• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Залужанському ліцеї

84 000.00 UAH без ПДВ
Номер: fe5888a6e3294f6da9d7d64c03971cfb
Ідентифікатор договору: UA-2024-10-31-004649-a-b1
Замовник: Управління освіти, культури, молоді та спорту Мукачівської міської ради
Постачальник: Фізична особа-підприємець МАРКУЛИН НАТАША ОЛЕКСІЇВНА
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 307/п
Дата підписання: 30.10.2024 00:00
Період дії договору: 30.10.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 84 000.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 26 700.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Залужанському ліцеї
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 89675, Україна, Закарпатська область, с. Залужжя, вул. Шкільна, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: a1d05bfd048e4413a6cc1c5fd3a72117
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: З метою виправлення технічної помилки, що виникла під час оприлюднення Звіту за предметом закупівлі Послуги з організації гарячого харчування учнів 1-4 класів у Залужанському ліцеї , сформованого за результатами Закупівлі, викласти в новій редакції пункт Звіту «Номер договору/документа, що підтверджують придбання товару (товарів), робіт та послуги (послуг)»: « 304/п».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.11.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
протокол виправлення технічної помилки.pdf