• Відкриті торги
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею № 25 Івано-Франківської міської ради

858 085.80 UAH без ПДВ
Номер: 626605a41be44e3b9542340e277f349d
Ідентифікатор договору: UA-2021-01-15-005325-a-c1
Замовник: ЛІЦЕЙ № 25 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП "МАЗУРИК ГРИГОРІЙ ІГОРОВИЧ "
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 08/21
Дата підписання: 26.02.2021 12:13
Період дії договору: 26.02.2021 00:00 - 28.02.2022 00:00
Сума договору: 858 085.80 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів ліцею № 25 Івано-Франківської міської ради
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 76006, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. 24 Серпня, буд. 13 На карті

Внесені зміни

    Номер: 12ec0507afe241afbc33cafd6ec5ee62
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження дії строку договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2021 11:02
    Статус:
    Опубліковано
jpg
ДОДАТКОВА УГОДА ПРОДОВЖЕННЯ.jpg
p7s
sign.p7s