Попередні версії
Дата створення - 10.03.2025 12:30
Дата архівування - 20.03.2025 14:02
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою таблиці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: необхідна техніка/програмне забезпечення/обладнання/матеріально-технічна база тощо, яка обов’язково включається до довідки.
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
№
п/п Найменування обладнання тощо Марка Кількість Зазначення приналежності (власна, орендована, лізин, послуги тощо) Документ (номер, дата), підтверджуючий приналежність (заповнюються для позицій, які не у власності учасника)
1 2 3 4 5 6
1 Персональний комп’ютер (або еквівалент)
2 Принтер (або еквівалент)
3 Плотер (або еквівалент)
4 Програмне забезпечення АВК 5 (або еквівалент)
5 Програмне забезпечення AutoCAD (або еквівалент)
1.1.2. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі).
Документи надаються на кожну позицію, зазначену в таблиці;
- копії ліцензій на програмне забезпечення (у разі відсутності надати пояснення та іншій документ, що підтверджує право власності/користування);
- для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Також, обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір оренди/лізингу тощо є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.
1.1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності адміністративних приміщень (офісу та ін.), власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходженням та терміну використання.
Для документального підтвердження інформації, Учасник повинен надати скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо).