-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158»
14 240.00
UAH без ПДВ
Номер:
c472e30d03304f5bb85790173bb490e5
Ідентифікатор договору:
UA-2019-11-07-000716-b-b1
Замовник:
КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21107251
-
Контактна особа:
Інна +380542700065,+380542700066 getman20@i.ua http://mayno.sm.gov.ua
-
Адреса:
40030, Україна, Сумська область, Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41239347
-
Контактна особа:
Нелін В.В. +380504071225
-
Адреса:
40020, Україна, Сумська область, місто Суми, Ковпаківський район ПРОСПЕКТ КУРСЬКИЙ будинок 147
Класифікатор ДК 021:2015:
45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
148
Дата підписання:
07.11.2019 11:15
Період дії договору:
07.11.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору:
14 240.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Кількість
1 роботи
Період постачання
07.11.2019 - 31.12.2019
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
6b873e085a184346b6c95414fa5fc077
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, у зв'язку з відсутністю фінансування у 2019 році, уклали цю
Додаткову угоду № 1/2020 до Договору про здійснення технічного нагляду № 148 від 07.11.2019 по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 158 (коригування)» (далі -Договір) про наступне:
1. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на UА928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172.
2. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Виконавця з р/р 26004055028754 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 337546 на р/р UА403375460000026004055028754 в Сумській філії АТ КБ «Приватбанк» МФО 337546.
3. Підтвердити вартість здійснення технічного нагляду в межах обсягу фінансування на 2020 рік у розмірі 14240 грн. 00 коп. (чотирнадцять тисяч двісті сорок гривень 00 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%.
4. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер додаткової угоди:
1/2020
Дата внесення змін до договору:
21.08.2020 16:14
Статус:
Опубліковано