• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Оголошено тендер

7 410.00 UAH
Номер: 7c4ffdfb47c042a4bc34572855e2dbb6
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-12-14-004292-b
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: Управління праці та соціального захисту населення Лозівської районної державної адміністрації
Замовник: Управління праці та соціального захисту населення Лозівської районної державної адміністрації
Очікувана вартість: 7 410.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Грудень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 14.12.2021 12:30

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80 г/м
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 40 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Папка Скоросшив.А4 31510
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 50 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Лоток ECO 4 в 1 вертикальний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Скоби д/степлера №24 BUROMAX 4402
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання до 31.12.2021
Скріпки 28мм кольор.BUR 5015
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 8 пачка
Період постачання до 31.12.2021
Ласт.MILAN 4045
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 4 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоДержавний бюджет України
Опис
Сума7 410.00 UAH