• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Спостереження за ручнимим системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції охорони

1 470.97 UAH з ПДВ
Номер: 047d9b8c26164804bda01ce118d78662
Ідентифікатор договору: UA-2025-05-30-007662-a-c1
Замовник: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
Постачальник: УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 1638/25/Ж
Дата підписання: 30.05.2025 14:56
Період дії договору: 30.05.2025 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 1 470.97 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 245.16 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Спостереження за ручнимим системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду поліції охорони
Код ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 21.05.2025 - 31.12.2025
Місце постачання Відповідно до документації