• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Послуги з організації гарячого харчування учнів закладів загальної середньої освіти Пасічнянської сільської ради (учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти» у розмірі 70 % з державного бюджету місцевим бюджетам та 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету та учнів пільгових категорій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)» ЛОТ 8 - Послуги з організації гарячого харчування для дітей у Битківській початковій школі №1 Пасічнянської сільської ради Кейтерингові послуги ДК 021:2015 – 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015:55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)

65 385.00 UAH без ПДВ
Номер: 77361b16c4e64058a856df7bf4313f5d
Ідентифікатор договору: UA-2025-08-29-010011-a-c1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПАСІЧНЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Прокопечко Оксана Михайлівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 205
Дата підписання: 29.08.2025 00:00
Період дії договору: 29.08.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Початкова сума договору: 101 250.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 65 385.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Учні початкових класів (1-4 клас)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1453 послуга
Період постачання 29.08.2025 - 31.10.2025
Місце постачання 78430, Україна, Івано-Франківська область, Битків, вул.Михайлюка На карті

Внесені зміни

    Номер: a6706b6bda53477c9cf85ab55af0467a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі послуг з організації гарячого харчування учнів початкових класів на 797 послуг та учнів 5-11 класів на - послуг та зменшити суму Договору на 35 865,00 грн. та викласти п. 2.2.1., п.3.1. Договору в такій редакції: "п.2.2.1. Кількість/ обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять: - 1453 послуг для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2025 році" - - послуг для учнів пільгових категоріій 5-11 класів за рахунок коштів місцевого бюджету)" "п.3.1. Ціна Договору становить 65 385,00 гривень без ПДВ (шістдесят п'ять тисяч триста вісімдесят п'ять гривень 00 коп.) 45 769,50 грн.- 70% з державного бюджету місцевим бюджетам на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Про затвердження порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти ". 19 615,50 грн. - 30% за рахунок співфінансування коштів з місцевого бюджету на закупівлю послуг харчування для учнів початкових класів відповідно до Постанови КМУ від 20.12.2024 року №1456 "Про затвердження порядку надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчування учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти ". - - за рахунок коштів місцевого бюджету для учнів пільгових категорій 5-11 класів. Усі інші умови Договору залишаються незмінними
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.11.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано