• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158»

14 240.00 UAH без ПДВ
Номер: c472e30d03304f5bb85790173bb490e5
Ідентифікатор договору: UA-2019-11-07-000716-b-b1
Замовник: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
Класифікатор ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 148
Дата підписання: 07.11.2019 11:15
Період дії договору: 07.11.2019 00:00 - 31.12.2019 00:00
Сума договору: 14 240.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
технічний нагляд по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158». (Джерелом фінансування є кошти спеціального фонду обласного бюджету Сумської області).
Код ДК 021:2015: 45262000-1 Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних
Кількість 1 роботи
Період постачання 07.11.2019 - 31.12.2019
Місце постачання 40020, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 158 На карті

Внесені зміни

    Номер: 6b873e085a184346b6c95414fa5fc077
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони, у зв'язку з відсутністю фінансування у 2019 році, уклали цю Додаткову угоду № 1/2020 до Договору про здійснення технічного нагляду № 148 від 07.11.2019 по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальному лікувально-профілактичному закладі Сумської обласної ради «Сумський обласний спеціалізований Будинок дитини» за адресою: м. Суми, вул. Герасима Кондратьева, 158 (коригування)» (далі -Договір) про наступне: 1. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на UА928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 2. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Виконавця з р/р 26004055028754 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 337546 на р/р UА403375460000026004055028754 в Сумській філії АТ КБ «Приватбанк» МФО 337546. 3. Підтвердити вартість здійснення технічного нагляду в межах обсягу фінансування на 2020 рік у розмірі 14240 грн. 00 коп. (чотирнадцять тисяч двісті сорок гривень 00 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%. 4. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
    Номер додаткової угоди: 1/2020
    Дата внесення змін до договору: 21.08.2020 16:14
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1 до Дог. 148.pdf
p7s
sign.p7s