• Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
  • КЕП

ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ; ПАПКИ) (ЛОТ №1 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ А4, 80 Г/М.КВ., 500 АРК., БІЛИЙ); ЛОТ №2 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПКИ))

Оголошено тендер

320 000.00 UAH
Номер: 0fa76bc1af5842c18b97b54415ad0814
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-04-20-002405-b
Тип процедури: Закупівля через Централізовану закупівельну організацію
Закупівельник: КП "ЦЗО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Замовник: Івано-Франківська обласна рада
Очікувана вартість: 320 000.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПРИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ; ПАПКИ) (ЛОТ №1 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ А4, 80 Г/М.КВ., 500 АРК., БІЛИЙ); ЛОТ №2 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПКИ))
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Квітень 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 20.04.2021 16:04

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
ЛОТ №1 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПІР ДЛЯ ДРУКУ А4, 80 Г/М.КВ., 500 АРК., БІЛИЙ)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 2220 пачок
Період постачання до 31.12.2021
ЛОТ №2 ДК 021:2015 – 30190000-7 – ОФІСНЕ УСТАТКУВАННЯ ТА ПИЛАДДЯ РІЗНЕ (ПАПКИ)
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1200 штуки
Період постачання до 31.12.2021

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума320 000.00 UAH