• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)» ЛОТ 9 - Послуги з організації гарячого харчування для дітей у Битківській початковій школі №2 Пасічнянської сільської ради Кейтерингові послуги ДК 021:2015 – 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015:55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)

10 710.00 UAH без ПДВ
Номер: 836eb28ac8ae414c8b4309d46a794454
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-29-010023-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Веприняк Ганна Іванівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 199
Дата підписання: 29.08.2025 00:00
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 16 200.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 10 710.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Учні початкових класів (1-4 клас)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 238 послуга
Період постачання 29.08.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 78430, Україна, Івано-Франківська область, Битків, вул.Промислова,6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 30460c4b2d994ed59c16f3af5cd56cd5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів початкових класів на 122 послуг та учнів 5-11 класів на - послуг та зменшити суму Договору на 5 490,00 грн. та викласти п. 2.2.1., п.3.1. Договору в такій редакції: "п.2.2.1. Кількість/ обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять: - 238 послуг для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2025 році" - - послуг для учнів пільгових категоріій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)" "п.3.1. Ціна Договору становить 10 710,00 гривень без ПДВ (десять тисяч сімсот десять гривень 00 коп.) 7 497,00 грн.- 70% з державного бюджету місцевим бюджетам на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Про затвердження порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти ". 3 213,00 грн. - 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Про затвердження порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти ". - - за рахунок коштів місцевого бюджету для учнів пільгових категорій 5-11 класів. Усі інші умови Договору залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 199.pdf
p7s
sign.p7s