• Спрощена закупівля
  • КЕП

Код ДК 021:2015- 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Письмовий складний стіл на металевому каркасі - 39121100-0 Письмові столи)

64 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 76051fff05c6423cb109cb6071f1a545
Ідентифікатор договору: UA-2020-11-26-001199-a-c1
Замовник: Тростянецька міська рада Сумської області
Постачальник: ТОВ "ПОНДІ"
Класифікатор ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафиАналіз за цим CPV
Номер договору: 429/12/15
Дата підписання: 15.12.2020 00:00
Період дії договору: 15.12.2020 00:00 - 31.12.2020 23:59
Сума договору: 64 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 666.67 UAH)
Оплачено: 64 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 666.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Код ДК 021:2015- 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Письмовий складний стіл на металевому каркасі - 39121100-0 Письмові столи)
Код ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Кількість 15 штуки
Період постачання до 18.12.2020
Місце постачання 42600, Україна, Сумська область, м. Тростянець, вул. Миру, 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 487a3aef5d7c4444bd0cd961630a97fe
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку поставки товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Д.У.1.pdf