• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Павшинській загальноосвітній школі І ступеню

101 000.00 UAH без ПДВ
Номер: b00ea5421c5a43d48ab25e3cb262e90b
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-31-007541-a-a1
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець Коструб Оксана Ярославівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 302/п
Дата підписання: 31.10.2024 00:00
Період дії договору: 30.10.2024 00:00 - 30.12.2024 23:59
Сума договору: 101 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 49 450.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Павшинській загальноосвітній школі І ступеню
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 89627, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, с. Павшино, вул. Лесі Українки, 89 На карті

Внесені зміни

    Номер: ac184d0cfc9f46ef93fddaae9f943440
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: виправлення технічної помилки: була допущена технічна (механічна) помилка в частині зазначення дати укладення договору. А саме: в електронному полі «Дата укладення договору про закупівлю» зазначено «31 жовтня 2024» замість потрібного «30 жовтня 2024».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол виправлення технічної помилки під час оприлюднення...