• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне, а саме: придбання папіру, папок швидкозшивачів, папок реєстраторів)

Оголошено тендер

10 600.00 UAH
Номер: 0ac68488f0f2485188f67b51e65621fe
Ідентифікатор плану: UA-P-2025-06-26-002019-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління праці та соціального захисту населення Лозівської районної державної адміністрації
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Лозівської районної державної адміністрації
Очікувана вартість: 10 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне, а саме: придбання папіру, папок швидкозшивачів, папок реєстраторів)
Річний план закупівлі на: 2025
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Червень 2025
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 26.06.2025 09:52
Історія обґрунтування:

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 25 пачка
Період постачання до 31.12.2025
Папка картона на зав'язках
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папка швидкозшивач без заліза
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 200 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папка реєстратор (50 мм)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 12 штука
Період постачання до 31.12.2025
Папка реєстратор (80 мм)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 13 штука
Період постачання до 31.12.2025

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Код класифікації видатків
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Код класифікації видатківКПК-2025:7901010 - Здійснення виконавчої влади у Харківській області
Сума10 600.00 UAH