-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Яйця
37 620.00
UAH з ПДВ
Номер:
6e4723e2dfd044c880cf0a9e9b6c81c2
Ідентифікатор договору:
UA-2023-01-20-010516-a-b1
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ СВІТЛОВОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44367468
-
Контактна особа:
Марина Комишан +380960877626 svitlovodskosvita@gmail.com https://svgr.gov.ua
-
Адреса:
27500, Україна, Кіровоградська область, м. Світловодськ, вулиця Героїв України, буд. 14
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІАДЕМА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21078029
-
Адреса:
39605, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, Автозаводський район ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ будинок 3
Класифікатор ДК 021:2015:
03140000-4 Продукція тваринництва та супутня продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
497
Дата підписання:
20.01.2023 14:23
Період дії договору:
20.01.2023 00:00 - 30.06.2023 00:00
Сума договору:
37 620.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 6 270.00 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Яйця
Кількість
5500 штуки
Період постачання
до 30.06.2023
Місце постачання
27500, Україна, Кіровоградська область, місто Світловодськ, вул. Героїв України 14
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
b175d6be6d9d408e9d3c326ae0748300
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
31.03.2023 14:12
Статус:
Опубліковано