-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Бланки, код 22820000-4 за ДК 021:2015 «Бланки»
детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі; термін поставки товарів: до 31.08.2021 включно
54 141.00
UAH з ПДВ
Номер:
f8542c6c2e724253a374ceb5ce343d0d
Ідентифікатор договору:
UA-2020-11-10-002803-b-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
03328913
-
Контактна особа:
Швець Олена Анатолівна 380442385936 O.Shvets@metro.kiev.ua http://metro.kiev.ua/
-
Адреса:
03056, Україна, Київська область, Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВ "ІМЕКС-ЛТД"
×
-
Код ЄДРПОУ:
13768524
-
Контактна особа:
тамара самиляк +380503219079 tsamylyak@gmail.com
-
Адреса:
25006, Україна, Кіровоградська область, місто Кіровоград, ВУЛИЦЯ ДЕКАБРИСТІВ, будинок 29
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Опис:
детальний опис закупівлі згідно оголошення про проведення спрощеної закупівлі; термін поставки товарів: до 31.08.2021 включно
Номер договору:
120
Дата підписання:
17.12.2020 00:00
Період дії договору:
17.12.2020 00:00 - 31.08.2021 00:00
Сума договору:
54 141.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 9 023.50 UAH)
Оплачено:
43 647.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 7 274.50 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Бланк «Супровідна відомість до сумки з готівкою» ф. А5, 99 арк.
Кількість
1000 блок
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Графік відпусток працівників станції, дільниці»
Кількість
150 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів», форма М-11 (двохстороння) (склад)
Кількість
3000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Акт про перевірку працездатності»
Кількість
4000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Акт технічної експертизи про перевірку працездатності «Картки киянина»
Кількість
3000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів», потрійна копіююча
Кількість
10000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Графік чергувань»
Кількість
2000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Довідка по проходах через АКП за БК та «Карткою киянина»»
Кількість
3000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Заява від пасажира про заміну БК»
Кількість
4000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Звіт про рух транспортних карток» та «Звіт з реалізації засобів оплати проїзду АСОП»
Кількість
2500 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Звіт про перевезення пасажирів за фактичними проходами (за добу)»
Кількість
60000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Звіт про перевезення пасажирів за фактичними проходами (за місяць)»
Кількість
3000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Звіт про рух талонів повернення невикористаної поїздки»
Кількість
2500 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Звіт про реалізацію засобів оплати проїзду за добу та отриманої виручки»
Кількість
60000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Табель обліку використання робочого часу ФТУ» №4
Кількість
1500 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Табель обліку використання робочого часу ФТУ» №4а
Кількість
2500 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Талон повернення невикористаної поїздки в метрополітені»
Кількість
10000 штуки
Період постачання
до 31.08.2021
Бланк «Талон попередження»
Кількість
500 штуки
Період постачання
до 31.08.2021