• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Інформаційні послуги, в т.ч. з виготовлення інформаційної продукції (стенди, вивіски)

28 972.36 UAH без ПДВ
Номер: dc857f6292a24963831e69cba4aa5d32
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-13-001878-a-c1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ФОП Яцковська Я.В.
Класифікатор ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різніАналіз за цим CPV
Номер договору: 1
Дата підписання: 13.02.2024 10:00
Період дії договору: 13.02.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 28 972.36 UAH без ПДВ
Оплачено: 28 972.36 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
стенди
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 7 штука
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 50101, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1 На карті
інформаційні вивіски
Код ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні
Кількість 20 штука
Період постачання до 20.12.2024
Місце постачання 50101, Україна, Дніпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ПЛОЩА МОЛОДІЖНА, будинок 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: 320685a84b5c4b0c99d17e0ed154691a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення суми договору
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 20.12.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1.pdf
p7s
sign.p7s