• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

Оголошено тендер

24 980.40 UAH
Номер: cf82b68402d64f68af634021f16309fd
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-03-18-014287-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Очікувана вартість: 24 980.40 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Примітки: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Річний план закупівлі на: 2024
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Березень 2024
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 18.03.2024 16:23

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 162 пачка
Період постачання до 31.12.2024

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
ОписЗакупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Сума24 980.40 UAH