• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»

24 980.40 UAH з ПДВ
Номер: 2ef826d70fb8402887b3b93339b17af2
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-18-011357-a-b1
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Постачальник: ТОВ «ТЕХНОЮГ»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»: 154.20000 UAH з ПДВ
Номер договору: 4
Дата підписання: 18.03.2024 16:34
Період дії договору: 18.03.2024 16:34 - 31.12.2024 16:34
Сума договору: 24 980.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 163.40 UAH)
Оплачено: 24 980.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 4 163.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля канцелярських товарів (папір офісний) згідно специфікації ДК 021-2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне»
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 162 пачка
Період постачання 18.03.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації