Попередні версії
Дата створення - 01.07.2025 16:39
Дата архівування - 16.07.2025 14:47
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Учасник повинен підтвердити наявність у нього асфальтобетонного заводу(власного чи залученого на договірних підставах), з якого на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон та бітумна суміш для виконання робіт. Надається довідка у довільній формі та підтверджуючі документи: 3.1. в підтвердження наявності в учасника власного(их) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) учасником до довідки згідно п.3., на балансі підприємства (учасника) за підписом головного бухгалтера та/або бухгалтера. Або: 3.2.в підтвердження наявності в учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі учаснику такого(их) АБЗ до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника АБЗ (орендодавця, лізингодавця) щодо не заперечення використання учасником потужностей АБЗ для виконання послуг/робіт із зазначенням предмета та ідентифікатора закупівлі. Або: 3.3. у разі відсутності власного(них) чи орендованого(них) (лізинг) АБЗ учасник у складі тендерної пропозиції в підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно п.3. зобов’язаний надати: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону), чинного протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований учаснику, про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та бітумної суміші протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер та назва закупівлі). Асфальтобетонний(ні) завод(и), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно з предметом закупівлі, повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно до чинних на дату подання тендерної пропозиції національних стандартів (ДСТУ). У складі пропозиції учасник подає документи, що підтверджують чинність такої атестації. У разі втрати чинності певного стандарту, учасник може подати документи, оформлені згідно з його чинним замінником або іншим актуальним нормативно-технічним документом, відповідно до офіційного Реєстру стандартів України. Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7-129:2013, що має бути підтверджено атестатом виробництва та сертифікатом відповідності.)
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.( Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Учасник у своїй пропозиції має надати Довідку про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.(* За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці.) До довідки додаються наступні документи:1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально).2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт.)
Дата створення - 25.06.2025 13:45
Дата архівування - 01.07.2025 16:39
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Учасник повинен підтвердити наявність у нього асфальтобетонного заводу(власного чи залученого на договірних підставах), з якого на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон та бітумна суміш для виконання робіт. Надається довідка у довільній формі та підтверджуючі документи: 3.1. в підтвердження наявності в учасника власного(их) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) учасником до довідки згідно п.3., на балансі підприємства (учасника) за підписом головного бухгалтера та/або бухгалтера. Або: 3.2.в підтвердження наявності в учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі учаснику такого(их) АБЗ до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника АБЗ (орендодавця, лізингодавця) щодо не заперечення використання учасником потужностей АБЗ для виконання послуг/робіт із зазначенням предмета та ідентифікатора закупівлі. Або: 3.3. у разі відсутності власного(них) чи орендованого(них) (лізинг) АБЗ учасник у складі тендерної пропозиції в підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно п.3. зобов’язаний надати: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону), чинного протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований учаснику, про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та бітумної суміші протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер та назва закупівлі). Асфальтобетонний(ні) завод(и), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно з предметом закупівлі, повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно до чинних на дату подання тендерної пропозиції національних стандартів (ДСТУ). У складі пропозиції учасник подає документи, що підтверджують чинність такої атестації. У разі втрати чинності певного стандарту, учасник може подати документи, оформлені згідно з його чинним замінником або іншим актуальним нормативно-технічним документом, відповідно до офіційного Реєстру стандартів України. Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7-129:2013, що має бути підтверджено атестатом виробництва та сертифікатом відповідності.)
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.( Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Учасник у своїй пропозиції має надати Довідку про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.(* За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці.) До довідки додаються наступні документи:1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально).2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт.)
Дата створення - 19.06.2025 16:59
Дата архівування - 25.06.2025 13:45
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Учасник повинен підтвердити наявність у нього асфальтобетонного заводу(власного чи залученого на договірних підставах), з якого на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон та бітумна суміш для виконання робіт. Надається довідка у довільній формі та підтверджуючі документи: 3.1. в підтвердження наявності в учасника власного(их) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) учасником до довідки згідно п.3., на балансі підприємства (учасника) за підписом головного бухгалтера та/або бухгалтера. Або: 3.2.в підтвердження наявності в учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі учаснику такого(их) АБЗ до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника АБЗ (орендодавця, лізингодавця) щодо не заперечення використання учасником потужностей АБЗ для виконання послуг/робіт із зазначенням предмета та ідентифікатора закупівлі. Або: 3.3. у разі відсутності власного(них) чи орендованого(них) (лізинг) АБЗ учасник у складі тендерної пропозиції в підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно п.3. зобов’язаний надати: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону), чинного протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований учаснику, про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та бітумної суміші протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер та назва закупівлі). Асфальтобетонний(ні) завод(и) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови». Для підтвердження надаються відповідні документи, що підтверджують атестацію. Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7-129:2013, що має бути підтверджено атестатом виробництва та сертифікатом відповідності.)
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.( Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Учасник у своїй пропозиції має надати Довідку про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.(* За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці.) До довідки додаються наступні документи:1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально).2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт.)
Дата створення - 13.06.2025 15:58
Дата архівування - 19.06.2025 16:59
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(Учасник повинен підтвердити наявність у нього асфальтобетонного заводу(власного чи залученого на договірних підставах), з якого на об’єкт буде поставлятись асфальтобетон та бітумна суміш для виконання робіт. Надається довідка у довільній формі та підтверджуючі документи: в підтвердження наявності в учасника власного(их) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) учасником до довідки згідно п.1.4., на балансі підприємства (учасника) за підписом головного бухгалтера та/або бухгалтера. Або: в підтвердження наявності в учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) АБЗ, що буде(уть) залучений(і) при виконанні послуг/робіт згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає: - копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг); - копію(ї) акту(ів) приймання-передачі учаснику такого(их) АБЗ до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження від власника АБЗ (орендодавця, лізингодавця) щодо не заперечення використання учасником потужностей АБЗ для виконання послуг/робіт із зазначенням предмета та ідентифікатора закупівлі. Або: у разі відсутності власного(них) чи орендованого(них) (лізинг) АБЗ учасник у складі тендерної пропозиції в підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно п.1.4. зобов’язаний надати: - копію договору (договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону), чинного протягом всього строку виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону, адресований учаснику, про безперебійне постачання учаснику асфальтобетону та бітумної суміші протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер та назва закупівлі). Асфальтобетонний(ні) завод(и) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-305:2015 «Суміші бітумомінеральні дорожні. Загальні технічні умови», ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови». Для підтвердження надаються відповідні документи, що підтверджують атестацію. Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7-129:2013, що має бути підтверджено атестатом виробництва та сертифікатом відповідності.)
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.( Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців. Учасник у своїй пропозиції має надати Довідку про Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг за формою Таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації.(* За необхідністю Учасник може доповнити перелік обладнання в довідці.) До довідки додаються наступні документи:1. В підтвердження наявності машин та механізмів, мають бути надані свідоцтва про державну реєстрацію або якщо обладнання не підлягає державній реєстрації – виписка з оборотно-сальдової відомості учасника або договори оренди/лізингу/надання послуг тощо на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника. (При цьому договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально).2. Лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його машин, механізмів для виконання робіт Учасником, з підтвердженням, що договір є діючий, а також, за необхідністю, його буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт.)