• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Стелаж офісний для документів (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні)

Оголошено тендер

13 600.00 UAH
Номер: 17d1773c3f134161ad1b9e28144a4053
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-08-07-013071-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Новомиргородська міська рада
Замовник: Новомиргородська міська рада
Очікувана вартість: 13 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Стелаж офісний для документів (код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні)
Примітки: Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель згідно Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами і доповненнями).
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Серпень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 07.08.2025 16:09

Документи

  Відобразити таблицею

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Адміністративно-територіальна класифікація
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Код класифікації видатківTPKVKMB:0150 - Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Адміністративно-територіальна класифікаціяНовомиргородська
Сума13 600.00 UAH