• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Поточний ремонт кабінету 403 адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, 20/1

357 414.00 UAH з ПДВ
Номер: 0fa6e5c8d07446078a45af7fc62df11f
Ідентифікатор договору: UA-2025-11-05-016525-a-c1
Замовник: Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МП СТРУМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 371
Дата підписання: 04.11.2025 21:23
Період дії договору: 04.11.2025 00:00 - 15.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 391 623.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Сума договору: 357 414.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 59 569.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Поточний ремонт кабінету 403 адміністративної будівлі за адресою: м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, 20/1
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 30.11.2025
Місце постачання 01024, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Круглоуніверситетська, 20/1 На карті

Внесені зміни

    Номер: b1ae9653b2fb42eea5b0a569ddea1ad5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1/448
    Дата внесення змін до договору: 28.11.2025 14:42
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ № 1_448 від 28.11.2025.PDF
docx
ДУ № 1 .docx
rtf
Додаток 6. Зведений кошторисний розрахунок.rtf
rtf
Додаток 5. Локальний кошторис.rtf
rtf
Додаток 4. Підсумкова відомість ресурсів.rtf
rtf
Додаток 2. Дефектний акт.rtf
rtf
Додаток 1. Договірна ціна.rtf
p7s
sign.p7s