-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Електрична енергія для кінотеатру "Братислава"
Оголошено тендер
649 600.00
UAH
Номер:
ee0f72e1bc144a3d960427771f226186
Ідентифікатор плану:
UA-P-2024-05-24-010968-a
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київський культурний кластер"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35531906
-
Адреса:
01024, Україна, м. Київ, м. Київ, б. Шевченка Тараса, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київський культурний кластер"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35531906
-
Адреса:
01024, Україна, м. Київ, м. Київ, б. Шевченка Тараса, будинок 3
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
649 600.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Електрична енергія для кінотеатру "Братислава"
Примітки:
1. Розгляд та затвердження підстав для здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 із змінами (далі – Особливості), згідно з предмету закупівлі: Електрична енергія для кінотеатру «Братислава», код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09310000-5 Електрична енергія (далі – Закупівля).
2. Про оприлюднення звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договору про закупівлю та додатків до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі (у вигляді даного протокольного рішення), щодо здійсненої Закупівлі в електронній системі закупівель відповідно до вимог пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами (далі – Закон), з урахуванням абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей із змінами.
Щодо питання першого порядку денного:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень.
Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 із змінами, термін дії воєнного стану встановлено до 15.11.2023 року.
Статтею 4 Указу Президента України № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно:
1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні;
2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України.
Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях:
1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану;
2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася;
3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану;
4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб;
5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз.
Згідно з абзацом сьомим пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану.
З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, пунктом 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
На виконання даної норми Закону та з метою виконання покладених на Кабінет Міністрів України повноважень, урядом було прийнято постанову від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якою було затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Положеннями Особливостей, зокрема, підпунктом 6 пункту 13 передбачено, що придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, зокрема:
6) відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації.
Тобто, замовнику надається виняткове право на укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Враховуючи наявну потребу Замовника у Закупівлі, Замовником було організовано Закупівлю шляхом проведення процедури відкритих торгів з урахуванням Особливостей. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене в електронній системі закупівель за UA-2024-05-012917-а (додається).
Так, 11.05.2024 року відкриті торги з урахуванням особливостей щодо Закупівлі були автоматично відмінені електронною системою закупівель з підстави передбаченої підпунктом 2 пункту 51 Особливостей, а саме: неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з цими особливостями. Звіт про результати проведення процедури закупівлі за UA-2024-05-012917-а (додається).
З огляду на вищезазначене та з урахуванням положень Особливостей, у Замовника наявні підстави для здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей, у зв’язку із відміною процедури відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції.
Щодо питання другого порядку денного:
Відповідно до положень абзацу двадцять восьмого пункту 13 Особливостей, за результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, Замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Водночас пунктом 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, в разі здійснення Замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, Замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).
Крім того, відповідно до абзацу двадцять дев’ятого пункту 13 Особливостей, у разі укладення договору про закупівлю відповідно, до цього пункту Замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою Замовника та погоджується (затверджується) керівником Замовника або іншою особою, визначеною керівником Замовника.
Таким чином, з огляду на положення Особливостей, є необхідність забезпечити оприлюднення в електронній системі закупі
Річний план закупівлі на:
2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Травень 2024
Класифікатор ДК 021:2015:
09310000-5 Електрична енергія
КЕКВ:
2273 Оплата електроенергії
Дата опублікування:
24.05.2024 14:38
Історія обґрунтування:
×
-
Опис обґрунтування:
Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 із змінами, термін дії воєнного стану встановлено до 15.11.2023 року. Статтею 4 Указу Президента України № 64/2022 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» із змінами, передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася; 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з абзацом сьомим пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнно
-
Дата публікації:
24.05.2024 14:40
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Електрична енергія для кінотеатру "Братислава"
Кількість
140000 кіловат-година
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума649 600.00 UAH