• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів, згідно зі Специфікацією. За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».

16 370.10 UAH з ПДВ
Номер: b92441e51a2b494e98d562e0eb144377
Ідентифікатор договору: UA-2025-06-20-001910-a-b1
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Постачальник: ТОВ «ТЕХНОЮГ»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів, згідно зі Специфікацією. За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».: 511.56000 UAH з ПДВ
Номер договору: 31-2025
Дата підписання: 19.06.2025 10:16
Період дії договору: 19.06.2025 10:16 - 31.12.2025 10:16
Сума договору: 16 370.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 728.35 UAH)
Оплачено: 16 370.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 728.35 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів, згідно зі Специфікацією. За кодом економічної класифікації 2210 ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне».
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 32 комплект
Період постачання 19.06.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації