• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій за кодом ДК55520000-1 Кейтерингові послуги (деталізований код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)

Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)» ( п.6 частини 13 Особливостей). 16-01-2023 року відмінено відкриті торги на закупівлю Послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій за кодом ДК55520000-1 Кейтерингові послуги (деталізований код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом., в звязку з чим прийнято рішення здійснити закупівлю без використання електронної системи.

142 800.00 UAH без ПДВ
Номер: 36a812e4ff914f5e8f16d309a5dc8383
Ідентифікатор договору: UA-2023-02-23-008860-a-b1
Замовник: Старобогородчанська сільська рада Івано-Франківського району Івано-Франківської області
Постачальник: ФОП Сидорук Василь Михайлович
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Опис: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі)» ( п.6 частини 13 Особливостей). 16-01-2023 року відмінено відкриті торги на закупівлю Послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій за кодом ДК55520000-1 Кейтерингові послуги (деталізований код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування) через відсутність учасника процедури закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом., в звязку з чим прийнято рішення здійснити закупівлю без використання електронної системи.
Номер договору: 35
Дата підписання: 22.02.2023 00:00
Період дії договору: до 31.12.2023 00:00
Сума договору: 142 800.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 142 800.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій за кодом ДК55520000-1 Кейтерингові послуги (деталізований код ДК 021:2015: 55523100-3 Послуги з організації шкільного харчування)
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2023
Місце постачання 77712, Україна, Івано-Франківська область, село Старі Богородчани, ВУЛИЦЯ Данила Галицького, будинок, 1 На карті

Внесені зміни

    Номер: d1a7dc3d8c25420fa97539af524e0100
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження строку надання послуг з організації гарячого харчування учнів пільгових категорій Старобогородчанського ліцею по 31.12.2023 року
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 05.09.2023 00:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ду 1.PDF
p7s
sign.p7s