• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

Оголошено тендер

1 023.00 UAH
Номер: ea7954f5bf274bd0acaeb04ab8966337
Ідентифікатор плану: UA-P-2021-02-10-012879-a
Тип процедури: Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Замовник: УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЕНЕРГОЗБЕРЕЖЕННЯ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Очікувана вартість: 1 023.00 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі: Канцелярські товари
Примітки: Канцелярські товари
Річний план закупівлі на: 2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: Лютий 2021
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ: 2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування: 10.02.2021 15:20

Документи

  Відобразити таблицею

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Папір А4 80г/м2 Maestro Standart
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 пачок
Період постачання (не задано)
Швидкозшивач картонний
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 20 штуки
Період постачання (не задано)
Папка-куточок А4 щільна
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 5 штуки
Період постачання (не задано)
Швидкозшивач А4 червоний з перф.
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 10 штуки
Період постачання (не задано)

Джерела фінансування

Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума1 023.00 UAH