• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП
  • Prozorro Market

Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір, файли, ручки)

Оголошено тендер

19 924.20 UAH
Номер: fcf65544311d46468f9770c2401acfab
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-11-26-017113-a
Тип процедури: Запит (ціни) пропозицій
Закупівельник: 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Замовник: 1 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Очікувана вартість: 19 924.20 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір, файли, ручки)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Листопад 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.11.2025 15:08

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:1006280 - Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державною службою України з надзвичайних ситуацій
Сума19 924.20 UAH