• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Придбання офісного устаткування та приладдя різного

Оголошено тендер

4 129.00 UAH
Номер: ed9c73d6be2a4c9db186a9948abd7c72
Ідентифікатор плану: UA-P-2023-09-04-002458-c
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СНІГУРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СНІГУРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 4 129.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Придбання офісного устаткування та приладдя різного
Примітки: Придбання паперу А4, блоку паперу, штампу, ручки, олівця
Річний план закупівлі на: 2023
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Вересень 2023
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 04.09.2023 13:23

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 500 арк.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 15 пачка
Період постачання (не задано)
Блок паперу
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання (не задано)
Штамп (вхідна)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання (не задано)
Ручка кулькова
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 штуки
Період постачання (не задано)
Олівець
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума4 129.00 UAH