Попередні версії
Дата створення - 04.04.2025 12:26
Дата архівування - 10.04.2025 09:12
1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Для виконання робіт повинна бути документально підтверджена наявність наступного обладнання/ устаткування/ машин/ механізмів:
1. Автомобілі бортові, ванттажопідйомність 5 т – не менше 1 од.
2. Автогудронатори, місткість 3500 л - не менше 1 од.
3. Котки гладковальцеві, маса 8 т – не менше 1 од.
4. Котки гладковальцеві, маса 13 т. – не менше 1 од.
5. Асфальтоукаладальник – не менше 1 од.
2. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає:
- сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (машин і механізмів, які підлягають реєстрації).
У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
- посвідчений власником документ, який підтверджує право власності на вказану техніку/обладнання (якщо власником є фізична особа – копія має бути посвідчена нотаріально).
- гарантійний лист від власника транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) щодо не заперечення використання його техніки по предмету закупівлі, у разі якщо таку техніку взято в оренду, лізинг, чи залучено по договору надання послуг.
- підтвердженя, що власник транспортних засобів (будівельних машин і механізмів) не перебуває у стані банкрутства та/або ліквідації.
На будівельні (дорожні) машини зазначені в довідці надається лист (інший документ) виданий підрозділом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі (Управліннями Держпродспоживслужби) з інформацією з Єдиного реєстру машин, виданий не раніше ніж за місяць до оголошення цих торгів.
У разі, якщо договір оренди/надання послуг/інше (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник у складі тендерної пропозиції надає про них інформацію згідно пункту 8.1. Додатку № 8 до ТД.
3. На підтвердження наявності матеріально-технічної бази (приміщення власні/орендовані/ за договором про надання послуг тощо), вказаної у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопії оригіналу/ів документа/ів на право власності, та/або право користування матеріально-технічною базою, та /або договору/орів про надання послуг тощо.
Договір/ори повинен/ні бути чинний/і на дату подання пропозиції і термін його/їх дії повинен бути не меншим строку виконання робіт, а у разі якщо термін його/їх дії є меншим, то учасник додатково надає лист/и про те, що такий/і договір/и буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт.
4. Довідка про наявність АБЗ згідно форми у Додатку 12 до ТД, яка повинна свідчити про те, що учасник має власний або залучений (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонний завод, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі.
В підтвердження наявності в учасника власного асфальтобетонного заводу, що буде залучений при виконанні робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає документ, що підтверджує право власності на нього та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного заводу, який включений в довідку додатку 12 до ТД, на балансі учасника за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в учасника залученого (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного заводу, для виконання робіт на об’єкті згідно предмету закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір оренди/лізингу/тощо (договір має бути чинним протягом всього строку виконання робіт);
- акт приймання-передачі учаснику такого асфальтобетонного заводу (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного заводу (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання учасником потужностей заводу для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного, орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу, учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати:
- договір поставки асфальтобетону та/або договір надання послуг/виконання робіт з виготовлення асфальтобетону тощо, чинний протягом всього строку виконання робіт, що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону);
- оригінал гарантійного листа від виробника та/або постачальника асфальтобетону адресований учаснику про безперебійне постачання асфальтобетону із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Асфальтобетонний завод (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011, ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва та договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору, дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. Місце виготовлення асфальтобетонної суміші, яке вказано учасником у наданому атестаті виробництва, має обов’язково співпадати із місцем вказаним у дозволі на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, який надано у складі пропозиції.
Також, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати підтвердження, що власник заводу не перебуває у стані банкрутства та/або ліквідації.
Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати інформацію щодо відстані транспортування матеріалу (асфальтобетону відповідної марки/типу) від місця розташування обладнання для виготовлення асфальтобетону до місця виконання робіт за предметом закупівлі, при цьому час зберігання гарячої асфальтобетонної суміші у бункері-накопичувачі не повинен перевищувати трьох годин після її приготування згідно з п. 5.4.4. ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
5. Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну дорожню лабораторію для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної лабораторії Учасник повинен надати:
- довідку в довільній формі про наявність вимірювальної лабораторії в учасника із переліком спроможності виконання вищезазначених робіт;
- чинний договір з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору про залучення сторонньої вимірювальної лабораторії Учасником (надається щодо залученої лабораторії);
- гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт вимірювальна лабораторія, буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт, що є предметом закупівлі;
- документ про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво/рішення/тощо про атестацію/сертифікацію/тощо, або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005), ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015, та ДСТУ Б.В.2.7-319-2016 (із змінами та доповненнями), ДСТУ Б В.2.7-129:2013, з додатком де вказано галузь атестації/сертифікації/тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником.
Також, Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен надати інформацію про наявність в лабораторії повірених вимірювальних приладів для проведення досліджень асфальтобетонної суміші.