• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • КЕП

Господарські товари

Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.

369 900.00 UAH з ПДВ
Номер: d4e64894aa5d473e98d1764caf262008
Ідентифікатор договору: UA-2020-07-03-001206-c-b1
Замовник: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ТОВ "СЕРВІС ПРО"
Класифікатор ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчуванняАналіз за цим CPV
Опис: Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 04.08.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників,визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону. Застосовані критерії оцінки - ціна.
Номер договору: УЗ ЦЛ-20507/Ю
Дата підписання: 02.10.2020 00:00
Період дії договору: 02.10.2020 00:00 - 31.12.2020 00:00
Сума договору: 369 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 61 650.00 UAH)
Оплачено: 369 816.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 61 636.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Губки для миття посуду
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 25000 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання
Тримач для МОПУ
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання
Рукоятка алюмінієва
Код ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Кількість 2000 штуки
Період постачання до 31.12.2020
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: 63504996070c4cb69b27779d44a3ed14
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пункт 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: пункт 6.2. та Додаток№1 до Договору викласти у новій редакції. «6.2. Загальна вартість цього Договору складає: 308 250,00 грн. (триста вісім тисяч двісті п’ятдесят грн. 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% - 61 650,00 грн. (шістдесят одна тисяча шістсот п’ятдесят грн. 00 коп.), що разом становить 369 900,00 грн. ( триста шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.). 13. Номер додаткової угоди: № УЗ ЦЛ-20507/Ю/ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін: 369 900,00грн. з ПДВ; 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін : відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
    Номер додаткової угоди: УЗ ЦЛ-20507/Ю/Д
    Дата внесення змін до договору: 17.11.2020 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
УЗ_ЦЛ_20507_Ю_ДУ_1 від 17.11.2020 Господарськи.pdf
docx
Повідомлення_про_внесення_змін.docx
p7s
sign.p7s