• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування дітей у Ліснотарновицькому ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)

66 622.50 UAH без ПДВ
Номер: d849b74b101943a080e7a2250ace53d5
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-04-010596-a-a1
Замовник: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Молотковська Світлана Петрівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 180
Дата підписання: 31.10.2024 00:00
Період дії договору: 31.10.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Початкова сума договору: 120 960.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 66 622.50 UAH без ПДВ
Оплачено: 66 622.50 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування дітей у Ліснотарновицькому ліцеї ДК 021:2015 - 55520000-1 (відповідний код ДК 021:2015 - 55523100-3 послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування
Кількість 1481 послуга
Період постачання 31.10.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 78422, Україна, Івано-Франківська область, Лісна Тарновиця, Грушевського, 19 На карті

Оплати

Платник
Одержувач
Сума
Статус
Док-ти
Управління освіти Надвірнянської МР
Молотковська Світлана Петрівна
Сума 37107.00 UAH
Статус
Оплачений
08.12.2024 10:08
Док-ти 0
Управління освіти Надвірнянської МР
Молотковська Світлана Петрівна
Сума 29515.50 UAH
Статус
Оплачений
24.12.2024 15:12
Док-ти 0

Внесені зміни

    Номер: c0b4f546ad4345fcb12335558d8322b3
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: керуючись підпунктом 1 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника» згідно з пп. 1 п. 13 Договору № 180 від 31.10.2024 р (надалі – Договір) та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, уклали цю Додаткову угоду про таке: 1. Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі на 1207 послуг та зменшити суму Договору на 54337,50 грн та викласти п. 1.3. ,п. 3.1. та Договору в такій редакції: «п . 1.3. Кількість / Обсяг послуг, які надаються за цим Договором становлять 1481 послуг»; « п. 3.1 Ціна Договору становить 66622,50 грн. ( шістдесят шість тисяч шістсот двадцять дві гривень 50 коп.).
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова4 до договору180.pdf
p7s
sign.p7s