-
Відкриті торги
-
КЕП
Котел сталевий водогрійний
370 680.00
UAH з ПДВ
Номер:
b85f0e02fc85481d89145328697e1491
Ідентифікатор договору:
UA-2022-01-24-007843-b-b1
Замовник:
Ужгородська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15 Ужгородської міської ради Закарпатської області
×
-
Код ЄДРПОУ:
20453494
-
Контактна особа:
Оксана Крупа +380509685403 krupaoksana63@ukr.net
-
Адреса:
88005, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вулиця ЗаньковецькоЇ, будинок 13 А
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
×
-
Код ЄДРПОУ:
38290492
-
Контактна особа:
Роман Олександрович Лісовий +380963000376 kzto777@gmail.com
-
Адреса:
11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Крупської, 8, кім. 7
Класифікатор ДК 021:2015:
44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталіАналіз за цим CPV
Номер договору:
5/15
Дата підписання:
21.03.2022 16:00
Період дії договору:
21.03.2022 00:00 - 31.12.2022 00:00
Сума договору:
370 680.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 61 780.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Котел сталевий водогрійний
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 21.06.2022
Місце постачання
88005, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Заньковецької , 13 А
На карті
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8e31da3165e342e1ae8d5f9f3e4b3dee
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
21.03.2022 17:00
Статус:
Опубліковано