• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Запасні частини до системи кондиціювання пасажирського вагону

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Запасні частини до системи кондиціювання пасажирського вагону); 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 311 015,81 грн. (п`ять мiльйонiв триста одинадцять тисяч п`ятнадцять грн. 81 коп.) з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19.07.2021 18:00 11. Умови оплати: Протягом 45-ти банківських днів відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 159 330,00 грн. (сто п`ятдесят дев`ять тисяч триста тридцять грн. 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 19.07.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 53 106,00 грн.(п`ятдесят три тисячi сто шiсть грн. 00 коп.). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

5 311 015.81 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 53 106.00 UAH
Період оскарження: 16.06.2021 14:16 - 25.07.2021 00:00
Скарга
Скасована

Перенос строків подання тендерної пропозиції

Номер: 04bb4c2b49c44cf791ed3507260800da
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-001807-a.a5
Назва: Перенос строків подання тендерної пропозиції
Скарга:
Узгодження кресленика з НДКТІ АТ «Укрзалізниця»
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.07.2021 13:50
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСЕРВІС-М", Райнов Євген Володимирович 380619440049 ENERGOSERVIS-M@I.UA http://energoservis-m-cs2331687.prom.ua
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо додаткової інформації

Номер: 32d7a91fbd934ee890191f0bde5093f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-001807-a.a4
Назва: Щодо додаткової інформації
Вимога:
Для можливості надання тендерної пропозиції на продукцію, що буде повністю відповідати вимогам замовника, просимо додатково викласти у складі тендерної документації копії креслень на продукцію, що вимагається до закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за ваше звернення, та радимо з приводу надання креслення, звернутися до філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» ( НДКТІ) за адресою, 03038, м. Київ, вул. І.Федорова, 39, тел.: (044) 465-39-95.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 29.07.2021 18:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: a70dcb2df9da4d408077a7363b87c3b1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-001807-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
У зв’язку із тим, що розпорядженням №ЦЦТех 10/62 від 22.01.21р відмінено дію зобов’язання №ЦЦТех 11/342 від 17.07.2019р. щодо узгодження філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» креслеників шляхом маркування, нанесення штампів, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації та викласти п. 2.3 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, зазначеним в тендерній документації, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика. У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати: - скановану копію листа філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням; В якості підтверджуючих документів учасниками можуть бути надані раніше узгоджені філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» кресленики та/або листи стосовно перевірки даного кресленика. Якщо виробник запропонованої до постачання продукції не є власником кресленика, надати: - скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання; - скановану копію акту кваліфікаційних випробувань з позитивним рішенням щодо готовності виробництва до серійного випуску продукції. У разі, якщо кресленик не містить вимог до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника, учасник повинен надати документ (документи) виробника, в яких зазначені такі вимоги (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання повідомляємо наступне: в тендерній документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо додаткової інформації

Номер: 99231b13a1f649f398517281308d851c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-001807-a.c2
Назва: Щодо додаткової інформації
Вимога:
Для можливості надання тендерної пропозиції на продукцію, що буде повністю відповідати вимогам замовника, просимо додатково викласти у складі тендерної документації копії креслень на продукцію, що вимагається до закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію зазначену у ньому на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: bc5b77b33a3347a5aa8552118ec9b24b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-06-16-001807-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
У зв’язку із тим, що розпорядженням №ЦЦТех 10/62 від 22.01.21р відмінено дію зобов’язання №ЦЦТех 11/342 від 17.07.2019р. щодо узгодження філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» креслеників шляхом маркування, нанесення штампів, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації та викласти п. 2.3 Розділу ІІ Додатку 1 тендерної документації у редакції: «2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, зазначеним в тендерній документації, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика. У разі, якщо запропонована до постачання продукція залізничного призначення виготовлена за креслеником, який відрізняється від зазначеного в тендерній документації, учасник на підтвердження еквівалентності запропонованої до постачання продукції вимогам тендерної документації додатково повинен надати: - скановану копію листа філії НДКТІ АТ «Укрзалізниця» щодо позитивних результатів перевірки кресленика на предмет можливості використання даного кресленика для виробництва продукції і її подальшого застосування за призначенням; В якості підтверджуючих документів учасниками можуть бути надані раніше узгоджені філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» кресленики та/або листи стосовно перевірки даного кресленика. Якщо виробник запропонованої до постачання продукції не є власником кресленика, надати: - скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання; - скановану копію акту кваліфікаційних випробувань з позитивним рішенням щодо готовності виробництва до серійного випуску продукції. У разі, якщо кресленик не містить вимог до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника, учасник повинен надати документ (документи) виробника, в яких зазначені такі вимоги (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Під час обговорення вашого звернення було прийнято рішення відправити інформацію зазначену у ньому на розгляд технічним працівникам замовника. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій буде продовжено на строк достатній для можливості повторного звернення. Замовник пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше звернення/вимогу.
Статус вимоги: Відхилено