• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

«Кейтерингові послуги» за кодом СРVза ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)

19 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 67756b54c3514091a4ac4cd7c0e56b7e
Ідентифікатор договору: UA-2024-11-04-010517-a-a1
Замовник: НОРИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ОВРУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "СВІТ ІНВЕСТ СІТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: «Кейтерингові послуги» за кодом СРVза ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів): 45.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 8
Дата підписання: 04.11.2024 09:00
Період дії договору: 04.11.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Початкова сума договору: 59 400.00 UAH без ПДВ
Сума договору: 19 800.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 19 800.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Кейтерингові послуги» за кодом СРVза ДК 021:2015-55520000-1 (послуги з організації одноразового гарячого харчування (сніданки для учнів 1 - 4 класів)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 440 послуга
Період постачання 04.11.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 11154, Україна, Житомирська область, село Норинськ, вул. Шкільна, буд.3 На карті

Внесені зміни

    Номер: a48f26797cc14e16b1a909ac17abd71e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 26 листопада 2024 р. № 1169-р про перерозподіл обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти у 2024 році та Наказу відділу з гуманітарних питань Овруцької міської ради від 29.11.2024 №358, керуючись Бюджетним, Цивільним та Господарським кодексами України, відповідно до п.3.3 розділу 3. ЦІНА ДОГОВОРУ та п.4.5. розділу 4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Договору про закупівлю послуги з організації одноразового гарячого харчування, сніданки для учнів 1-4 – х класів, які навчаються в Норинському ліцеї № 8 від 04.11.2024, за взаємною згодою сторін сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та ціну Договору № 8 від 04.11.2024, про що уклали відповідну додаткову угоду № 1.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 16.12.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода до договору 8.pdf
p7s
sign.p7s