-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
22810000-1 «Паперові чи картонні реєстраційні журнали» (Поліграфічна продукція)
Оголошено тендер
19 700.00
UAH
Номер:
edb19485730d46f0aa6ac5818c113073
Ідентифікатор плану:
UA-P-2025-12-04-015645-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44295210
-
Адреса:
51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, вул.Зелена, будинок 2 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44295210
-
Адреса:
51610, Україна, Дніпропетровська область, село Мишурин Ріг, вул.Зелена, будинок 2 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
19 700.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
22810000-1 «Паперові чи картонні реєстраційні журнали» (Поліграфічна продукція)
Річний план закупівлі на:
2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Грудень 2025
Класифікатор ДК 021:2015:
22810000-1 Паперові чи картонні реєстраційні журнали
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
04.12.2025 14:14
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Відповідно до пункту 11 Особливостей для здійснення закупівель товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою ніж 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою ніж 200 тис. грн, робіт, вартість яких є меншою ніж 1,5 млн грн, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. У замовника є наявна потреба провести закупівлю товару за предметом закупівлі : Поліграфічна продукція, згідно Коду 021:2015 22810000-1 «Паперові чи картонні реєстраційні журнали», очікувана вартість якого становить – 19 700,00 грн. (Дев’ятнадцять тисяч сімсот грн. 00 коп.) без ПДВ, (далі — Закупівля). Відповідно до пункту 11 Особливостей замовник може здійснити таку закупівель без використання електронної системи закупівель. На вимогу пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання
-
Дата публікації:
04.12.2025 14:15
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Книга реєстрації дорожніх листів
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Книга складського обліку
Кількість
15 штука
Період постачання
(не задано)
Книга кількість сумового обліку
Кількість
30 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал перевірок
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал вхідної кореспонденції
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал вихідної кореспонденції
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Книга наказів
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Книга пустограіка чи канцелярська
Кількість
15 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку медикаментів на посту
Кількість
3 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку медикаментів та перевязувального матеріалу
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал обліку медикаментів
Кількість
20 штука
Період постачання
(не задано)
Книга предметно кількісного обліку ліків
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Бракераж готової продукції
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал передачі чергування медичного персоналу
Кількість
10 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал невідкладної допомоги
Кількість
2 штука
Період постачання
(не задано)
Книга «Основи охорони праці»
Кількість
1 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації інструктажів ОП
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації інструктажів пожежної безпеки
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал цивільного захисту реєстр інструктажів
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал реєстрації нещасних випадки
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал невиробничого характеру
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Журнал виробничого характеру
Кількість
5 штука
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківТПКВКМБ:3000 - Соціальний захист та соціальне забезпечення
Адміністративно-територіальна класифікаціяДніпропетровська
Сума19 700.00 UAH