36
- Скарга та додатки з КЕП 16.07.2021 15:36
- Рішення від 20.07.2021 № 16521.pdf 21.07.2021 12:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.07.2021 № 17327.pdf 29.07.2021 16:05
- Рішення від 28.07.2021 № 17327.pdf 02.08.2021 17:12
- Заперечення АМКУ дороги знаки 5505.pdf 26.07.2021 16:15
- Заперечення АМКУ дороги знаки 5505.doc 26.07.2021 16:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2021 15:47
Дата розгляду скарги:
28.07.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.07.2021 12:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.08.2021 17:12
Вимога
Є відповідь
Вимога про відміну рішення про визнання переможця закупівлі
Номер:
3d4f14600d2c4b5ebdb603f857320616
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-06-16-015505-b.b1
Назва:
Вимога про відміну рішення про визнання переможця закупівлі
Вимога:
16.06.2021р. в електронній системі закупівель була оголошена процедура закупівлі, предметом якої є «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (встановлення дорожніх знаків на вулично-дорожній мережі міста) на основі CPV за ДК 021:2015-45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
05.07.2021р. відбувся аукціон.
07.07.2021р. в електронній системі закупівель було опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій та Протокольне рішення (протокол) № 274 про прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» (ЄДРПОУ 43153183).
Вважаємо таке рішення Замовника дискримінаційним, необгрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України та вимогам тендерної документації, з наступних причин:
1. Відповідно до ч.1 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Так, Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв (ч.2 ст.16 Закону):
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями… та завантаження файлів з:
1) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (критерію) – згідно Додатку 1 до Тендерної документації…
Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку за встановленою формою, в якій зазначається наступна інформація:
- наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт/надання послуг, визначених у технічних вимогах.
Форма Довідки , встановлена у Додатку №1 до Тендерної документації:
№ з/п Найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** Кількість
Орендовані або власні виробничі потужності або за отриманням відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах Назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями або отримання відповідних послуг на договірних засадах
…
…
Переможець закупівлі - ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку № 01-07 від 01.07у, у якій зазначає про наявність орендованого автомобіля ГАЗ-66 самоскид (держ. номер АВ 2605 ВК) та власних «технологій», без зазначення переліку цих технологій та назви підтверджуючих документів на право володіння чи користування такими «технологіями», як того вимагає Тендерна документація.
Натомість у графі довідки «Назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями або отримання відповідних послуг на договірних засадах» ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» зазначає, що «при наданні послуг застосовуються нові технології, відповідно до діючої ліцензії та норм чинного законодавства» без зазначення номеру та дати видачі ліцензії, хоча по відношенню до орендованого автомобілю Газ-66 інформація надана правильно.
Таким чином, Переможець процедури закупівлі не зазначив ні переліку обладнання та технологій, які слугують підтвердженням його відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації, ані підтверджуючих документів та таке обладнання та технології.
Слід також зазначити, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» посилаючись у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на наявну у нього ліцензію, надає, разом з тим, у складі своєї тендерної пропозиції довідку № 1 від 01.07.2021р. «Довідка про ліцензування та дозвільні документи», в якій повідомляє про відсутність у Товариства ліцензій.
Додаток №1 до Тендерної документації надає можливість учасникам закупівлі у разі відсутності власної матеріально-технічної бази для підтвердження своєї відповідності залучати потужності інших суб’єктів господарювання. Однак, ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» субпідрядників/співвиконавців залучати не планує, про що зазначено у наданій ним довідці № 1 від 01.07.2021р. «Про незалучення субпідрядників/співвиконавців для надання послуг».
Таким чином, Переможець процедури закупівлі не виконав вимоги Тендерної документації та не підтвердив свою відповідність кваліфікаційному критерію, встановленому Додатком № 1 до Тендерної документації та ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі».
2. Оскільки Додаток № 3 до Тендерної документації (Технічне завдання) передбачає надання такого виду послуг як встановлення дорожніх знаків з металевими стійками, учасники процедури закупівлі при розрахунку договірної ціни повинні враховувати такі матеріали як суміші бетонні та щебінь із природного каменю для будівельних робіт. Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 2-1-1 Встановлення дорожніх знаків на вулично-дорожній мережі міста, надана ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» не містить розрахунків із врахуванням вищезазначених матеріалів, а, отже, не може вважатися правильною та обгрунтованою.
Відповідно до п.3 розділу 2 Тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства;
2) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Незважаючи на це Замовник проігнорував усі невідповідності в тендерній документації та порушення з боку ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1 , вимоги чинного законодавства України про публічні закупівлі та в обхід цього законодавства визнав ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» переможцем даної закупівлі.
Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасника процедури закупівлі такими правами :
- правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону);
- правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону);
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону);
- право на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (п.4.ст. 5 Закону) ;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі (п. 5 ст. 5 Закону).
Усі вищезазначені принципи були порушені Замовником даної закупівлі, оскільки прийняте ним рішення про визначення переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1 рішення є безпідставним, необгрунтованим і незаконним.
Виходячи із вищезазначеного, вимагаємо скасувати незаконно прийняте рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» та дискваліфікувати його як такого, що не відповідає вимогам тендерної документації та нормам Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку невиконання даних вимог ми будемо вимушені звернутися за захистом своїх прав та законних інтересів до Постійно діючої адміністративної комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Також слід зазначити, що відповідно до ч. 3 ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, на службових (посадових), уповноважених осіб (членів тендерного комітету) накладається штраф у розмірі від 25 500 грн. до 51 000 грн.
З повагою, директор ТОВ «ДОРСИСТЕМС» Халаш О.П.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу Дорсистеми від 12.07.2021.pdf 13.07.2021 23:23
Дата подачі:
09.07.2021 15:10
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ «ДОРСИСТЕМС» 09.07.2021, 15:10. ID: UA-2021-06-16-015505-b.b1 на закупівлю «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (встановлення дорожніх знаків на вулично-дорожній мережі міста) на основі CPV за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»
Скаржник вважає, що рішення Замовника щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» є неправомірним. Скаржник зазначає, що:
1. Переможець закупівлі - ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку № 01-07 від 01.07у, у якій зазначає про наявність орендованого автомобіля ГАЗ-66 самоскид (держ. номер АВ 2605 ВК) та власних «технологій», без зазначення переліку цих технологій та назви підтверджуючих документів на право володіння чи користування такими «технологіями», як того вимагає Тендерна документація.
Відповідь: Тендерна документація передбачає зазначення у даній графі «Назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями або отримання відповідних послуг (забезпечення) на договірних засадах». У довідці Учасника зазначено «при наданні послуг застосовуються нові технології, відповідно до діючої ліцензії та норм чинного законодавства», тобто назва (найменування) підтверджувального документу на право володіння чи користування (оренди тощо) технологіями зазначено. Необхідність зазначення номеру та дати видачі ліцензії не була передбачена тендерною документацією.
2. ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» посилаючись у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій на наявну у нього ліцензію, надає, разом з тим, у складі своєї тендерної пропозиції довідку № 1 від 01.07.2021р. «Довідка про ліцензування та дозвільні документи», в якій повідомляє про відсутність у Товариства ліцензій.
Відповідь: ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» повідомляє про відсутність ліцензії саме за даним предметом закупівель, оскільки надання послуг за встановлення дорожніх знаків не потребує отримання ліцензії відповідно до Закону, але товариство має будівельну ліцензію.
Ураховуючи викладене вище прийняте рішення про визначення переможця закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-РЕМОНТНА ГРУПА «ЖИТЛОБУД-1» є правомірним, а зауваження Скаржника безпідставними та такими які не відповідають тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі»).
Уповноважена особа Кірсік Анна
Статус вимоги:
Не задоволено