-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги із супроводу та обслуговування автоматизованої системи «Зарплата». ДК 021:2015: 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
15 600.00
UAH без ПДВ
Номер:
c0f0b28881b44f79ba929ebc48ea4024
Ідентифікатор договору:
UA-2022-10-14-000564-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
×
-
Код ЄДРПОУ:
44496574
-
Контактна особа:
Федорович Людмила Михайлівна +380322581125 1_tmo_tender@ukr.net
-
Адреса:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. І.Миколайчука, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП КОПЧАК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2182908257
-
Контактна особа:
КОПЧАК ОЛЕГ ІВАНОВИЧ 0677312820
-
Адреса:
79020, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Панча 11/24
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Послуги із супроводу та обслуговування автоматизованої системи «Зарплата» (внесення змін до програмного забезпечення систем відповідно до чинного законодавства, надання консультацій, розробка додаткових звітів за вимогами, налаштування модулів імпорту/експорту нераглементованої інформації, проведення спільно із замовником масових змін/генерацій даних, інсталяція та налаштування систем при оновленні офісного обладнання: 3 900.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
22-140
Дата підписання:
13.10.2022 00:00
Період дії договору:
01.09.2022 00:00 - 31.12.2022 23:59
Сума договору:
15 600.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
15 600.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги із супроводу та обслуговування автоматизованої системи «Зарплата» (внесення змін до програмного забезпечення систем відповідно до чинного законодавства, надання консультацій, розробка додаткових звітів за вимогами, налаштування модулів імпорту/експорту нераглементованої інформації, проведення спільно із замовником масових змін/генерацій даних, інсталяція та налаштування систем при оновленні офісного обладнання
Кількість
4 місяць
Період постачання
01.09.2022 - 31.12.2022